Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Sub i göteborg? VAR?
obs ej kranfiske men vafan hade en bra dealer men tappat numret nu verkar det helt dött? whats happening?
Så fick man då tag i 1(!!!!) tablett för drygt 3 timmar sen efter 2 dagars jagande...första gången jag provar sub,och jag vände mig till den här killen eftersom jag just nu helt omöjligt kunde ordna tramadol förrän efter helgen,och jag hade ingen lust att dra smack hela helgen heller.Vi delade en 8:a,för jag räknade med att det skulle va såpass att man klarade sig hela helgen,jag hann inte se mkt av tabletten innan vi dela den och skiljdes,men det måste väl ha varit suboxone vi fick,för skiten smakar då apelsin...och vad jag förstått är det endast suboxone som är smaksatt(?)..Hursomhelst så krossa jag skiten och dela upp den i 4 linor,rimligtvis 1mg/lina,eftersom jag har en ganska hög tolerans på tram så räckte då inte 1mg iaf,jag känner av 250mg tram men blir "hög" först runt 600mg,och tar jag tex oxycontin som jämförelse så blir jag rätt skev på bara 50-80mg eftersom jag tar det så sällan.
Första linan drog jag 01:15,kände av att AT:n från trammet försvann efter kanske 10-15 min...sen vid 2-tiden kände jag mig lite lugn bara...så jag drog en till...vid 3-tiden så kände jag väl att man va påverkad,ett betydligt "mjukare" rus än tramadol,lite hög blev jag väl av andra linan men inte så att man verkligen känner sig sådär riktigt skön och kan stirra på ett sms i 10min..så nu kl 4:15 drog jag tredje,nu känner jag att det här är iaf den minsta nivån man vill ha på ett rus...ganska lugn och skön och lite smått "borta"...så ca 3mg behövde då jag första gången...och skulle väl kunna ta 4 också...nu fick jag tabletten gratis men jag tror han betalar runt 200-250 för dom,det e nog första och sista gången jag kör på sub,då känns det betydligt mera värt att köpa oxycontin 40mg,dom rusen slår allt i tablettväg.
Kan det vara så att jag hade fått ett betydligt bättre påslag/rus om det vart subutex tro?...om det nu inte var det....för annars fattar jag inte grejjen med sub alls om man inte tar det IV,toleransökningen är väl vansinnig dessutom...fast får väl se hur länge opiatsuget håller sig borta nu,klarar jag mig ett par dygn på 3mg så är det väl ett utmärkt val dom s.k "oplanerade" dagarna/veckorna vi alla råkar ut för då och då