2013-02-28, 19:37
Medlem
Tog ~2 mg på eftermiddagen i tisdags (perfekt avtändningsdödare btw), vågar man ta lite heroin nu..eller ska jag vänta en dag till för att verkligen vara säker på att inget blockas?

Vissa säger ju uppemot 72 timmar, men det är ju en rätt låg dos jag tagit, och jag hade inget i blodet innan....så vet inte vad jag skall tro.
Citera
2013-02-28, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurvos
Jo har tänkt på det.. Handlar mest på gatan dock och där har jag aldrig sett till det tyvär!

Nä, det är klart, haha. Alla sparar sånt till de blir dåliga själva. Den här sidan är grön.
http://www.eurodrugstore.eu/blood-pressure__5__en/catapresan__559.html

Men det kostar minst 35 dollars i frakt vad du än ska köpa. J-t irriterande.
Citera
2013-03-01, 05:15
Medlem
cbos avatar
tycker vissa underskattar denna opiat väldigt mycket, tycker faktiskt den är riktigt soft med tanke på pris osv. gillar ruset betydligt mer än AH-7921 tex +AT:n på AH som jag fick var rätt äcklig. dock verkar ju vissa älska den. och betydligt bättre än tram faktiskt.
men som sägs och sagts så många gånger förr så är ju smaken som fittan, droger fungerar ofta väldigt individuellt generellt känns det som. (skall dock sägas att jag inte är nån opiat-veteran)
Citera
2013-03-02, 13:04
Medlem
dstones avatar
Min kusin råkade lägga sin ena 8'a sub i blöt... alltså de kom vatten på tabletten så att den "smälte", den låg väl i vatten i ca 5-10 min.. men lyckades få upp tabletten och har låtit den torka, nu typ 1v senare varen stelnad och vi har smulat det till pulver!

kommer det funka med en vattenskadad/vattenutspädd 8a sub som man sen låtit torka och krossat till pulver?
Citera
2013-03-02, 13:18
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstone
Min kusin råkade lägga sin ena 8'a sub i blöt... alltså de kom vatten på tabletten så att den "smälte", den låg väl i vatten i ca 5-10 min.. men lyckades få upp tabletten och har låtit den torka, nu typ 1v senare varen stelnad och vi har smulat det till pulver!

kommer det funka med en vattenskadad/vattenutspädd 8a sub som man sen låtit torka och krossat till pulver?

Du hade ju kunnat torka den på 50 grader i ugnen så hade du kunnat smula den efter en halvtimme... Och ja, du kommer kunna knarka på ditt piller.
Citera
2013-03-02, 13:32
Medlem
dstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Du hade ju kunnat torka den på 50 grader i ugnen så hade du kunnat smula den efter en halvtimme... Och ja, du kommer kunna knarka på ditt piller.

Det är alldeles korrekt som du säger men vid tillfället så hade jag mer ny sub, så orkade inte pilla me tabben som va vattenskadad, den fick ligga tills den torkade av sig själv.. men nu äre dags för de andra subben är slut!

Men lugnande besked, tack för svar!
Senast redigerad av dstone 2013-03-02 kl. 13:37.
Citera
2013-03-02, 16:59
Medlem
Slingshots avatar
För er som vill boosta eran sub på bästa sätt rekommenderar jag starkt att ta 600 mg tagamet, en halvliter grapefruktjuice o en halvliter tonic water plus 50 mg Lergigan en timme innan intag.

Ruset varar längre o blir mer nodd.
Citera
2013-03-02, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
För er som vill boosta eran sub på bästa sätt rekommenderar jag starkt att ta 600 mg tagamet, en halvliter grapefruktjuice o en halvliter tonic water plus 50 mg Lergigan en timme innan intag.

Om du kvantifierar det i %. Hur mycket påverkar det då? 20%?
eller är det bara en kvalitativ förbättring?
eller båda?
Citera
2013-03-02, 17:38
Medlem
masterior26s avatar
Citat:

på fass finns inte tagamet eller dom finns men på alla står det att dom gått ut. men vilken sort använder du?
Citera
2013-03-02, 18:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Om du kvantifierar det i %. Hur mycket påverkar det då? 20%?
eller är det bara en kvalitativ förbättring?
eller båda?

Svårt att säga, en fjärdedel kanske? Tar aldrig sub utan tagamet nu för tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
på fass finns inte tagamet eller dom finns men på alla står det att dom gått ut. men vilken sort använder du?

Cimetidine är det aktiva ämnet, finns att köpa på nätbutiker.
Citera
2013-03-02, 18:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Svårt att säga, en fjärdedel kanske? Tar aldrig sub utan tagamet nu för tiden.

Cimetidine är det aktiva ämnet, finns att köpa på nätbutiker.

ska kolla på det. tack för hjälpen!!!
Citera
2013-03-02, 19:41
Medlem
snusaren92s avatar
Alltid lika grymma faq,s Av dig nemesis.
Hmm men ja har funderat hela denna vecka och de är hur jag ska kunna sluta med sub?
Någon som har en bra hjälpande hand att ge,
Tror ni citodon lindrar At ?? och benzo ?? Ritalin ??? vill inte söka hjälp på en beroendeklinick ?? Hjälp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in