Tjao
Har ca 1,7-2.0mg sub hemma. Har även 250mg tram.
Hade tänkt mysa till ikväll, men saken är det att jag bara provat sub 2ggr, första gången tyckte jag det var mysigt dom första timmarna sen blev jag illamående direkt jag stod upp. Dagen efter spydde jag.
Andra gången provade jag att ta en Postafen före och mådde inte det minsta illa.
Tyvär har jag inte nån postafen hemma, så jag funderar på om det finns nått annat sätt att slippa illamående, eller slipper jag det kanske utan nått alls? Läste att illamående brukade släppa efter man provat det ett par gånger.
Eller ska jag helt enkelt ta mina 250mg tram och skippa suben tills jag skaffat postafen?
Tacksam för snabba svar