Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Finns undantag, tramadol, fentanyl möjligt några fler som jag inte kommer ihåg.
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Tur är väll detta också, tänk om man annars skulle in på t.ex en akut operation och går på subprogramet. Då hade man antingen fått klara sig på Buprenorfin som Smärtstillande och det hjälper inte speciellt mycket. Inte mot benbrott iaf. Ketogan har jag hört skall komma runt buprenorfin också. Även Metadon.
Det visste jag faktiskt inte. Men jag har funderat ibland på vad som skulle hända om man måste in akut o opereras för brott med sub i kroppen... Men då finns det lösningar på problemet alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Sitter här och har dragit en för mig rejäl lina sub (3mg, jag brukar annars ta 0.5-1.5mg) och är uppe flyger högt bland molnen.
Grejen är den att jag är så förbannat törstig, haha. Har druckit en liter mjölk, en halv liter Fanta och en halvliter vatten på typ en timme. Hur kommer det sig? Jag brukar bli törstig men detta är fan galet. Är det så för flera här?
Hur ofta tar du, undrar jag, om 0,5mg ger dig ett rus? Jag får inte effekt på det, ens om jag haft uppehåll på månader. 2mg måste jag ha i mig minst.

Med lite tolerans 8mg. Måste jag ta mer än så skiter jag i det alltså, det e bara slöseri...