2010-10-06, 18:47
Medlem
Frankrike+Subutex

Tänkte bara höra mig för om någon har erfarenhet från Paris och inköp av Subutex? Är det något speciellt område där det är enklare få tag i, är det något man bör passa sig för m.m?

Någon med erfarenhet eller info svara gärna. Inga fjortis kommentarer, vill göra lite efterforskning och via sök menyn hittade jag inget intressant.

MVH Dr.D
Citera
2010-10-06, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrDude
Tänkte bara höra mig för om någon har erfarenhet från Paris och inköp av Subutex? Är det något speciellt område där det är enklare få tag i, är det något man bör passa sig för m.m?

Någon med erfarenhet eller info svara gärna. Inga fjortis kommentarer, vill göra lite efterforskning och via sök menyn hittade jag inget intressant.

MVH Dr.D
Försökte fixa lite andra olagliga substaner än sub i Paris, var rätt lätt, dra INTE ut till förorterna bara, totalt kaos där.
Jag fixade lite utanför centrum.
Citera
2010-10-06, 18:58
Medlem
erections avatar
Runt metron har jag för mig att folk säljer.
Citera
2010-10-06, 19:26
Medlem
flohult1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
ahaaa, är det så det funkar?

Men då är det skillnad på andningsdepression och andningsstillestånd?

För när man ligger och tungnoddar på opiater så borde ju det kunna vara dödligt bara med tanke på det låga antalet slag, alltså inte kramper i bronkerna?

Jag läste förklaring i Fass, och det kan alltså bli en kombination av båda och kan även leda till cirkulationskollaps.. hugaligen..
Citera
2010-10-06, 19:30
Medlem
Vet någon hur straff lagarna i Frankrike är på Subutex? Hört mkt om att det ska ha spårat ur med sub i landet. Så dom kanske gjort kraft tag och kör på stenhårda domar?

Fortsätta gärna dela med av tips, tacksam för alla svar!
Citera
2010-10-06, 19:40
Bannlyst
Sub i gbg?
Är rätt ovanligt eller? Känns så iaf?
Citera
2010-10-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
asså du har ju knappast tagit så mycket sub att det borde vara nån fara..?

1-1.5mg är ju lågdoser.

Fast ändå mycket för någon utan tolerans, tror du har glömt hur det var. Faktum är att väldigt många har dött av kombinationen bens och opiater så var försiktig!!
Citera
2010-10-06, 21:17
Medlem
Tycker helt klart du ska prata med din läkare och berätta om dina problem. Inget att skämmas för han är din läkare och kommer hjälpa dig! En god vän som går i samma program som mig hade exakt samma problem. Han fick hjälp med lite mag medicin så blev allt bra. Men det har mycket med vad man äter, hur mycket man rör sig,levern m.m men det vet du nog redan.

Hur länge har du gått i programmet? Det är väldigt vanligt att man blir förstoppad och har ont den första tiden tyvär. Eller så kanske du har för stor dos? En liten dos ändring så blir kanske magen bra det skulle det väl vara värt! Hoppas allt ordnar sig för dig.
Lycka till
mvh MAKS
Citera
2010-10-06, 22:14
Medlem
testade sub förra helgen var grymt... men däremot blev jag bjuden och minns ej vem det var! Kan fan hitta allt utan sub verkar de som? Inte så att man står på plattan och frågar.

Kan sub vara ovanligt och svårt o få tag på pga den statliga kontrollen?

Är sugne
Senast redigerad av flystar 2010-10-06 kl. 22:16.
Citera
2010-10-07, 02:25
Medlem
flohult1s avatar
Självklart är det rätt svårt att få tag i Sub OM man inte är med i en läkemedelsassisterad behandling med SuB- och vill man absolut inte leta på plattan så hittar man det ju inte lättare precis..
Citera
2010-10-07, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QuIzTiD
Syntetiskt är ju Buprenorfin med...

Ja, det är ju det jag menar... Eftersom buprenorfin och tramadol (och ketogan osv) funkar eftersom dom är syntetiska så tänkte jag att metadon och buprenorfin också gjorde det, konstigt?
Citera
2010-10-07, 04:55
Medlem
Krehs avatar
Jag gillar att fylla på med mer och mer. Om jag kör 2mg första gången och sedan försöker köra 2mg vid första påfyllningen också, så kommer det ruset att gå över på typ några få timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in