2008-02-10, 22:09
Medlem
Prover

Någon som kan med 100% säkerhet säga hur länge subutex går att spåra vid drogtester? Säkert finns svaret redan men orkar inte leta igenom en 44 sidor lång tråd
Citera
2008-02-13, 22:35
Medlem
Ungefär 4 Dagar

Citat:
Ursprungligen postat av Makaron
Någon som kan med 100% säkerhet säga hur länge subutex går att spåra vid drogtester? Säkert finns svaret redan men orkar inte leta igenom en 44 sidor lång tråd

Ungefär 4 Dagar har jag hört. Säkert lite olika
Citera
2008-02-14, 00:57
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
det ska ju inte vara någon höjdare att ta suboxone intravenöst, men hur är det att ta suboxone rektalt - någon som vet?

/nyfiken kille
Hej nyfiken kille, att ta suboxone rektalt är fullständigt normalt. Jag känner själv en person som brukar göra så. Det är bara naturligt att man är nyfiken och vill experimentera med sin kropp.

/Bullen
Citera
2008-02-14, 23:16
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron
Nej, ingen kan säga med 100% säkerhet hur länge det sitter i kroppen eftersom det så olika för alla.
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Hej nyfiken kille, att ta suboxone rektalt är fullständigt normalt. Jag känner själv en person som brukar göra så. Det är bara naturligt att man är nyfiken och vill experimentera med sin kropp.

/Bullen
Haha! Extremt sexigt skrivet det här.
Citera
2008-02-16, 15:40
Medlem
Till Nemesis1... Gällande Subuxone

Såg tidigare i tråden att du hade funderingar på hur man kan "sära" Naloxonet från bunprenofinet. Är det nån annan som har prövat. Nog för att jag tycker det funka exakt samma som sub men känns ju annolunda när man tage sub i åratal...

Hur gör man tex för att sära i citadon?

Sen är det nån som prövat att stoppat sub/One i arslet? Kan ni inte berätta upplevensen. Inte just det där men stoppa in den, men hur ruset o.s.v blev?

Sen är det nån som röker Sub/One? Gärna info om det me...

Bara nyfiken...

Att slå i sej sub ha jag prövat tyckte det var helt VÄRDELÖST...
Citera
2008-02-18, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodax
Ungefär 4 Dagar har jag hört. Säkert lite olika

Är det samma vid labtest som med pisstickor? Antar man får räka på lite mer tid när det ska labtestas. Också om det är nån skillnad på urin o blod, inte säker på vilken av mina vätskor som kommer att analyseras
Citera
2008-02-18, 19:45
Medlem
Så, har testat sub för att se hur det hjälper mot abs, och det var en riktig mirakelmedicin måste jag säga, skulle ju kunda tända av när o hur som helst bara man har tillgång till det. Ganska dryga också, räckte med en halv åt gången för mig, som ändå har missbrukat starka grejer dagligen ganska länge. Så tummen upp för dom!
Som tips kan jag säga att det kändes mycket lättare att gå från hydro till ingenting, än från t ex oxy eller jonk till ingenting, mycket behagligare "övergång" om man kan säga så, lite plågor är det ju alltid, men blev förvånad över att det flöt så pass bra.

MEN ett litet problem med sub. När fan får man svälja egentligen? Smälter dom under tungan, men efter 5 min e käften helt fylld av saliv, så mycket att det blir jobbigt. Känns ju inte så trevligt att svälja en käft full av 15 min gammal saliv heller, så man vill helst spotta. Så frågan är hur lång tid det tar för subben att sugas upp av slemhinnorna, och man kan göra sig av med överskottssaliven. Den smakar sub ganska länge, så antar att det sitter kvar i saliven sålänge den smakar så? Enormt tacksam för tips här, dom är ju så grymt dyra, o sällan man får tag på fler än några st åt gången, så vill ju utnyttja dom så bra det bara går (o nej, säg inte snorta haha).
Citera
2008-02-19, 13:05
Bannlyst
Fattar inte hur man kan klara pisstest efter 4 dagar efter att man tagit sub när halveringstiden är såpass lång!
Citera
2008-02-19, 20:13
Bannlyst
tog en lina på kanske 0,05 på en måndag och pissade rent på onsdags.
Citera
2008-02-20, 01:06
Medlem
Som sagt det är olika 4-7 dagar

Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Fattar inte hur man kan klara pisstest efter 4 dagar efter att man tagit sub när halveringstiden är såpass lång!

Som sagt det är olika 4-7 dagar och han jag fråga kan detta. Han sa också att det inte har nån betydelse om du gått 2år el 2veckor det tar ungefär samma tid o bli negativ. Sen kan ju en AT hålla på LÅNGT efter. Och det är stickor ja prata om.
Citera
2008-02-26, 08:29
Medlem
Dolcontinas avatar
Jag skulle tycka att det var roligt om någon kunde skriva att dom tagit Sub här i dagarna... För jag har sett fram emot en liten rapport om hur det var.

Ehh...
Citera
2008-02-26, 18:35
Medlem
sub!!

tog det i helgen för första gången . barnen o kärringen hos svärmor hade väl inga planer direkt. hade hört att man skulle krossa dem och sedan suga i sej dom i näsan. det hela slutade med att jag började måla om trappan hemma. det gick dock inte fort. i efterhand så kände jag mig som de som sett young guns filmerna. jag tänker på när dom har käkat svamp eller vad det är dom gör. dom är ialla fall är uppe i bergen och flummar. det var dock ingen höjdarwe dagen efter, tog för stor dos låg vågratt hela dagen. när jag rörde mig spydde jag. det var dock värt det vilken känsla!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Jag skulle tycka att det var roligt om någon kunde skriva att dom tagit Sub här i dagarna... För jag har sett fram emot en liten rapport om hur det var.

Ehh...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in