2009-03-07, 15:30
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Slår det på bättre om man blandar i iktorivil i samma lösning som subutex?
Citera
2009-03-07, 15:42
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingontuta
Nån mer än jag som har problem med att 'sätta stopp' på subben? Har tagit en rätt lagom dos men det kliar som fan i fingrarna att fylla på, jag vet att risken att jag mår illa är ganska stor men ändå så sitter jag här redo att toppa upp.
Är nog ganska vanligt ja Att inte kunna "sätta stopp". Pysslar man med droger så vill man ju gärna fylla på lite tätt som tätt.

Tror det är fler som vill ta mer än inte vill...
Citera
2009-03-07, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingontuta
Nån mer än jag som har problem med att 'sätta stopp' på subben? Har tagit en rätt lagom dos men det kliar som fan i fingrarna att fylla på, jag vet att risken att jag mår illa är ganska stor men ändå så sitter jag här redo att toppa upp.

FYLL PÅ!
Citera
2009-03-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinceKey
Har vita Suboxone, har för mig att dom brukar vara röd oranga. vad är det för skillnad?

Det är smaken som skiljer. Vita=citron orange=apelsin. Numera tror jag endast vita finns att få i Sverige.

Tacka vet jag giftigt beska subutex
Citera
2009-03-07, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Yay. Längtar till dina sugrörsbilder.

Nåja, nog om detta, tänkte ställa en fråga i tråden: Är det någon som vet om benso boostar i låga/normala doser och om bensos förstör ruset om man tar för mycket? Har klurat på detta ett tag då jag på mindre/normala doser mår kanon men tar jag jättemycket försvinner nästan subruset/benson tar över.

Hur äré egentligen?

Benso boostar opiater så är'e bara... Kan man inte slappna av ordentligt är det inte säkert man alls känner av varorna, därför alltid bra med lite benso eller sprit

Tror att många av er subbusar där ute tar väldigt små doser. Ser många som tar mindre än ett milligram. Jag har en daglig dos som vida överstiger det.

Take care
Citera
2009-03-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
Bupe blockerar inte sig själv, bara ANDRA opiater. Så det går att dra en lina ett par timmar efter senaste så boostas det inga problem.

Det beror ju helt på vilka mängder man tar och hur mycket man eventuellt redan har i sig. Är man mättad så är man....
Citera
2009-03-08, 09:51
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subbusen
Det är smaken som skiljer. Vita=citron orange=apelsin. Numera tror jag endast vita finns att få i Sverige.

Tacka vet jag giftigt beska subutex
Kan inte hålla med dig mer...

Verkar finnas ganska många som gillar citronsmaken, men det förstör ju för 17 bara Sub ska smaka medicin!

Finns inget godare än Subsmak i halsen... jag brukar t.o.m. med flit dra lite för hårt på det första draget, bara för att få rejält med smak. Tyvärr så brukar min kran förvara sina Sub i samma låda som rökelser så det är ofta det känns som att snorta rökelsepulver Men rökelsesmaken brukar försvinna efter ett tag om man har krossat hela. Iaf så känner jag det inte lika mycket efter ett tag.

Och ja, det finns bara vita oxone här i Sverige.

Jag gillar inte oxonen alls... Tycker inte de funkar lika bra som utexen, pga naloxonet då.
Citera
2009-03-08, 10:03
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Benso boostar opiater så är'e bara... Kan man inte slappna av ordentligt är det inte säkert man alls känner av varorna, därför alltid bra med lite benso eller sprit

Tror att många av er subbusar där ute tar väldigt små doser. Ser många som tar mindre än ett milligram. Jag har en daglig dos som vida överstiger det.

Take care
Ja, det är många som tar 1 mg eller mindre/dos, och det är ju jättebra. Jag ångrar att jag blev girig och klev över mg-gränsen som jag faktiskt klarade mig på...

