2011-02-16, 00:01
  #5725
Medlem
Sergeant.Hills avatar
Kan man bruka sub om man käkar cipralex?
Citera
2011-02-16, 00:17
  #5726
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Någon mer än jag som brukar börja skaka på sub efter man dragit några linor? Ligger alltså och hackar tänder och skakar oavbrutet i hela kroppen. Det är inte jobbigt på något sätt dock, och brukar lägga sig efter en stund.

Någon som vet vad det kan bero på och brukar vara med om det?

Kram.

Jag har ingen medicinsk aning om vad det kan bero på, men jag kan känna likadant. Ena stunden fryser jag så jag skakar, andra stunden svettas jag. Comes with the drug i guess.
Citera
2011-02-16, 00:43
  #5727
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag har ingen medicinsk aning om vad det kan bero på, men jag kan känna likadant. Ena stunden fryser jag så jag skakar, andra stunden svettas jag. Comes with the drug i guess.

Jo precis, fryser dock inte riktigt utan skakar som om jag fryste. Men svettas gör man ju ibland också.

Kram.
Citera
2011-02-16, 12:21
  #5728
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Jo precis, fryser dock inte riktigt utan skakar som om jag fryste. Men svettas gör man ju ibland också.

Kram.

Har aldrig fått så på just Sub men jag fick det ett tag när jag var yngre och sniffade/boffade lim. Det berodde dock inte på själva sniffandet utan det var jag som blev spänd/uppspelt och säkert lite orolig över att bli upptäckt. Jag var alltså så spänd i kroppen att jag som darrade till. Skakade även tänder. Det la sig efter ett tag för mig också, när spänningarna släppt. Jag huttrade inte hela tiden utan det kom som i korta darrningar... brrr... brrr... brrr.

Det kan inte vara något sånt? Känns det som att kroppen är spänd? Annars vet jag inte vad det kan bero på...
Citera
2011-02-16, 12:39
  #5729
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Har aldrig fått så på just Sub men jag fick det ett tag när jag var yngre och sniffade/boffade lim. Det berodde dock inte på själva sniffandet utan det var jag som blev spänd/uppspelt och säkert lite orolig över att bli upptäckt. Jag var alltså så spänd i kroppen att jag som darrade till. Skakade även tänder. Det la sig efter ett tag för mig också, när spänningarna släppt. Jag huttrade inte hela tiden utan det kom som i korta darrningar... brrr... brrr... brrr.

Det kan inte vara något sånt? Känns det som att kroppen är spänd? Annars vet jag inte vad det kan bero på...

Hmm, jo spänd är jag på något vis och svårt att slappna av. Men det är inte för att jag är rädd för att bli upptäckt eller något sådant. Vet inte riktigt, får forska lite mer på det nästa gång det kommer.

Kram.
Citera
2011-02-16, 12:49
  #5730
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Hmm, jo spänd är jag på något vis och svårt att slappna av. Men det är inte för att jag är rädd för att bli upptäckt eller något sådant. Vet inte riktigt, får forska lite mer på det nästa gång det kommer.

Kram.

Är du "uppspelt" då? För jag minns att jag var som uppspelt och det var nog den största anledningen till att jag skakade sådär.

Tror inte ens man måste vara mycket uppspelt, räcker nog med att man är lite... tja, vet inte hur jag ska förklara =)

Visar sig väl om nån annan upplevt samma sak.
Citera
2011-02-16, 13:20
  #5731
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Är du "uppspelt" då? För jag minns att jag var som uppspelt och det var nog den största anledningen till att jag skakade sådär.

Tror inte ens man måste vara mycket uppspelt, räcker nog med att man är lite... tja, vet inte hur jag ska förklara =)

Visar sig väl om nån annan upplevt samma sak.

Hmm, vet inte riktigt. Uppspelt vet jag inte riktigt, lite gladare än vanligt kanske. Ska försöka klura på det nästa gång jag upplever skakningar.

Kram.
Citera
2011-02-16, 16:08
  #5732
Medlem
sjuklingens avatar
Okej, nu har jag läst runt väldans mycket men lyckas inte få svar på detta:
Är det, eller är det inte, farligt att blanda sub med xanor?
Citera
2011-02-16, 17:41
  #5733
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuklingen
Okej, nu har jag läst runt väldans mycket men lyckas inte få svar på detta:
Är det, eller är det inte, farligt att blanda sub med xanor?

Enligt "reglerna" så är det farligt... men det hindrar ju inte missbrukare från att blanda opioider med benso iaf.

Allt beror väl på hur mycket man tål och vilka doser det handlar om.

Men ska man dra det hårt så är det farligt. Sedan är det upp till en själv hur mycket man vill experimentera med det. Det går inte att svara på om det är farligt för just dig, om det inte handlar om ett korn Sub och ett korn av en 0,25 mg Xanor... fast du kan ju vara dödsallergisk också så vem vet.

De flesta verkar ju iaf klara av att blanda "måttliga" doser men jag skulle aldrig våga rekommendera någon att blanda opioider med benso (eller alkohol eller) även om det är små eller "normala" doser, speciellt inte en ovan person. Men det är av feghet som jag inte vågar rekommendera det, jag vet ju inte hur du funkar. Nästan alla opioidmissbrukare jag känner blandar med benso... men de är ju vana missbrukare också.

Har man ingen koll på hur mycket man tål så kanske det är bra att undvika blandningar. Fast koll får man väl inte förrän man experimenterat... men experimentet kan sluta illa så... Vill varken skrämma upp eller påverka till blandningar, man får ju göra som man vill... men det kan gå illa också.

Enligt reglerna så är det som sagt var farligt men i verkligheten så blandar väldigt många dessa mediciner. Men... tydligen så dör väldigt många missbrukare av just den blandningen (benso och opioider) också så...

Vart gränsen går har jag ingen aning om, finns säkert ingen (individuellt) men jag tror (observera "tror") inte du dör om du blandar lite. Många här på forumet blandar men jag vet ju inte vart dom ligger när det gäller tolerans. Frågar du en läkare så kommer han/hon säkert säga att det är farligt iaf och det finns säkert många som råkat illa ut av blandningen.

Det är alltså både farligt och ofarligt... typ.
Citera
2011-02-16, 19:01
  #5734
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuklingen
Okej, nu har jag läst runt väldans mycket men lyckas inte få svar på detta:
Är det, eller är det inte, farligt att blanda sub med xanor?

Ja, det är farligt. Men se även Dolcontinas svar, för det innehåller en del substans.
Citera
2011-02-17, 16:35
  #5735
Medlem
SurTrollets avatar
Tråden för snabba frågor?

Tog <2mg suboxone i... tisdagskväll och ramlade över 80mg meda alldeles nyligen som jag är väldigt sugen på nu. Är subbens blockeringseffekt borta nu eller behöver jag vänta tills imorgon med moffet tror ni?
Citera
2011-02-17, 16:51
  #5736
Bannlyst
Måste vara en jävla torka just nu??

Hade 2st stadiga mejlkranar som levererade subutex för 250 inkl frakt. Dessutom i förskott om dom var på humör!

Nu? PUTSVÄCK.

Det enda man hittar nu för tiden är snorungar som försöker sälja äcklig subuxone för 400spänn stycket. Nä, fy fan vad man blir irriterad ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in