2016-02-06, 15:25
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinzSenap
Hur länge behöver jag vänta innan jag kan snyta mig? Har snortat i mig 0,1.

Jag brukar vänta 1,5-2 h
Citera
2016-02-06, 15:40
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeinzSenap
Hur länge behöver jag vänta innan jag kan snyta mig? Har snortat i mig 0,1.
30 minuter räcker nog.
Citera
2016-02-06, 18:43
Medlem
En fråga till er som går på sub.
Vilka doser ligger ni dagligen på? och vilken effekt ger den er?
Behöver ni ständigt trappa upp eller har ni hittat en dos som får er att fungera?
Citera
2016-02-06, 18:48
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasseollon
Behöver ni ständigt trappa upp eller har ni hittat en dos som får er att fungera?

Brukar snorta 2mg per dag och tycker det är rätt okej. Jag får livsglädjen tillbaka och känner mig normal samt frisk. Drogsugen från opiaterna försvinner helt också för den delen. Mår riktigt bra med andra ord.
Citera
2016-02-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Brukar snorta 2mg per dag och tycker det är rätt okej. Jag får livsglädjen tillbaka och känner mig normal samt frisk. Drogsugen från opiaterna försvinner helt också för den delen. Mår riktigt bra med andra ord.
Hur länge har du gått på den dosen?
Citera
2016-02-07, 12:02
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Hur länge har du gått på den dosen?

När jag tog sub som längst var i 6 års tid dagligen så var det mellan 1-2 mg per dag. Sedan har jag haft små uppehåll då och då och håler fortfarande samma dos. Kan hända ibland att jag tar mer än så men det är bara dom dagarna som jag en massa jobbiga saker att göra. Sedan återgår jag till 1-2 mg per dag.
Citera
2016-02-07, 13:44
Medlem
Citat:

18mg/dag och effekt är att jag blir frisk
Citera
2016-02-07, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
18mg/dag och effekt är att jag blir frisk
Är du med i programmet? Undrar då sub har funkat helt mirakulöst mot alla mina svårigheter i vardagen. strävar aldrig efter att bli så hög som möjligt utan mitt mål är att fungera. Har senaste veckorna legat på mellan 0,8mg uppemot 2, tror ni detta skulle fungera i längden?
Citera
2016-02-07, 14:34
Medlem
Citat:
Är du med i programmet? Undrar då sub har funkat helt mirakulöst mot alla mina svårigheter i vardagen. strävar aldrig efter att bli så hög som möjligt utan mitt mål är att fungera. Har senaste veckorna legat på mellan 0,8mg uppemot 2, tror ni detta skulle fungera i längden?

Japp, jag bytte tyvärr från metta till sub vilket inte fungerar speciellt bra gör mig är konstant drog sugen nu
Citera
2016-02-07, 14:50
Medlem
Citat:
Japp, jag bytte tyvärr från metta till sub vilket inte fungerar speciellt bra gör mig är konstant drog sugen nu
ledsen:/ jag har ju tidigare aldrig haft problem/beroende av opiater. Men om jag skulle besluta mig för att gå på sub varje dag, runt 1-2 mg, som har funkat perfekt. Skulle toleransen skjuta iväg och jag slutar som en ofungerade opiat missbrukare ? Eller är det möjligt att klara av en vardaglig låg dos nasalt? Förstår att det är individuellt man har har aldrig gillar att vara helt borta utan jag njuter av att fungera, Vad tror ni?
Citera
2016-02-08, 08:51
Medlem
Citat:
ledsen:/ jag har ju tidigare aldrig haft problem/beroende av opiater. Men om jag skulle besluta mig för att gå på sub varje dag, runt 1-2 mg, som har funkat perfekt. Skulle toleransen skjuta iväg och jag slutar som en ofungerade opiat missbrukare ? Eller är det möjligt att klara av en vardaglig låg dos nasalt? Förstår att det är individuellt man har har aldrig gillar att vara helt borta utan jag njuter av att fungera, Vad tror ni?

Ja e du disciplinerad så är det inga problem men som du säger toleransen ökar och du ökar för att komma upp i samma effekt och vips så är man där man inte ville
Citera
2016-02-08, 09:23
Medlem
Citat:
Ja e du disciplinerad så är det inga problem men som du säger toleransen ökar och du ökar för att komma upp i samma effekt och vips så är man där man inte ville
Så långt är jag helt med. Men kommer den lilla effekt jag nu får i form av ett allmänt välmående kvarstå på en låg dos eller kommer jag alltid behöva trappa upp för att bli "en bättre version av min själv". De gångerna jag flummat ner mig fullkomligt på sub har jag dragit i mig en 8 på några timmar. Men ibland kör jag strax under ett mg på en dag och känner hur mycket bättre jag fungerar. Skulle det gå att ligga på den låga dosen en längre period och få samma effekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in