Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
ja, 16 mg är bra mycket mer än 8mg, du kommer känna stor skillnad, jag måste också ha 8mg för att bara va frisk, men på 16 blir jag skev
Tror jag tagit 12mg eller om det till och med var 14mg som mest innan fast kände inte så mycket mera då heller, fast tog i 2 stora omgångar så kanske lägga 2 samtidigt under tungan eller nu hur jag tar dom
kanske jag skall prova då... :P
Dags och ta en större paus ifrån det igen känns det som

men är så svårt nu då tillgången till dom är lite enklare än vanligt just nu dessutom billigare :/
Tack för svar iaf!
*Och NEJ jag säljer ej några droger så ni behöver inte PM:a!*