2008-12-03, 23:21
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorHin
Sen är straffen väldigt kul också, gratis klubba och kanelbulle.

Finns ju shoppar som säljer liknande produkter.

EDIT: Nu menar ifs snubben nät-shop. Jag tänkte på mail-shop och det är väl lite skillnad eftersom mail är mkt mer diskret.
Citera
2008-12-03, 23:29
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Finns ju shoppar som säljer liknande produkter.

EDIT: Nu menar ifs snubben nät-shop. Jag tänkte på mail-shop och det är väl lite skillnad eftersom mail är mkt mer diskret.

Smart, läs frågan innan du gnäller på svaret. Klart det finns folk som säljer via mail, det gäller väl bara att stöta på rätt person på något forum, eller liknande.
Citera
2008-12-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NothingLasts
Det finns ingen nät-shop som säljer Sub?(Antagligen inte,men man kan ju alltid fråga.Den som inget frågar får inget veta.

Knappast med tanke på hur sjukt reglerad utdelningen av subbar är. I Danmark kan du gå till en vanlig doktor och få det men kostar mycket. Har för mig det var runt 350 danska kr för 7st 8mg. En jäkligt dyr medicin, tur det finns högkostnadsskydd i Sverige
Citera
2008-12-04, 16:33
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingLasts
Det finns ingen nät-shop som säljer Sub?(Antagligen inte,men man kan ju alltid fråga.Den som inget frågar får inget veta.
Finns det, men väääldigt dyrt.
Citera
2008-12-04, 16:34
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subbusen
Knappast med tanke på hur sjukt reglerad utdelningen av subbar är. I Danmark kan du gå till en vanlig doktor och få det men kostar mycket. Har för mig det var runt 350 danska kr för 7st 8mg. En jäkligt dyr medicin, tur det finns högkostnadsskydd i Sverige
I Sverige är det så, ja. Men inte i de flesta andra länder.
Citera
2008-12-04, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Tänkte ta suboxone oskulden ikväll och undrar följande:

Bör jag snorta eller smälta 0,5mg under tungan för bästa effekt?

Imorse vid 9 drog jag i mig 3mg xanor kommer detta påvärka effekten eller har det hunnit gå ur blodet? Vill inte sitta o nodda eller behöva sitta vaken hela natten för att nojja över andningsdepression?

Tacksam för snabba svar

Är du ovan så snorta. Krävs lite övning för att få ut allt under tungan men du kan ju iofs råka dra ner det i halsen om du snortar också... Tar du det under tungan så ha munnen öppen hela tiden och andas med munnen så blir det inte lika mycket saliv. Tar längre tid men men....

Opiater funkar bättre med benzo och alkohol så blanda friskt
Citera
2008-12-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
I Sverige är det så, ja. Men inte i de flesta andra länder.

Jaså? Hur fungerar det i andra länder då? (Förutom Danmark) Kan enskilda personer köpa valfritt antal på apotek eller vad?
Citera
2008-12-04, 16:55
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Jaså? Hur fungerar det i andra länder då? (Förutom Danmark) Kan enskilda personer köpa valfritt antal på apotek eller vad?
Nej, absolut inte. Men det är lättare att få på recept.
Citera
2008-12-04, 16:55
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Är du ovan så snorta. Krävs lite övning för att få ut allt under tungan men du kan ju iofs råka dra ner det i halsen om du snortar också... Tar du det under tungan så ha munnen öppen hela tiden och andas med munnen så blir det inte lika mycket saliv. Tar längre tid men men....

Opiater funkar bättre med benzo och alkohol så blanda friskt
Tycker jag inte. Dessutom väldigt farligt.
Citera
2008-12-04, 17:02
Medlem
Citat:
Tycker jag inte. Dessutom väldigt farligt.

Ja det är det... Så överdosera inte kära du
Citera
2008-12-04, 17:04
Medlem
Citat:
Nej, absolut inte. Men det är lättare att få på recept.

Tycker det låter lite osäkert att basera en affärsrörelse på ett och annat recept... Speciellt då medicinen är så dyr.
Citera
2008-12-04, 17:20
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Tycker det låter lite osäkert att basera en affärsrörelse på ett och annat recept... Speciellt då medicinen är så dyr.
Finns laboratorium i Asien som framställer Buprenorfin. Illegalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in