2008-04-02, 22:00
  #733
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Ej finns det några andra subutex-tabletter med 8mg än de med svärd på ena sidan och b8 på andra?


Finns ju Suboxone också som innehåller förutom buprenorfin också naloxon.

Vet inte hur de ser ut dock.
Citera
2008-04-02, 22:05
  #734
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Finns ju Suboxone också som innehåller förutom buprenorfin också naloxon.

Vet inte hur de ser ut dock.
De är hexagonformade:
http://www.schering-plough.no/var/forum/storage/images/media/images/suboxone5/3730-1-nor-NO/suboxone5.jpg
Citera
2008-04-03, 11:35
  #735
Medlem
manezs avatar
Har köpt sub en gång, det var IRL. Köpte 8-10st tror jag (Var lite svampad sen innan och hade rökt på lite och lite sånt mys) och jag betalade 250kr/st. Men jag fick vad jag köpte iaf och jag hade inte hört talas om det innan.

Dom räckte ett bra tag. :P
Citera
2008-04-04, 00:05
  #736
Medlem
Eskimåjävels avatar
Eftersom jag är osäker på vad jag kan göra, så frågar jag här!

Kan man ta subutex, om man tar Citalopram (antidepp) dagligen?
Citera
2008-04-04, 01:04
  #737
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimåjävel
Eftersom jag är osäker på vad jag kan göra, så frågar jag här!

Kan man ta subutex, om man tar Citalopram (antidepp) dagligen?


Finns nog många om, hur, vad osv osv!

Jag svarar i mitt fall: Jag äter Citalopram(ssri) 30mg dagligen och har titt som tätt tagit subutex i både stora och små fall. allt ifrån 0.5 till hela8:an utan några problem alls. Så det funkar väldans bra för mig. Jag äter äveb snri i form av remeron.

Så det är bara att köra!
Citera
2008-04-04, 01:09
  #738
Medlem
MissBitchs avatar
Behöver sub!

Hello!

Är ny på sidan och måste säga att jag haft mycket glädje av forumet. Skönt att veta att man inte är ensam om sitt bruk/missbruk och allt som följer med det.

Har smärtproblematik och får utskrivet Panocod/Citodon och även Treo Comp.

En polare till mig har hållt på med heroin men gick över till subutex. När jag hade torka på mina piller kunde jag få lite pulver av honom (sub).
Nu har han äntligen kommit in på subutex-programmet (får dock tyvärr suboxone som inte hjälper honom fullt ut). I och med det har han raderat alla sina kontakter, "kranar", för att inte hamna i skiten igen. Han vill börja om på nytt och leva ett normalt liv utan droger. Suboxonet är ju en medicin för honom.

Nu är mitt problem så här. Jag kan inte längre få tag i subutex
När jag mår som jävligast är det sub som hjälper mig bäst. Vill inte gå till läkaren och be om Temgesic.

Eftersom jag bor på en liten ort och inte känner någon med "mediciner" (ovannämnda kompis bor i Göteborg) så känner jag mig ganska desperat.
Var till och med inne i Nordstan i Göteborg för att fiska efter langare men jag har ju ingen aning om hur det funkar. Dessutom var jag väldigt propert klädd. Kanske en anledning till att jag inte såg ut som en köpare.

Hur ska jag göra?! Beställa via internet? Gå till något särskilt ställe där det finns tillgång till droger?
Hjälp!
Citera
2008-04-04, 01:17
  #739
Bannlyst
Någon borde kolla regelverket för Fb för sin fortlevnad på forumet!
För det finns något som kallas kranfiske vilket leder till direkt avstängning.
__________________
Senast redigerad av TheSerpent 2008-04-04 kl. 01:20.
Citera
2008-04-04, 01:22
  #740
Medlem
MissBitchs avatar
Sorry...

Är som sagt ny på sidan och visste faktiskt inte om det.
Citera
2008-04-04, 01:26
  #741
Medlem
MissBitchs avatar
Vill bara tillägga föregående inlägg

Att jag ställde frågan beror på att jag har läst i andra trådar där folk har gett varandra förslag på olika företag där man kan beställa det man önskar.
Citera
2008-04-04, 01:29
  #742
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Att jag ställde frågan beror på att jag har läst i andra trådar där folk har gett varandra förslag på olika företag där man kan beställa det man önskar.

Jo men detta är ett diskussionsforum där man förväntar sig att personerna ifråga kan formulera sig rätt.
-Thin line your walkin on!
Citera
2008-04-04, 01:53
  #743
Medlem
MissBitchs avatar
Är högutbilad och vet mycket väl om hur man ska formulera sig. Däremot är jag som sagt ny på sidan och mycket jag läst här på fb är väldigt öppet. Kanske inte i denna tråden.
Sen har jag som sagt inga kontakter. Kan därför inte "språket" om det nu finns något särskilt sådant.
Hur ska jag formulera mig då? Tala i koder eller skriva så att man kan läsa mellan raderna?
Citera
2008-04-04, 02:31
  #744
Medlem
manezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBitch
Är högutbilad och vet mycket väl om hur man ska formulera sig. Däremot är jag som sagt ny på sidan och mycket jag läst här på fb är väldigt öppet. Kanske inte i denna tråden.
Sen har jag som sagt inga kontakter. Kan därför inte "språket" om det nu finns något särskilt sådant.
Hur ska jag formulera mig då? Tala i koder eller skriva så att man kan läsa mellan raderna?
Kranfiske är förbjudet, så du får tyvärr vända dig någon annanstans. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in