2012-10-31, 17:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Vilken storlek på nålen kan man minst ha? Till suboxone och subutex. Alltid använt orange/gul 25 eller vad de kallas. Men vill ha så små märken som möjlig.

Löser sig fint i vatten så storlek är upp till dig.
Citera
2012-10-31, 17:15
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Löser sig fint i vatten så storlek är upp till dig.
Ja, okej vad bra. Tänkte om det var något i tabletterna som gjorde det trögare, eller vad vet jag.
Citera
2012-10-31, 17:18
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Ja, okej vad bra. Tänkte om det var något i tabletterna som gjorde det trögare, eller vad vet jag.

Jag förstår, det är många piller som gör lösningen trög som satan. Men subutex löser sig fint, filtrera en gång sen ser det ut som vatten.
Citera
2012-10-31, 18:15
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Svårt om man inte har kontakter. Men Järntorget. Och hållplatsen utanför bolaget i Kungsladugård. Vagnhallen Majorna. Där har jag blivit erbjuden benso iaf. Där alla alkisarna sitter.

Oh fan, järntorget alltså? Det trodde jag faktiskt inte, att det fanns en möjlighet där. Blir väl att kika extra noggrant nästa gång man är i det området då.
Citera
2012-10-31, 20:15
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag förstår, det är många piller som gör lösningen trög som satan. Men subutex löser sig fint, filtrera en gång sen ser det ut som vatten.
Ja, till och med buprenorfin actavis (dom orange)

Bapp, bapp, bapp imorse tog jag min absolut sista bit subutex någonsin! tagit det till och från som substitut då inget funnits i flera år men senaste 2-3 månaderna dagligen och det var SÅ onödigt, efter 3-4 veckor fick jag inte ens ett rus på en halva men tog en hel per dag ibland ändå.
Citera
2012-11-01, 05:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Öh, nu blev jag rädd läste mina gamla inlägg av tristess och hittade ett från "2012-03-12, 16:59" LÄNK: https://www.flashback.org/sp36207913

Har jag alltså gått på sub sen 12/3 ? isåfall är jag ju Körd nu då jag gått av (2 dagar utan) kan ju fan inte stämma hur kan jag ha gått på det så länge utan att tänka på det? trodde jag varit på max 3 månader? jag hoppas att jag haft uppehåll någonstans där mellan måste ju nästan vara så? vet att jag hade tillgång till starka och billiga benso's under den perioden men jag minns ju andra saker som hände.

Vi får se hur det går.
Citera
2012-11-01, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk

Bapp, bapp, bapp imorse tog jag min absolut sista bit subutex någonsin! tagit det till och från som substitut då inget funnits i flera år men senaste 2-3 månaderna dagligen och det var SÅ onödigt, efter 3-4 veckor fick jag inte ens ett rus på en halva men tog en hel per dag ibland ändå.

CT? Lycka till! Själv har jag gått ner till 1mg från 16mg. Och idag ska jag pröva 0.75mg.
Citera
2012-11-01, 09:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Det brukar ta 3 dagar innan at:n börjar på sub pga halveringstiden.
Citera
2012-11-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Oh fan, järntorget alltså? Det trodde jag faktiskt inte, att det fanns en möjlighet där. Blir väl att kika extra noggrant nästa gång man är i det området då.
Om du inte redan är fast så råder jag dig att inte testa. Jag avskyr att vara moralpredikant, men det är fanimig inte roligt att vara beroende.
Citera
2012-11-01, 21:38
Medlem
Citat:

Nu är det ju faktiskt på det lilla viset att Subutex fungerar att berusa sig på så länge du inte är allt för fysiskt beroende. När du väl är fysiskt beroende, då menar jag att du måste ta för att inte bli sjuk då blir du bara "normal" när du tar Sub.
Vill du fortsätta kicka på opiater då så får du söka dig till andra preparat.
Och då är det jävlar inget trevligt alls längre när man måste betala för att vara normal något som man hade helt gratis innan man gick på opiaterna, fy fan!
Önskar dig all lycka och hoppas du klarar det du förutsatt dig att göra
Citera
2012-11-01, 23:22
Medlem
Lischos avatar
Här pratas det om subutex idag : http://www.svtplay.se/klipp/544755/har-erbjuds-svt-kopa-subutex-vid-sjukhuset
Citera
2012-11-02, 01:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suburbia
Du har säkert mer koll än mig så jag säger inte emot dig. Men av någon anledning så har jag fått för mig att det gick. För subutex går väl att röka? Jag är inte helt lost va?

Jodå, subutex går att röka. Det rökte jag för ett tag sedan. Jag tycker inte att det är någon hit direkt. Föredrar att snorta det. Men det är kanske för att jag är så ovan med att jaga drake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in