Hur tusan ska man göra för att få tag i Subutex/Metadon? finns det något ställe i t.ex. Sthlm som man kan besöka där det säljs droger? plattan eller vad heter det? isf vart? bor inte i Sthlm och kan inget om stan. :P Finns det någon sida där man kan köpa subutex/metadon?
är sub/metadon vanligt att hitta ute på gatan?
Snälla admin/mod ta inte bort denna tråd, jag är endast ute efter att någon ska skriva ett område i Sthlm där jag kan få tag på detta, eller någon annan stad.
Hur stor dos ska man ta av metadon och Sub? första gången? har dock hög tolerans på tramadol, hur ofta kan man ta sub och endå få ett bra rus? är sub mycket bättre än tramadol? är det smartare att fixa metadon istället?
Många frågor men ja vill va på den säkra sidan innan man "ger" bort sitt liv till drogerna helt, tar förvrigt 2g tram per dag, klarar mig inte utan det börjar gråta typ;S är det farligt att ta så mycke? vad slits i kroppen?
Jag har förövrigt skitont i mina leder i kroppen på dina ben och min vänsta arm, kan knappt gå i en trappa, as skumt. :S
Kan någon beskriva sub/metadon i jämförelse med tramadol, är tramadol ett skämt i jämförelse?
Åter igen snälla låt denna tråden vara kvar, vill bara att någon ska säga ett ställe där jag kan få tag i sub eller metadon. på en irl plats i t.ex. Sthlm eller någon annan stad.
Är sub/metadon särskill farligt?
Blir jätte tacksam för svar.
Skriver säkert lite konstigt men har tagit diverse droger, 2g tramadol och mycket benso citodon, osv..