2021-08-26, 09:15
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Har vi fått svar på om du umgicks på med CL på tidiga 2000-talet eller som du skrev aldrig gjort det??
Jag har missat detta !

Du borde väl känna till om broder eller inte:

Dra åt helvete din gapstare. Läs vad jag skrev. Det angår inte dej!!!. Jag har aldrig i helvete pratat med karln! Gick det in i trähuvet ditt nu????? Jävla sopa!
Citera
2021-08-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Jag har aldrig i helvete pratat med karln!
Hur ska du ha det? Dina uppgifter är motstridiga. Att du inte är någon att luta sig mot när det blåser har nog de flesta förstått.

Kan också vara läge att påminna alla att Sockerhals inte vill se en lösning på det här fallet enligt egen utsago!
Citera
2021-08-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja och den tesen bevisar bara att GW utgår ifrån sig själv och sina tjocka fingrar. Har aldrig tagit av mig ringar på en utekväll och känner ingen annan som gjort det heller.

Nej det låter som en ren killgissning.

GW säger i TV4 Nyhetsmorgon att ringarna hittades tillsammans med en läkeroltablett och ett cerat på marken vid bilens hjulspår. Det skulle då ramlat ur ryggan när GM forslade in HA i bilen.

Förmodligen har ringarna hamnat i väskan vid ett helt annat tillfälle.
Senast redigerad av viperstyle 2021-08-26 kl. 09:24.
Citera
2021-08-26, 09:24
Medlem
Citat:
[/b]

Alldeles i början på 2000 bodde min kompis närmsta granne med Claes. Verkar som han flyttat runt på Akacistigen mycket. Jag var ofta hos henne. Hans bil såg jag från hennes fönster. En liten vit med "avhugget" bakparti sas, Kan inget om bilar. Kanske en Golf...
Signalement: Tunnhårig ,normallång man med bukfetma. Hängslen, byxorna i armhålorna. Tittade aldrig nån i ögonen. Glasögon. Stirrade alltid ner i backen. När man mött honom så haglade okvädingsorden, typ hora, hundjävel, ungjävel. Mötte man honom i uppgången så tryckte han upp sej mot väggen livrädd. När han var inne i sin lägenhet gapade han att han skulle mörda mej. Polisen var inblandad men gjorde ingenting. Det var fullskaligt krig i fem är. Jag hann ikapp honom och frågade om han ville mej nåt. Han nästan sket på sej... Nästan säker på att det är han som sitter anhållen, så jag skriver lite om "vårt " liv tillsammans. Vet inte vem som var räddast: Claes eller vi.

Så, hur ska du ha det? Har du pratat med CL eller har du det inte? För i några av dina inlägg ljuger du, och i andra talar du sanning.... eller?

EDIT: fast jag tror du syftar på "den andra" Klas, som bor på Akaciastigen. Han som hänger på ICA.
Men menar du då på allvar att den Klas skrek detta till dig? Har svårt att tro att någon tror dig, som vet vem den klas är. Känns som en efterkonstruktion, du vill utmärka dig att du träffat MGM, sen inser du, vafan, det är ju en annan Klas. Hahahaha... så det kan gå....
Senast redigerad av supersnut 2021-08-26 kl. 09:28.
Citera
2021-08-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle

GW säger i TV4 Nyhetsmorgon att ringarna hittades tillsammans med en läkeroltablett och ett cerat på marken vid bilens hjulspår. Det skulle då ramlat ur ryggan när GM forslade in HA i bilen.

Japp, och det stärker teorin att saker ramlat ur väskan, GM har inte fått med sig allt därifrån, saker blir kvar.
Citera
2021-08-26, 09:34
Medlem
Citat:
Herregud. Jag såg den själv varje dag. Höll koll på bilen om jag skulle gå ut. Var bilen inte där så var det lugnt. Han åkte hem till mamma varje dag och åt. Jag pratade med henne ibland. Hon fattade inte varför han "blivit såhär" sa hon. Ni kan tro att jag är ett troll. Mej gör det inget. Ang. bilar ser jag ingen skillnad på en volvo eller golf. Endast färgen skiljer dem åt i mina ögon. Jag vet vem den andre Klas är också. Han är inte rädd att ta ögonkontakt. Han är otäckare på det viset. Usch. Han har begått våldtäkter förr. Den Klas hänger ofta på oxen. Han kammar över håret på ena sidan. Två helt olika män. Han utmanar med blicken.

Fast sen påstår du att du har koll på dom bägge två, och det tyder på att du vet vem CL är. Det tyder också på att du ljuger när du säger att du pratat med han. Eller att du ljuger när du säger att du inte pratat med han. Så, när talade du sanning?
Citera
2021-08-26, 09:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle

Låter mycket troligt då ja. Har själv smycken i mina väskor så absolut inte konstigt.

Är den misstänkte släppt nu? Eller fortfarande häktad?
Citera
2021-08-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ok. Ni nonchalerar mina inlägg. Då får det vara så. Jag skiter i er. Jag hade mycket att säga om Claes Levin annars. Stod honom mycket nära i början av 2000. Kan ju säga att då hade han en liten vit bil iaf. Jag säger inte mer för jag avskyr att bli behandlad som luft. Hellre att folk spyr galla på mej än nonchalerar mej. Jag blir så jävla sur. Och jag är långsint. Ville inte skriva mer om honom innan jag är mer övertygad att det är han. Därav min efterfrågan. Ingen verkade intresserad så tack för mej!

Ok, vi vill gärna veta. Du påstår att du stod CL nära.
Men, sen påstår du att du absolut aldrig pratat med karln.
Citera
2021-08-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Låter mycket troligt då ja. Har själv smycken i mina väskor så absolut inte konstigt.

Är den misstänkte släppt nu? Eller fortfarande häktad?

Han är släppt. Han har aldrig varit häktad.
Citera
2021-08-26, 09:38
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Han är släppt. Han har aldrig varit häktad.

Okej. Hoppas han inte tar sitt liv nu då.
Citera
2021-08-26, 09:41
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersnut
Så, hur ska du ha det? Har du pratat med CL eller har du det inte? För i några av dina inlägg ljuger du, och i andra talar du sanning.... eller?

EDIT: fast jag tror du syftar på "den andra" Klas, som bor på Akaciastigen. Han som hänger på ICA.
Men menar du då på allvar att den Klas skrek detta till dig? Har svårt att tro att någon tror dig, som vet vem den klas är. Känns som en efterkonstruktion, du vill utmärka dig att du träffat MGM, sen inser du, vafan, det är ju en annan Klas. Hahahaha... så det kan gå....
"Sockerhals" blir jag inte klok på. Känns förvirrad. Allmänt märkliga inlägg som inte hänger ihop och är motsägelsefulla hela tiden.
Citera
2021-08-26, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Okej. Hoppas han inte tar sitt liv nu då.
Verkar inte finnas så mycket att förlora på att göra det så tycker det känns ganska sannolikt. Hoppas den aspekten vägdes in vid häktningsförhandlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in