2010-04-13, 09:22
  #3169
Medlem
Unbalanceds avatar
Ursäkta dubbelinlägg,
men angående rent Buprenorfin-pulver så finns det i tex Kina, Irak, Indien etc.,
Citera
2010-04-14, 07:24
  #3170
Medlem
Barréshs avatar
Fick sånt jävla näsblod precis efter linan, tror ni det påvärkar upptagningseffekten?

Och vart försvann "vi som kör opiater just nu"????
Citera
2010-04-14, 09:27
  #3171
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Fick sånt jävla näsblod precis efter linan, tror ni det påvärkar upptagningseffekten?

Och vart försvann "vi som kör opiater just nu"????

Om inte näsblodet drar med sig något av subbe3n ut borde det väl inte störa så mycket. Beror väl på vart det blöder(om det är högst upp på "effektytan t..ex").

Den har ahamnat i Laidback.
Citera
2010-04-14, 23:25
  #3172
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Säljs dessa billigare än subutex? har hört rykten om att det ska vara så. Det är ju förjävligt. Det är samma skit, förstår inte varför dom ska dra ner priserna. Det är som att folk tror dom är sämre bara för att dom är mindre. Det är inte storleken som räknas.


Dom här sliter mer på magen också, mår riktigt illa vissa dagar ett par timmar sen man sugit i sig den.
Vissa har fått byta tillbaka efter dom klagat på magproblem.


Jag får inte magproblem av dom nya, däremot mår jag riktigt illa av dom. Sist kände jag mig spyfärdig hela dagen efter att ha tagit en halv. Tycker dom kan vara lite knepiga att dela också, brukar oftast ta en halv åt gången.
Någon som har något bra tips för att få dom delade jämt på mitten så det blir 4mg på varje bit?
Citera
2010-04-15, 02:51
  #3173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Hur funkar de nya att sjuta.
Vet att Oxone kom för att dem inte skulle kunna gå att sjuta men det var väl mest skrämsel propaganda att dem inte skulle funka att man skulle bli tvärsjuk mm.

Men nån som vet om det går at skjuta dem?


Såg nu att dem bubblar å så men undrar ändå om det är någon här som har gjort det hur det gick o.s.v.

Som tidigare skrivits så är dem mindre med samma mängd.
Vilket borde tyda på mindre majstärkelse som är det som ger dessa jävla infektioner och skit.

jag har testat dom iv och märkte då inte att det bubbla nått. gjorde som jag alltid gjort, slängde i en bit i pumpen, på med lite kallvatten å sen skaka. klart
Citera
2010-04-15, 08:38
  #3174
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Fick sånt jävla näsblod precis efter linan, tror ni det påvärkar upptagningseffekten?

Och vart försvann "vi som kör opiater just nu"????
När ett kärl spricker pumpas ju blod ut som också tar med sig buoprenorfinet, om det är i samma höjd som sagt.
Citera
2010-04-15, 14:27
  #3175
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Fick sånt jävla näsblod precis efter linan, tror ni det påvärkar upptagningseffekten?

Och vart försvann "vi som kör opiater just nu"????


Aldrig hört talas om någon som har fått näsblod av att snorta subutex.

Varför tror du själv att du fick näsblod?
Citera
2010-04-15, 14:46
  #3176
Medlem
thegoldenboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Den [Vilka kör på opiater just nu?] har ahamnat i Laidback.

Först lades den där, sedan låstes den och flyttades till chatten, där den blev kvar i några dagar, innan den också låstes. Med andra ord finns det inga "Vilka kör på droger nu?"-trådar kvar.

Citera
2010-04-16, 18:07
  #3177
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Fick sånt jävla näsblod precis efter linan, tror ni det påvärkar upptagningseffekten?

Och vart försvann "vi som kör opiater just nu"????

https://www.flashback.org/t1172505
Citera
2010-04-17, 19:39
  #3178
Medlem
petters avatar
Varför filtrerade du inte? Jag vet inte hur många gånger jag skrivit på fb om nära vänner som nästan dött men däremot fått tillbringa uppemot en månad på sjukhus pga infektioner i vävnad och blodinfektion. Det enda roliga är väl att man får 1-2 venportar som med fördel kan användas för att injicera droger. Skönt att slippa sticka och leta svar.

Edit: Säg inte för att det går så snabbt att göra så. Det tar max en minut att filtrera skiten. Du kan tom värma väldigt lite för att få stärkelsen att stelna lite så buprenorfinlösningen separerar från stärkelsen när du filtrerar. Tryck hårt mot filtret med pumpen så går inte den lite tjockare lösningen igenom.
Citera
2010-04-17, 20:06
  #3179
Medlem
har tagit sub runt 3tiden idag, skulle jag kunna köra i mig 100mg oxascand utan problem?(har ingen tolerans)

Edit: kan tilläggas att jag inte känner av så mycket utav subbet längre utan är mest sådär mysig som man blir=)
__________________
Senast redigerad av Stofiil 2010-04-17 kl. 20:21.
Citera
2010-04-17, 20:40
  #3180
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
har tagit sub runt 3tiden idag, skulle jag kunna köra i mig 100mg oxascand utan problem?(har ingen tolerans)

Edit: kan tilläggas att jag inte känner av så mycket utav subbet längre utan är mest sådär mysig som man blir=)
Hur mycket sub?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in