Hello!
Är ny på sidan och måste säga att jag haft mycket glädje av forumet. Skönt att veta att man inte är ensam om sitt bruk/missbruk och allt som följer med det.
Har smärtproblematik och får utskrivet Panocod/Citodon och även Treo Comp.
En polare till mig har hållt på med heroin men gick över till subutex. När jag hade torka på mina piller kunde jag få lite pulver av honom (sub).
Nu har han äntligen kommit in på subutex-programmet (får dock tyvärr suboxone som inte hjälper honom fullt ut). I och med det har han raderat alla sina kontakter, "kranar", för att inte hamna i skiten igen. Han vill börja om på nytt och leva ett normalt liv utan droger. Suboxonet är ju en medicin för honom.
Nu är mitt problem så här. Jag kan inte längre få tag i subutex
När jag mår som jävligast är det sub som hjälper mig bäst. Vill inte gå till läkaren och be om Temgesic.
Eftersom jag bor på en liten ort och inte känner någon med "mediciner" (ovannämnda kompis bor i Göteborg) så känner jag mig ganska desperat.
Var till och med inne i Nordstan i Göteborg för att fiska efter langare men jag har ju ingen aning om hur det funkar. Dessutom var jag väldigt propert klädd. Kanske en anledning till att jag inte såg ut som en köpare.
Hur ska jag göra?! Beställa via internet? Gå till något särskilt ställe där det finns tillgång till droger?
Hjälp!