Citat:
Ursprungligen postat av subbusen
Benso boostar opiater så är'e bara... Kan man inte slappna av ordentligt är det inte säkert man alls känner av varorna, därför alltid bra med lite benso eller sprit
Tror att många av er subbusar där ute tar väldigt små doser. Ser många som tar mindre än ett milligram. Jag har en daglig dos som vida överstiger det.
Take care
Ja, det är många som tar 1 mg eller mindre/dos, och det är ju jättebra. Jag ångrar att jag blev girig och klev över mg-gränsen som jag faktiskt klarade mig på...
Förr hade jag ett tak på ca 2 mg, där jag inte blev mer påverkad bara för att jag tog mer, men trots det så skulle jag ta mer. Näsan kunde inte ta upp mer verkade det som. Jag tyckte iaf att jag inte kände av 3 mg mer än 2. Idag blir jag mer påverkad av 3 mg än 2... konstigt hur det kan funka.
Hur som helst så hade jag kunnat ta bara 1 mg och vara nöjd, men nej... jag skulle ha mer. Förr så blev jag jättepåverkad av 1 mg om jag hade haft ett ofrivilligt uppehåll men nu, efter att jag började öka dosen, så blir jag inte nöjd på 1 mg trots att jag haft ett uppehåll innan. Jag kräktes som en gnu på 1 mg efter ett uppehåll förr, och då hade jag trots allt tagit Sub dagligen länge...
Det senaste uppehållet... i förra veckan... tog jag 4 mg när jag väl fick tag i det igen och jag tänkte att nu kommer jag väl kräkas upp hela magen... men nej

Jag måste nog ha ett betydligt längre uppehåll för att kunna komma ned på 1 mg igen. Jag blir t.o.m. abstinent om jag bara tar 1 mg en längre tid, vilket jag nyligen gjorde eftersom jag hade dåligt med Sub.
Så... det är jättebra om man håller sig under mg-gränsen och inte blir girig....