2010-07-29, 19:06
Medlem
Blanda horse och ikto, bra eller dålig idé?

Kan mycket väl tänka mig att det går åt helvete lätt om man tar för mycket av det goda, men om man är väldigt försiktig?

EDIT: D'oh, kanske postade i helt fel tråd nu... sorry
Citera
2010-07-29, 21:00
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Något du vill påpeka är fel eller missvisande i min post?

Ja, att du inte har en aning om det är en agonist eller antagonist men ändå skriver.
Dessutom har någon precis ovanför dig skrivet vad det är... check it out
Tycker du inte själv att din text är lite motsägelsefull?
Citera
2010-07-29, 21:03
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Blanda horse och ikto, bra eller dålig idé?

Kan mycket väl tänka mig att det går åt helvete lätt om man tar för mycket av det goda, men om man är väldigt försiktig?

EDIT: D'oh, kanske postade i helt fel tråd nu... sorry

Generellt sett mycket dålig idé, men har du tolerans på båda/ena så kan du ju gå ner i dos på båda, och testa dig framom det som så att du är väldigt sugen på att testa (skulle nog jag vara, så jag förstår om du är).

Oav sett vilket, ta det lugnt med livet, för du har bara ett.
Citera
2010-07-29, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Ja, att du inte har en aning om det är en agonist eller antagonist men ändå skriver.
Dessutom har någon precis ovanför dig skrivet vad det är... check it out
Tycker du inte själv att din text är lite motsägelsefull?

Antagonist=blockerande egenskaper, fel? Nån skrev agonist och blockerande i samma mening vilket inte går hand i hand. Antog att det bara var ett felskriv men påpekade i vilket fall. Ser inte problemet.

Dessutom så sänker bupe. eller vilken opiod som helst metadon nivån i blodet, så sa att det inte va omöjligt att suben spela ut metadonet istället. Så tycker nog du ska sätta dig ner och läsa igenom posten några ggr till tills du förstår vad som är skrivet, alt. ta en svenska kurs till det ljusnar för dig. Ha en trevlig kväll.
Citera
2010-07-29, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S.u.b
Ja, visst är de hemskt?! Har vart utan suben nu i 11 dagar och suget efter benso börjar bli stort ist
Trodde det skulle komma idag eftersom det blev skickat igår, men neej då!
Ja, är de fredag är fan vidrigt, då ska ju heela helgen gå också.. Ojoj, då blir helgen låång!

11 dagar grattis ¨än så länge så står du ut det är + faktist. Själv stod jag ut i 3 dagar sen var jag tillbax.

Dock vart av nu i några dagar igen, och ska nog ta mig en riktig rackare imorgon "fredag". Älskar helger med subutex, då har man aldrig tråkigt och allt blir extra kul.

Testa att bada i varm vatten 2-3 ggr om dagen, det gör att kroppen "Relaxar" en hel del faktist.
Te är oxå bra för kroppen i detta stadium.

//
Citera
2010-07-29, 23:27
Medlem
Har snortat 2 o halv sub idag känner knappt nått börjar bli imun dax o vänta nån vecka , drar i mej den sista halvan nu o däckar
Citera
2010-07-29, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maldito
Har snortat 2 o halv sub idag känner knappt nått börjar bli imun dax o vänta nån vecka , drar i mej den sista halvan nu o däckar

ujuj, blir mkt pulver rakt upp i näsan..
Citera
2010-07-30, 01:05
Medlem
Ja men ja hajjar inte alla snackar om att d blir så mycket ja gör 2-3 linor på en halv 8a o så stora linor e d inte godnatt
Citera
2010-07-30, 06:45
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maldito
Ja men ja hajjar inte alla snackar om att d blir så mycket ja gör 2-3 linor på en halv 8a o så stora linor e d inte godnatt

Säker på att allting tas upp om du gör så stora linor? Jag vet inte hur du snortar, men om jag gör för stora linor åker det ner bup i magen.
Citera
2010-07-30, 10:30
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Säker på att allting tas upp om du gör så stora linor? Jag vet inte hur du snortar, men om jag gör för stora linor åker det ner bup i magen.

Konsten är att snorta dom väldigt långsamt och försiktigt. Inte för stora "andetag" eller vad man ska säga med näsan. Man vill ju att pulvret ska fastna i slemhinnorna, inte fortsätta ner i magen.
Citera
2010-07-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
11 dagar grattis ¨än så länge så står du ut det är + faktist. Själv stod jag ut i 3 dagar sen var jag tillbax.

Dock vart av nu i några dagar igen, och ska nog ta mig en riktig rackare imorgon "fredag". Älskar helger med subutex, då har man aldrig tråkigt och allt blir extra kul.

Testa att bada i varm vatten 2-3 ggr om dagen, det gör att kroppen "Relaxar" en hel del faktist.
Te är oxå bra för kroppen i detta stadium.

//

Tack, tack!
Jaså, de är de första 3-4dagarna som är värst tycker jag. Neej, ta ingen rackare.. Håll ut ist med dexo. Det går, jag lovar!
Så du får den effekten fortfarande? Jag får ju inte det jag(som tur är). Fast iofs, nu har jag ju hållt upp i 12 dagar med idag så nu skulle de säkert bita lite bättre.. Ojoj, hemska tanke!
Citera
2010-08-01, 17:46
Medlem
körde på sub i ca 3 veckor och jag blev mer eller mindre immun som jag skulle vilja kalla det, kände inte ett skit av subet i slutet. tog en paus i lite mer än 2 veckor sen provade jag igen men hade i princip samma tolerans sen innan, allt som hände var att det blev ett litet moodlift eller vad man ska kalla det som höll i några timmar, sen dala det bara ner hur länge ska jag behöva vänta innan toleransen gått ner så mycket så att jag känner det där goa igen som jag kände innan jag hade sån här tolerans? saknar det så jävla mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in