Citat:
Ursprungligen postat av Erase
Kan det vara så att man lär sig gilla Sub?
Jag prövade i helgen för första gången en 8mg tablett.
Tog första dosen 1/8.
Kände av effekt efter en h. Blev social, ville göra grejer. Men ganska fort kom ett illamående som varade hela tiden om jag inte låg på rygg då försvann det totalt men kom sedan efter ett tag då jag rest mig.
Men det som verkar konstigt är att jag vart aldrig sådär jätteskön i kroppen.
Spydde aldrig heller, kanske om jag spytt att jag känt mig skönare?
Jag åt just före intag en normal potion lasagne också.
Det ända jag har att jämföra med är Tramadol. Och på Tram blir jag alltid sjukt skön i kroppen med ett mindre mer kontolerande illamående.
Sedan fyllde jag på med lika mkt som första gången och lite till, men det blev inte direkt bättre. Visst jag var lite skön i kroppen men inte sådär super skön, alldeles för illamående för att ens kunna njuta det minsta.
Sedan väntade jag en dag med att ta då min polare skulle komma med Sub han fixat från någon annan. Som tydligen skulle vara väldigt bra och från Sverige. Jag drog en lika stor lina som från mitt eget som jag tog första dagen. Men denna gången kändes det skönare. Betydligt mindre illamående, det kändes som att jag uppskattade det bättre. Jag tror inte det var så större skillnad på de olika kvaliteerna utan tror faktiskt att man lär sig gilla Sub. För efter han drog så hade jag kvar av mitt eget Sub hemma som jag drog en refill utav. Det kändes även skönare en första dagens upplevelser. Kändes som att min kvalite på mitt Sub var exakt samma som polarens, kanske att hans var lite vassare. Men fortfarande det var inget himelskt välbehag som jag får av 500mg Tram.
Det kan ju vara så att därför jag inte kände mig så skön var för att jag tog för lite. Kanske jag tål mkt? Och att skulle jag tagit mer så skulle jag spytt men känt mig skönare?
Vad tror ni?
Kan inte någon beskriva hur ni kände er första gången, om ni tror man lär sig gilla det och så
Förresten en grej som verkligen var skönt var att jag kände mig inte alls sliten i kroppen dagarna efter, bara trött för sömnen led lite.
Jag har förövrigt ingen tolerans mot någon drog alls. Var månader sedan jag senast tog något.
Jag prövade i helgen för första gången en 8mg tablett.
Tog första dosen 1/8.
Kände av effekt efter en h. Blev social, ville göra grejer. Men ganska fort kom ett illamående som varade hela tiden om jag inte låg på rygg då försvann det totalt men kom sedan efter ett tag då jag rest mig.
Men det som verkar konstigt är att jag vart aldrig sådär jätteskön i kroppen.
Spydde aldrig heller, kanske om jag spytt att jag känt mig skönare?
Jag åt just före intag en normal potion lasagne också.
Det ända jag har att jämföra med är Tramadol. Och på Tram blir jag alltid sjukt skön i kroppen med ett mindre mer kontolerande illamående.
Sedan fyllde jag på med lika mkt som första gången och lite till, men det blev inte direkt bättre. Visst jag var lite skön i kroppen men inte sådär super skön, alldeles för illamående för att ens kunna njuta det minsta.
Sedan väntade jag en dag med att ta då min polare skulle komma med Sub han fixat från någon annan. Som tydligen skulle vara väldigt bra och från Sverige. Jag drog en lika stor lina som från mitt eget som jag tog första dagen. Men denna gången kändes det skönare. Betydligt mindre illamående, det kändes som att jag uppskattade det bättre. Jag tror inte det var så större skillnad på de olika kvaliteerna utan tror faktiskt att man lär sig gilla Sub. För efter han drog så hade jag kvar av mitt eget Sub hemma som jag drog en refill utav. Det kändes även skönare en första dagens upplevelser. Kändes som att min kvalite på mitt Sub var exakt samma som polarens, kanske att hans var lite vassare. Men fortfarande det var inget himelskt välbehag som jag får av 500mg Tram.
Det kan ju vara så att därför jag inte kände mig så skön var för att jag tog för lite. Kanske jag tål mkt? Och att skulle jag tagit mer så skulle jag spytt men känt mig skönare?
Vad tror ni?
Kan inte någon beskriva hur ni kände er första gången, om ni tror man lär sig gilla det och så

Förresten en grej som verkligen var skönt var att jag kände mig inte alls sliten i kroppen dagarna efter, bara trött för sömnen led lite.
Jag har förövrigt ingen tolerans mot någon drog alls. Var månader sedan jag senast tog något.
Man kan absolut älska det mer och mer, så var det för mig!