2007-12-07, 16:06
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Eller göra ett tapper försök att söka?

Jag väntar nog ett tag innan jag gör en ny tråd för min fråga, eller så skippar jag tråden och provar mig fram tills jag hittat en bra lösning =D)

När jag sökte fann jag inte exakt det jag sökte efter..

Men om någon annan vet att svaret finns i en annan tråd, länka gärna till den!

Fortf ingen som vet och vill svara?
Citera
2007-12-08, 13:44
Medlem
♥♥♥s avatar
Ny här, så hej på er alla!

Tog valium och 10 st iktorivil igår samt 2mg subutex nasalt. Går det att ta 1mg nasalt senare idag utan att riskera OD?

Tack på förhand!!

edit:
Är fortfarande lite påverkad av buprenorfin och diazepamet.
Citera
2007-12-08, 23:37
Bannlyst
För övrigt var jag på plattan idag och spanade efter subutexsnubbar. Det är nästan löjligt hur odiskreta dom är
Citera
2007-12-09, 15:06
Medlem
aschaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♥♥♥

Tog valium och 10 st iktorivil igår samt 2mg subutex nasalt. Går det att ta 1mg nasalt senare idag utan att riskera OD?

Tack på förhand!!

edit:
Det är ingen fara.
Citera
2007-12-10, 22:02
Medlem
CrazyKats avatar
Sub IV/snorta?

Hur mycket bättre är sub IV än om man snortar det? Om man ingen tolerans har, vad är att föredra? Och om man sätter det IV, hur mycket sub är en bra dos? Blanda med vatten, hur tillreda? Kanske finns någon tråd om detta redan, hänvisa mig då gärna dit.
Citera
2007-12-11, 10:50
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♥♥♥

Tack på förhand!!

edit:
Idag är det ingen fara, men att ta sub och benso i stora doser utan tolerans är faktiskt ett möjligt sätt att överdosera dödligt på, och det du tog igår är ju ganska mycket om man inte är van...
Citera
2007-12-17, 15:58
Medlem
En fråga jag inte lyckats hitta svar på: får jag någon effekt av citodon (kodein) en dag efter jag tagit subutex? Eller blir det nån korstolerans?
tacksam för svar
Citera
2007-12-17, 17:08
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
En fråga jag inte lyckats hitta svar på: får jag någon effekt av citodon (kodein) en dag efter jag tagit subutex? Eller blir det nån korstolerans?
tacksam för svar
Inte bara korstolerans, buprenorfin blockerar kodein... Och det dröjer 37 h efter intaget innan ens hälften av buprenorfinet är ute ur kroppen...
Citera
2007-12-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Inte bara korstolerans, buprenorfin blockerar kodein... Och det dröjer 37 h efter intaget innan ens hälften av buprenorfinet är ute ur kroppen...
Jaha. tack för svaret. Då borde jag inte ha nåt behov av att knapra kodeinpiller imorgon. Hoppas jag.
Citera
2007-12-18, 22:42
Medlem
jimmypages avatar
Hur är det med dxm? Blockeras även det? Tog sub i dag och funderar på dxm i morrn kväll eller fredag.

Har använt sökfunktionen utan framgång.
Citera
2007-12-18, 22:59
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Jaha. tack för svaret. Då borde jag inte ha nåt behov av att knapra kodeinpiller imorgon. Hoppas jag.

Mja, ruset avtar innan dess.
Citera
2007-12-19, 07:24
Medlem
Hur effektivt är egentligen postafen mot illamåendet på subutex? Finns det något starkare eller mer effektivt? (receptfritt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in