2010-04-05, 09:12
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Massa I-landsproblem.
Lägg ner skiten eller skaffa verktyg! Fräter? Det känns ju för fan inte ett dugg! Visst att vissa uppåtgrejer kan bränna till lite, men det är ju bara nice!? Nej, nu får du kamma dig. Är du elallergiker också?
Citera
2010-04-05, 18:39
Medlem
mrsQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Lägg ner skiten eller skaffa verktyg! Fräter? Det känns ju för fan inte ett dugg! Visst att vissa uppåtgrejer kan bränna till lite, men det är ju bara nice!? Nej, nu får du kamma dig. Är du elallergiker också?

"Känns ju för fan inte ett dugg" <-- Skämtar du med oss? Det har aldrig slagit dig att folk är olika och att du inte kan jämföra alla andra med dig själv?
Har inte du hängt på FB ett tag? Tycker du borde ha lärt dig lite vett under din tid, på vad man ska/inte ska skriva till folk.
Citera
2010-04-05, 19:18
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsQ
"Känns ju för fan inte ett dugg" <-- Skämtar du med oss? Det har aldrig slagit dig att folk är olika och att du inte kan jämföra alla andra med dig själv?
Har inte du hängt på FB ett tag? Tycker du borde ha lärt dig lite vett under din tid, på vad man ska/inte ska skriva till folk.

Hans inlägg kanske var lite väl angripande ja. Men han har ju ändå en poäng i att om det gått så långt att näsan håller på att fräta sönder så kanske det är dags att se sig om efter ett nytt sätt att inta substansen på.

Jag kan förstå att folk fäster sig vid ett favoritsätt att inta sin huvuddrog på..jag själv förstör ju mina vener gång på gång med sprutan men anledningen där är ju att det ger överlägset skönast kick annars hade jag ju knappast fortsatt. Men när det gäller sub och snorta så får man ju minst lika bra effekt om inte bättre av att ta det t ex rektalt som föreslagits och det ska nog mycket till innan rektumet börjar fräta sönder också
Citera
2010-04-08, 12:14
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsQ
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F

mrsQ - Tänkte precis samma sak som du, och håller med till fullo.
L.A.M.F - Skärp dig. Sånt skriver man för fan inte, i synnerhet inte till en trevlig och bra person som Dolcontina.
Jag har själv fått lite problem med frätskador, men inte efter sub, utan MDPV. Det du skriver avslöjar att du kanske inte har så stor erfarenhet av droger som du själv vill att folk ska tro.
Citera
2010-04-08, 23:27
Bannlyst
Sub i göteborg? VAR?

obs ej kranfiske men vafan hade en bra dealer men tappat numret nu verkar det helt dött? whats happening?
Citera
2010-04-09, 00:27
Medlem
Heroin_Surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Sub i göteborg? VAR?

obs ej kranfiske men vafan hade en bra dealer men tappat numret nu verkar det helt dött? whats happening?
Haha ja det kan man ju undra,jag sitter med en jobbig jävla AT efter att tramadolet tog slut lite oväntat,normalt sett kan jag nog ordna varenda drog inom ett dygn,men nu för 2 dagar sen fick jag kontakt med en kille som går på sub och som jag bor 100m ifrån...i 2 dagar har killen jagat skiten åt mig,nu hoppas jag han är påväg med det men fan...det verkar segt måste jag säga
Citera
2010-04-09, 04:59
Medlem
Heroin_Surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Sub i göteborg? VAR?

Så fick man då tag i 1(!!!!) tablett för drygt 3 timmar sen efter 2 dagars jagande...första gången jag provar sub,och jag vände mig till den här killen eftersom jag just nu helt omöjligt kunde ordna tramadol förrän efter helgen,och jag hade ingen lust att dra smack hela helgen heller.Vi delade en 8:a,för jag räknade med att det skulle va såpass att man klarade sig hela helgen,jag hann inte se mkt av tabletten innan vi dela den och skiljdes,men det måste väl ha varit suboxone vi fick,för skiten smakar då apelsin...och vad jag förstått är det endast suboxone som är smaksatt(?)..Hursomhelst så krossa jag skiten och dela upp den i 4 linor,rimligtvis 1mg/lina,eftersom jag har en ganska hög tolerans på tram så räckte då inte 1mg iaf,jag känner av 250mg tram men blir "hög" först runt 600mg,och tar jag tex oxycontin som jämförelse så blir jag rätt skev på bara 50-80mg eftersom jag tar det så sällan.

