2011-02-06, 00:25
Bannlyst
tjena!

Tyckar ni likt som jag att ruset efter en tid in i ruset börjar gå som i vågor?

Ena halvtimme/kvarten kan man vara relativt opåverkad för att sedan nästa halvtimme/kvart vara påverkad och sitta och nodda?

Mvh
Citera
2011-02-06, 00:44
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebics
tjena!

Ena halvtimme/kvarten kan man vara relativt opåverkad för att sedan nästa halvtimme/kvart vara påverkad och sitta och nodda?

Mvh

Ja så är det ibland. Men det är inget jag bara kan uppleva på just buprenorfin utan på andra opi också.
Citera
2011-02-06, 00:59
Medlem
fjonks avatar
Citat:
tjena!

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Ja så är det ibland. Men det är inget jag bara kan uppleva på just buprenorfin utan på andra opi också.

jajamen... på cannabis oxå tycker jag.
Citera
2011-02-06, 13:17
Bannlyst
Tjena alla goa.

Idag så testade jag sub för första gången utan att ta någon postafen i samband med mitt intag. Aldrig vetat om jag blir illamående av sub eller så utan tar postafen "i fall att".

Som sagt så tog jag ingen postafen idag när jag tog subben och jag tycker att jag är mycket mer "närvarande" och pigg, glad lixom

Får jag bara för mig eller kan postafen förstör ruset på något sätt? Står ju att man kan bli dåsig?

Med vänliga hälsningar

RebicS
Citera
2011-02-06, 14:41
Medlem
Citat:
tjena!

Mvh

Precis så var det för mig igår på premiären. Riktigt soft dock. Kom i vågor så blev man riktigt sänkt emellanåt och efter ett tag vart man mer "aktiverad" så att säga. Ruggigt skön kväll var det.
Citera
2011-02-06, 17:08
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Tjena alla goa.

Idag så testade jag sub för första gången utan att ta någon postafen i samband med mitt intag. Aldrig vetat om jag blir illamående av sub eller så utan tar postafen "i fall att".

Som sagt så tog jag ingen postafen idag när jag tog subben och jag tycker att jag är mycket mer "närvarande" och pigg, glad lixom

Får jag bara för mig eller kan postafen förstör ruset på något sätt? Står ju att man kan bli dåsig?

Med vänliga hälsningar

RebicS
Postafen är ju känt för att göra en trött, brukar själv käka några om jag har svårt att sova då de funkar bättre än allt upp till benzoanalogerna..
Citera
2011-02-06, 17:13
Medlem
gugglianos avatar
För vilka smärtproblem får man tex temgesic? Diskbråck etc. kvalar sånt?
Citera
2011-02-06, 17:14
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
Precis så var det för mig igår på premiären. Riktigt soft dock. Kom i vågor så blev man riktigt sänkt emellanåt och efter ett tag vart man mer "aktiverad" så att säga. Ruggigt skön kväll var det.
Det är svinskönt att gunga in och ut på det viset. Så får jag efter långa avbrott på tram och kodein
Citera
2011-02-07, 17:40
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Tjena alla goa.

Med vänliga hälsningar

RebicS

Har aldrig tagit något mot illamåendet. Det går över efter att du spytt och efter det så går det över helt när du tagit opioderna en period.

Citat:
Ursprungligen postat av Ljuzva
Tja! Är relativt ny här, men fiskade snabbt upp min "bästa-vän-tråd".
Har dock ett problem.. Det är stor åtgång, men mycket liten tillgång här,
och så brukar det vara med väldigt sällsynta undantag!
Behöver Hjälp..
Någon som känner sej kallad?
Dra iväg ett pm till mej direkt!
Ingen öppen kontakt!
Endast pm/mail.
För msngr kontakt fodras SimpLITE!!!
Tack på förhand!
V

Jag har 1000stycken 8mg:are som just du kan få köpa för en femti kronor. Inte styck utan en femti för alla. Eller mot enn nogger.
Citera
2011-02-07, 19:15
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
Har aldrig tagit något mot illamåendet. Det går över efter att du spytt och efter det så går det över helt när du tagit opioderna en period.

Jag har 1000stycken 8mg:are som just du kan få köpa för en femti kronor. Inte styck utan en femti för alla. Eller mot enn nogger.

nogger black, går det bra???
Citera
2011-02-07, 19:19
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
nogger black, går det bra???

Njae, får ju inte sälja droger på forumet men om det slinker ner en nogger black i min brevlåda i övermorgon så har du en DEAL.
Citera
2011-02-08, 11:11
Medlem
Urbanoroligs avatar
Jäkligt bra när du ska kliva av oxycontin/metadon, fungerar utmärkt i min situation iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in