Citat:
Ursprungligen postat av Danny Rampling
Bleh, mailkran som alltid hade och dessutom körde rabatter försvunnit här... och vet inte något i närheten förutom plattan... några tips?
Vad tycker ni e bäst, köra på morgonen eller natten? Själv är jag en child of the night helt klart även om dagen kan bli rätt gurglig och kul på sub hehe
Har märkt ibland att jag kan få sjukt olika euforikänslor beroende på location, sjukast var nog på cosmonova och det var helt flippat :>:> kan rekommenderas men inte för den som har lätt till illamående kanske.
Peace,
Vad tycker ni e bäst, köra på morgonen eller natten? Själv är jag en child of the night helt klart även om dagen kan bli rätt gurglig och kul på sub hehe
Har märkt ibland att jag kan få sjukt olika euforikänslor beroende på location, sjukast var nog på cosmonova och det var helt flippat :>:> kan rekommenderas men inte för den som har lätt till illamående kanske.
Peace,
Ojdå, för mig är det inte natt som gäller
Dagen allti direkt när jag vaknar i princip max 3 tim efter. Kan inte stå emot att veta att det ligger här hemma och inte röra! dagen går segt allt är tråkigt. Sedan när man tar sin subutex fix så blir hela dagen super! Kan dock bli långtråkigt mot kvällen som jag har just nu :/Suttit spelar fifa och BF2 Hög på Subutex i sanrt 3månader i streck varje dag:P
Tränar ju dock gym seriöst och så vidare med så går inte ner mig, snarare tvärtom stiger i vikt som fan. Så slösar inte bort hela dagarna direkt. Gym först sub sen direkt efter , är en fin sak

Väntar in sommaren med storm! Så¨att man kan glida ute skön i kroppen i juni månad på student veckan och cykla omkriong och titta på alla heta flickor som strör omkring överallt det är vad jag går och väntar på!
Blev visst skriv glad nu märkte jag haha tack för mitt lilla tal