Förr hade jag ett tak på ca 2 mg, där jag inte blev mer påverkad bara för att jag tog mer, men trots det så skulle jag ta mer. Näsan kunde inte ta upp mer verkade det som. Jag tyckte iaf att jag inte kände av 3 mg mer än 2. Idag blir jag mer påverkad av 3 mg än 2... konstigt hur det kan funka.

Hur som helst så hade jag kunnat ta bara 1 mg och vara nöjd, men nej... jag skulle ha mer. Förr så blev jag jättepåverkad av 1 mg om jag hade haft ett ofrivilligt uppehåll men nu, efter att jag började öka dosen, så blir jag inte nöjd på 1 mg trots att jag haft ett uppehåll innan. Jag kräktes som en gnu på 1 mg efter ett uppehåll förr, och då hade jag trots allt tagit Sub dagligen länge...

Det senaste uppehållet... i förra veckan... tog jag 4 mg när jag väl fick tag i det igen och jag tänkte att nu kommer jag väl kräkas upp hela magen... men nej Jag måste nog ha ett betydligt längre uppehåll för att kunna komma ned på 1 mg igen. Jag blir t.o.m. abstinent om jag bara tar 1 mg en längre tid, vilket jag nyligen gjorde eftersom jag hade dåligt med Sub.

Så... det är jättebra om man håller sig under mg-gränsen och inte blir girig....
Citera
2009-03-08, 10:12
Medlem
Killnotes avatar
Citat:

Take care

Ja, jag håller mej till 1mg, och det passar alldeles utmärkt
Iofs är jag ganska ny inom sub scenen...
Citera
2009-03-08, 20:01
Medlem
knoxahs avatar
Citat:

Take care

Jag får bara minneslucka och nästintill inget rus om jag blandar med bensodiazepiner (har bara provat med Xanor och Flunitrazepam).

Och ang. din dagliga dos: Okej?
Citera
2009-03-08, 20:51
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jag får bara minneslucka och nästintill inget rus om jag blandar med bensodiazepiner (har bara provat med Xanor och Flunitrazepam).

Och ang. din dagliga dos: Okej?

Testa att blanda med någon svagare benzo som; Diazepam eller Oxazepam.
Citera
2009-03-09, 16:55
Medlem
Inget välbehag alls! Har inte rört en opiat på snart 3 år innan denna helgen, men jag tyckte att jag allt va värd och må som en gud när jag varit så duktig. Aldrig användt Sub förut utan det har varit Heroin,dolkar,morfin och metadon mm. men jag fick bara tag i sub denna helgen så det fick duga. men jag har fan inte mått riktigt bra en endaste gång! är fjärde dagen nu och visst det kliar och jag noddar men tycker ändå mest det är jobbigt. är mest bara helt väck men mår inte bra. det är jobbigt att ha ögonen öppna men när jag stänger dom så är det nästan ännu jobbigare.vet inte vad som ärdrömm eller verklighet fast jag käner mig helt normal. känns mer som jag varit vaken allt för länge på tjack och benzo och absolut ingen opiatdrömm. klådan har mest varit i hela ansiktet och näsan har kliat sdom fan. har tom kännt lite ångest och kännt mig rädd.

Sen när "peakar" man på sub? igår så tänkte jag att för att jag knappt sovit något i helgen och skulle jobba idag så skulle jag ta min sista näsa vid 15.00 , jag gjorde det och fortsatte att spela poker men det va när jag skulle lägga mig vid 21.00 som jag märkte hur jävla väck jag va. hade svårt att gå och sklilja på dröm och verklighet fast jag ändå va "vaken" i huvudet. va riktigt obehagligt. va rädd när jag kollade på film. har aldrig kännt mig obehaglig eller rädd på amdra opiater. utan då har man nästan kunnat ligga i en pissoar och tycka att man va i paradiset.

ursäkta om det är svårt att läsa är som sagt fortfarande på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in