2011-06-10, 23:15
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krif
lyckades få med mig suben från mottagningen idag! tog sub igår tidigt på dagen, och idag blir det tramadol, lorazepam, bromazepam och Alprazolam!! woohooo!!!
så imorgon borde det väl fungera bra att ta oxikodon?

Torsdag: sub tidigt på dagen
Fredag: tramadol+ bens
Lördag: Oxynorm?

eller borde jag vänta tills söndag med oxy'n?kommer suben fortfarande blockera receptorerna om jag skulle ta oxyn på lördag?

Det borde gå superbra! Jag ringer dig imorgon så kan jag vara med Kram på dig min älskling!
Citera
2011-06-10, 23:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Loperamid kan hjälpa under abstinens på så sätt att det lugnar magen. Inga konstanta toalettbesök dvs.. så jag antar att det är så han menar.

Att det lugnar magen det vet jag om och jag gick på stora doser när jag tände av. Trodde han menade att det skulle minska abstinensen på annat sätt, inte ta bort ett av symtomen så att säga.

Va roligt att se dig här förresten! Det var jättelängesen! hur mår du? Hur har allt gått? Är du ren nuförtiden??
Citera
2011-06-10, 23:26
Medlem
Tjacktorsks avatar
Jag har två frågor, dock det ena kan jag egentligen kolla upp men tar det här när jag ändå ska kolla upp en annan grej (ja, jag är lat idag)

Fråga 1, sitter på rehab och varit borta sjukt länge, sub iv, noll tolerans, vad bör jag börja på?
Fråga 2. Hur mycket tram bör man kunna byta till sig mot 1 sub? (seriösa svar)

Inga pm om köpa/byta
Citera
2011-06-10, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrottareGustav
I Frankrike så behandlar man Heroinmissbrukare så att dom får Subutex istället för Heroin.. Inte för att jag tror det skulle vara mycket bättre, men det kan vara därför det är så lätt att få tag på
Är du från 1800 talet eller? Klart man gör här med. Det farliga med opiater är inte vad ämnet gör med kroppen. Det är beroendet som fuckar.

Och som med de flesta läkemedel importeras de och det beror läkemedelsföretsgen som bestämmer namn och form
Citera
2011-06-11, 18:43
Bannlyst
Någon som vet hur jag kan komma åt b8 billigare än gatupriser?
Citera
2011-06-11, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsoDl

Börja en subutexbehandling. Fattar inte hur du tänker riktigt, billigare än gatupris`?`Fixa en polare som bjuder är väl ett annat sätt.
Citera
2011-06-12, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wildstylerz
Betalar 300kr/st "Subutex" i Östergötland. Uppe i sthlm >Betalar jag "på plattan" 175kr/st.

Mvh

Ja eller så kör man via en säker mail kran som säljer för 200-250kr/st och får då en tung säkerhet.
Citera
2011-06-12, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsoDl

Ja du kan ju testa shopen annars.. Jag betalar 250kr/st och tycker det är värt priset att få det säkert hem levererat rakt ned i lådan. Så betalar hellre 50kr mera än på gatan och får det till 110% säkert hem och utan att ens behöva gå ut. Men det är jag, jag är bara lat egentligen
Citera
2011-06-12, 14:56
Bannlyst
Blev erbjuden sub över post för 150kr av en reko kille förrut.
Självklart slarvade man bort hans mejl. Man gråter ju en kvätt pga det varje dag numer, nästan seriöst.
Citera
2011-06-12, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bodymass
Ja du kan ju testa shopen annars.. Jag betalar 250kr/st och tycker det är värt priset att få det säkert hem levererat rakt ned i lådan. Så betalar hellre 50kr mera än på gatan och får det till 110% säkert hem och utan att ens behöva gå ut. Men det är jag, jag är bara lat egentligen
Så du behöver lura av oss mer pengar alltså?
Citera
2011-06-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodymass
Ja eller så kör man via en säker mail kran som säljer för 200-250kr/st och får då en tung säkerhet.

Exakt min mening
Citera
2011-06-12, 16:37
Bannlyst
Man hade ju lätt teoretiskt kunnat pröjsa 180kr INKL frakt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in