Nu när jag kollat tebax på hur många dagar jag tagit subutex denna månad blir jag faktiskt riktigt orolig, det känns som man tagit det i princip varje dag nästan och tar det slut köper jag bara mer hela tiden...Fan vill inte fastna i sub beroende men jag håller ju på att göra det mer och mer!
En dags väntan känns som en månad typ...oändligt lång tid och dan efter belönar jag mej med mer eftersom jag va så "duktig" och inte tog dagen innan kanske
börjar bli sjukligt nu och det går ju inte stoppa, går bara inte att ge fan i det som många skulle säga
kan inte sluta med egen vilja nu typ, blir så sugen hela tiden när jag e utan
får inte abstinens ännu men känns som jag vill ha det hela tiden även om jag inte mår dåligt
Det har blivit som nåt sorts tillbehör i vardagen eller när som helst, typ som en fylla på helgerna....
vafan ska man göra?
igår slängde jag i mej 20st fluscand mylan 0,5 för att inte tänka på sub men likt förbannat drog jag i mej det sista jag hade när jag va hemma på natten sen. Fan vad svårt det ska va att hålla sej borta!
Jag som trodde jag inte skulle fastna i opi för det har aldrig vart min grej innan men just suben fastna jag för blixtfort o tar det slut köper jag mer som sagt.
Radera nr osv funkar inte då nästan alla i omgivningen börjat ta det nu så går inte komma undan, man lånar av varan som man får tebax nåra dar senare...omöjligt att sluta ju fan!
Är oroad till max nu kan jag säga
För att se hur ofta jag tagit det framställde jag en kalender över oktober månad där dagar som är markerade med rött är dagar jag tagit det.
http://img684.imageshack.us/i/kalenderw.jpg/