Första linan drog jag 01:15,kände av att AT:n från trammet försvann efter kanske 10-15 min...sen vid 2-tiden kände jag mig lite lugn bara...så jag drog en till...vid 3-tiden så kände jag väl att man va påverkad,ett betydligt "mjukare" rus än tramadol,lite hög blev jag väl av andra linan men inte så att man verkligen känner sig sådär riktigt skön och kan stirra på ett sms i 10min..så nu kl 4:15 drog jag tredje,nu känner jag att det här är iaf den minsta nivån man vill ha på ett rus...ganska lugn och skön och lite smått "borta"...så ca 3mg behövde då jag första gången...och skulle väl kunna ta 4 också...nu fick jag tabletten gratis men jag tror han betalar runt 200-250 för dom,det e nog första och sista gången jag kör på sub,då känns det betydligt mera värt att köpa oxycontin 40mg,dom rusen slår allt i tablettväg.

Kan det vara så att jag hade fått ett betydligt bättre påslag/rus om det vart subutex tro?...om det nu inte var det....för annars fattar jag inte grejjen med sub alls om man inte tar det IV,toleransökningen är väl vansinnig dessutom...fast får väl se hur länge opiatsuget håller sig borta nu,klarar jag mig ett par dygn på 3mg så är det väl ett utmärkt val dom s.k "oplanerade" dagarna/veckorna vi alla råkar ut för då och då
Senast redigerad av Heroin_Surfer 2010-04-09 kl. 05:01.
Citera
2010-04-09, 09:51
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heroin_Surfer
Massa text

Enligt mina erfarenheter så är ju subutex helt klart mer värt. Slår lite mer iallafall. Brukar vara väldigt mysigt hög på 1-2mg så en B8 räcker ju iaf till 4 tillfällen(eller ett väldigt långt tillfälle ), vilket resulterar i 50kr/dos. Rätt billigt IMHO, men hade jag bra tillgång till oxykodon hade jag tagit det istället(en av dom stora plus-sidorna med buprenorfin är ju dock att ruset håller i sig avsevärt längre).
Citera
2010-04-09, 11:37
Medlem
Unbalanceds avatar
Faktiskt är det så att ju låg dos du tar, destu mer euforist rud fåt du

Detta har med buprenorfinet & nor-buprenorfinrt att göra.
(Utförligare rapport kan plias ner)
Citera
2010-04-09, 14:15
Medlem
klotys avatar
Träna styrketräning på Sub?

Då var fredagen kommen och det firas givetvis med drogintag, i detta fall 0,5mg Klonazepam och knappt 1mg Subutex.
Jag känner mig pigg och glad, och är nästan lite sugen på att träna...

Jag funderar köra ett lättare styrkepass och pumpa lite biceps och axlar.

Men vad har ni för erfarenheter av att träna på sub? (och ev. benso)

Det borde väl inte vara farligt iaf?

Fungerar det hyffsat eller otroligt dåligt?

Snabba svar uppskattas...!
Citera
2010-04-09, 14:41
Medlem
Heroin_Surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Enligt mina erfarenheter så är ju subutex helt klart mer värt. Slår lite mer iallafall. Brukar vara väldigt mysigt hög på 1-2mg så en B8 räcker ju iaf till 4 tillfällen(eller ett väldigt långt tillfälle ), vilket resulterar i 50kr/dos. Rätt billigt IMHO, men hade jag bra tillgång till oxykodon hade jag tagit det istället(en av dom stora plus-sidorna med buprenorfin är ju dock att ruset håller i sig avsevärt längre).

Jadu...jag sov från 7 till 13 idag,och kände att ruset var helt borta när jag vakna,så halv 2,för 1 timme sedan drog jag en lina till/ca 1mg,och nu slog det på ganska bra...nu blev jag betydigt skönare kan jag säga...nu har jag nog ett skönare rus och en bättre känsla än tramadolets iaf skulle jag vilja säga...jag har inte lusläst faqen eller nåt vidare i tråden men det känns som att ruset håller sig 3-4 tim och sen är man bara lite "lugn" några timmar...men inte känns det då som att det skulle lindra nån AT i mer än max nåt dygn iaf...nu måste jag jaga rätt på en sub 8 till så jag klarar mig till på måndag iaf

Normalt sett har jag rätt enkel tillgång till oxycontin 40mg,jag betalar 80kr/st,och 60mg håller mig sjukt skön en hel kväll,natt och halva förmiddan,problemet är toleransökningen,på 10 dagar(tog morgon,eftermiddag,kväll) gick jag från att bli helt noddad första gången av 40mg till att kunna trycka i mig 6st/240mg och bara bli lite skön och lätt påverkad...så dom tar jag inte mer än ett par ggr/månad.
Senast redigerad av Heroin_Surfer 2010-04-09 kl. 14:56.
Citera
2010-04-09, 15:10
Medlem
Streetmanns avatar
Jag tycker att det fungerar hur bra som helst att träna på en låg dos benso och sub.
Fast jag brukar köra ca 4mg itkrovil sant 4mg subutex och det funkar perfekt för mig.
Jag tränat så över 100 gånger utan att det har hänt mig något, så det borde vara lugnt för dig med.
Happy training

/Streetmann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in