Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Får man fråga hur sub står sig i förhållande till morfin?
Alltså morfintablett som krossas och snortas....
Hur menar du nu? Om:
1: Morfin är bättre än Subutex i russyfte, eller om:
2: Subutex blockerar Morfin?
Svar på fråga 1 är isåfall i mitt omdöme, ja- morfin är bra jävla mycket bättre än subutex, på fler än ett sätt. Dock personlig reflektion och vad som fungerat bäst för mig.
2: Ja Sub blockar morfin och jag avråder dig kraftigt härmed från att blanda.
Att påpeka är dock att du knappast lär få samma rus av bara en morfintablett som krossas och snortas om det inte är en väldigt stark en, som du skulle fått på en subutextablett. Standard av t.ex. dolcontin på gatan har bland mina kontakter varit 30-60mg, ibland dock mer om man har tur och får tag i juvelerna.
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Ah, fel av mig. I stand corrected.

En småsak egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
hur är det med dextropropoxifen, krockar det med subutex?
Det var ingen skön combo vill jag minnas.