2010-10-11, 19:38
  #4477
Medlem
Hallå!!
Har varit bortrest under helgen så ej kunnat svara någon! Jag drog i mig 2 sub under helgen men fram till dess så hade jag inga symptom alls att känna varken sug eller annat, men de kan alltså komma efter ytterligare några dagar? vet ju inte om de beror på att jag enbart har tagit på kvällarna där det kanske har gått 2 fram till torsdag sen från fredag till söndag då går de ibland 2-3 st ( varierar )nu ska jag ta ett längre break eftersom jag ska pissa för att ha losat lappen.
När jag torskade lappen så va de för cannabis och jag har inte några andra droger dokumenterat på mig.Jag har pissat förut för lappen och då stod de att dom tog på dom vanliga drogerna amfetamin, cannabis, kokain, benso, opiater, så undrar om det är någon som vet om dom har ändrat sina koller och tar på sub?
Citera
2010-10-11, 19:56
  #4478
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siesta88
Hallå!!
Har varit bortrest under helgen så ej kunnat svara någon! Jag drog i mig 2 sub under helgen men fram till dess så hade jag inga symptom alls att känna varken sug eller annat, men de kan alltså komma efter ytterligare några dagar? vet ju inte om de beror på att jag enbart har tagit på kvällarna där det kanske har gått 2 fram till torsdag sen från fredag till söndag då går de ibland 2-3 st ( varierar )nu ska jag ta ett längre break eftersom jag ska pissa för att ha losat lappen.
När jag torskade lappen så va de för cannabis och jag har inte några andra droger dokumenterat på mig.Jag har pissat förut för lappen och då stod de att dom tog på dom vanliga drogerna amfetamin, cannabis, kokain, benso, opiater, så undrar om det är någon som vet om dom har ändrat sina koller och tar på sub?

Nej dom kollar inte efter sub,
Citera
2010-10-11, 22:00
  #4479
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
Bump!

Sitter på några plåster. Noll refarenhet av Buprenorfin. Hur gör jag?

Testa att röka dem, PAIN- beskriver väldigt bra i den här tråden hur man gör (är fentanylplåster, men det borde gå lika bra)

https://www.flashback.org/t1161436
Citera
2010-10-12, 00:29
  #4480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Nej dom kollar inte efter sub,
Är du helt säker?
IOM att Suboxone/Subutex har blivit ett så stort problem ute i samhället. (Utsmugglad Sub samt importerad) Så vet jag att många instanser nu även kollar Buprenorfin även. Annat vore dumt i dagens läge.

Förövrigt, abstinens inträder i princip alltid 24-36h efter sista dosen.. psykologiskt eller fysiologiskt.
Tänk på att abstinensen sitter till 90% i huvudet.. åmar du dig om den kommande smärtan och helvetet så är det precis så du kommer känna dig.
Citera
2010-10-12, 00:40
  #4481
Medlem
Jag förstår inte varför man väljer att berusa sig på Buprenorfin om man nu är ute efter opioidrus.. varför inte köpa Heroin eller andra opioider.

Subutex passar oss som går på programet, Buprenorfin är då en stämningsstabiliserare för oss.

Men om det nu måste has så rekomenderar jag att lösa upp en 8mg Subutex, sedan injicera en väldigt, väldigt låg dos intravenöst för det finns en viss egenskap
hos Buprenorfin och det är nor-buprenorfin som skapar den lilla eufori man kan känna och detta ämne produceras och fäster bäst vid receptorerna vid lågdos. Någonstans 0.1-1mg ju lägre desto bättre INTRAVENÖST.

PS. Glöm inte micronfiltret DS.
Citera
2010-10-12, 00:54
  #4482
Medlem
Bullsquids avatar
5mg xanor + ca 1-2 mg sub idag...osäker på mängden sub
tog även lite grapefruktjuice innan
kände inte xanoren nånting typ, blev lite trött typ...4 öl på det med

lika bra att försöka hålla mej nåra dar nu från att ta nåt men det e inte lätt
iaf som det är nu får man knappt effekt längre
Citera
2010-10-12, 01:45
  #4483
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
...men hur mycke krävs för att överdosera (dödligt) på enbart sub?

Det är väldigt svårt att få i sig en överdos på endast buprenorfin, sägs ju att det inte kan hända typ. Klart blir man slangmatad med enbart sub i 24h kanske man slockar, vem vet.
Citera
2010-10-12, 02:06
  #4484
Medlem
Muffincakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Det är väldigt svårt att få i sig en överdos på endast buprenorfin, sägs ju att det inte kan hända typ. Klart blir man slangmatad med enbart sub i 24h kanske man slockar, vem vet.

Var det inte sub man inte fick ut mer effekt på efter ca 24mg eller något? Läste nåt sånt fast det kanske inte handla om sub.
Citera
2010-10-12, 02:26
  #4485
Medlem
LookAlives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Nej dom kollar inte efter sub,

Joo, sub kollar dom efter!
Citera
2010-10-12, 04:55
  #4486
Medlem
Psykotons avatar
Det är en kombo som många dött av, men har du tolerans på sub och tolerans på benso, så funkar det, ta bara lite mindre än vanligt av preparaten, vid sådana här blandningar blir 1+1=4...

Rent bondvett helt enkelt, börja lågt och öka sedan lite i taget (har en polare som gör precis tvärtemot, och han har varit nära att trilla av pinnen flera gånger... )
Citera
2010-10-12, 09:51
  #4487
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Blandningen är ju optimal. Benso och sub är en perfekt kombination, vafan, känn er fram , lyssna på kroppen. Själv tog jag gärna xanor och nån öl när jag tog subutex. Vilket var varje dag under en period, så det blev rätt höga doser till slut.
Citera
2010-10-12, 12:24
  #4488
Medlem
Ufolinas avatar
Hur går det nu då? Kommer nog att få tända av själv efter 7år!!! Va fan 7 år Oj oj

Jag kommr troligen bli utkastad från sub programmet idag, men kan få ett par veckors nedtrappning men det kommer knappast att räcka.
När jag var på avgiftning på Lindalen för några år sedan sa läkaren att det kunde ta ca 1 månad för varje år man gått på subutex. Så då blir det 7 mån Bättre än metadon avtändning iaf

Hoppas att det går bra för alla er som försöker sluta. Fortsätt kämpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in