Jag tog två av mina kompisars suboskuld i fredags och deras rus såg ut ganska exakt som Storfarfar beskriver sin debut.
Omväxlande eufori/illamående/irritation och båda två spydde hela kvällen (en gång i timmen kanske). Dessutom kastade dom upp en hel del dagen efter också (medan jag mådde som en kung

tycker nästan att det är lika skönt dagen efter man subbat då man är lite mer "skärpt" trots att man är mysig)
Är detta "normalt" eller vanligt? Att ens första gång är värdelös och att det blir bättre sen. Första gången jag tog sub så slutade det med att jag spydde en minispya efter att jag rökt en gonattspliff i shibong (visste inte att gräs boostar sub vid det tillfället

). Efter det har jag aldrig spytt någonsin även om jag tar stora doser.
Misstänker dock att jag gav dom lite för mycket.. vi 3 delade på en 8:a (dom små rackarna) och även om jag sög i mig mer än dom så lär dom ha fått i sig iaf 2mg var samt att vi rökte ett par spliffar under kvällens gång.
Kan jag med gott samvete lova dom att det kommer bli bättre nästa gång eller kan det vara så tråkigt att dom helt enkelt inte är skapta för denna underbara drog? Ruset är ju väldigt personligt. Eller är det så enkelt att vi borde haft en karta alvedon med oss? Jag trodde att antihistamin funkade mot alla bieffekter och när subben slog på var apoteket stängt :/
Två andra frågeställningar, gräs boostar ju ruset rejält. Som jag förstått det så "tar" man en del av sitt "totalrus" och gör det mer koncenterat när man röker.
Hur funkar det om man är stenad när man tar subben?
Och, hur gör man för att förebygga en söndersnortad näsa? Har haft lite ont i den idag, något jag inte känt när jag snortat andra saker tidigare så jag blir lite nojjig. Man vill ju inte vakna upp en dag och se ut som Amy Winehouse....