Vet någon varför jag inte får några rus av buprenorfin?
Jag har provat några gånger, första gångem var subuxone, då tog jag 4mg i rövpana och klände et truyck i bröstet och blev lite avslappnad i 20 minuter, sen kände jag inget mer.
Andra gången blev det subutex, under några timmar så snortade jag upp en hel B8:a men kände aldrig något direkt rus.
Tredje gången vilket var ganska nyligen, då blev det temgestic och då kände jag väldigt lite och blev på lite bättre humör och gladare och fick lättare att komma igång med saker, men inget speciell nodd-rus blev det, och då hade jag ändå käkat en hel ikto nån timme innan.
Har hört att folk är immuna mot buprenorfin, kanske jag är en sådan person.
Eller vad tror ni, vad gör jag för fel, mina kompisar blir helt sänkta på 0.5mg medan jag drar i mig en hel B8 och känner ingenting öht. Jag vet att man bara ska andas in pulvret inte snyta in det. Jag vet att man sa vara ren i näsan dvs. ha snutit sig innan.
Resten gäller alla syntetiska opioider så det som finns kvar för mig är Mrofin, Koedin och Tebain.
Och Kodein vill jag inte punda på för det sliter så på levern samt kliar som F*N.
Morfin var bäst tyckte jag, dock slog den inte tramadol när den väl fungerande. Men sen så finns det INGEN tillgång till Morfin i södra Sverige och någon postkran har ja absout inte hittat så jag går här och är deppig för jag inte kan få något rus... Nästan varit nära på att åka upp till plattan och köpa heroin då jag hört att det ska vara precis som morfin om man inte IV:ar det, och jag kör alltid rövpanna när jag tar morfin, men då har jag sjunkit till totala botten och då antar jag att ingen tillgång till morfin = köpa heroin. Tragiskt fan.
Och så vill jag passa på att ha gjort 1000 poster!

Det visar precis hur seriös jag är som användare!
MVH