Citat:
Ursprungligen postat av high-life
Man tackar man tackar!
Biten jag lägger under läppen ska den va ungefär lika stor som du visade att freebasebitarna skulle va

?
Förstår hur jag ska röka de men va menar du med att jag ska lägga en bit på vardera sida?
EDIT: Om jag klipper bort 1cm av plåstret ska jag röka småbitarna i omgångar eller allt på en gång?
Är inte fentanyl jävligt starkt att röka btw :P?
Jag gjorde en bild och slängde upp på imageshack så förstår du hur man ska ha bitarna:
http://img411.imageshack.us/img411/6387/fentttt.jpg
Det jag syftade på med en bit på varje sida var som du ser på bild ett! oftast har jag som på bild 2 när jag röker Fent, men man får akta sig för att ha bitarna för nära varandra så att inte biten bredvid den du eldar börjar smälta!
...............................................,.. ........ ______________
om du klipper av 1cm av plåstret såhär: |______________| så ska du dela biten i många || || ||
bitar... sen röker du dom på folie på så sätt som på foliebit 1 eller 2... när bitarna är "upplösta" så lägger du på två/fyra bitar till och upprepar proceduren tills du mår bra! Fentanyl är i sig starkt men att röka det är hur lugnt som helst då bitarna man röker slår på i princip direkt, och således känner du när du rökt tillräckligt!
Har du en bit under läppen så ta den lika stor som jag visade tidigare ja! men när man har en bit under läppen så kan det dröja säkert 40 min innan det slår på... Ta det därför lugnt och rök dig skön men inte helt väck, sedan inväntar du ruset ifrån biten under läppen och sedan röker du från och till resten av dagen! Risken finns att du röker upp alltihopa för det är så mycket skönare att röka det än att snusa det!
Enjoy!
Vill även passa på att varna för att Fentanylrökning kommer väldigt nära rökning av Heroin! Blir en helt annan grej med det snabba påslaget och så, jämfört med att ENBART sätta på sig plåstret på kroppen eller att snusa/tugga en bit. Så håll dig till detta plåster enbart och ge fan i att skaffa mer när det är slut!
Du får komma ihåg att tacka mig sen när du insett hur bra det funkar!