En vän till mig som undrar över lite grejer och jag tänkte att ni skulle kunna hjälpa mig att få lite svar till han.
Håller själv på med sub men håller stenhård regler att bara ta vid visa tillfällen, sista jag vill bli är fysiskt beroende av sub/opiater...
Men till saken min vän har kört lite väl under några månader nu, max 6 månader.
Han tänkte ta ett längre uppehåll nu och undrar vad han har att väntar och vad som skulle kunna lindra ATn.
Doserna han har tagit är 4mg åt gången, inte varje dag. han kan ta 4mg ena dagen och sen vara utan 3-4 dagar och sen köra på igen. Och ibland blir det nått "race" i 3 dagar i rad. Han säger själv att han inte får nått ut av det mer än att han känner sig "frisk" så säga bara.
Vad tror ni, ska han gå CT eller trappa ner? Vet ju att de finns folk som går på 2st 8mg om dagen under längre tider och dom verkar ju verkligen må PISS länge dessutom.. Men som tur är har de inte gått så långt för min vän än..
OT: är lite onykter och har dysterleksi så ursäkta eventuella stav fel och konstiga meningar haha.
Och om ni behöver mer info för att kunna ge tips och råd så skriv gärna så fixar jag det
Tack på förhand/keno