Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
[/b]
Alldeles i början på 2000 bodde min kompis närmsta granne med Claes. Verkar som han flyttat runt på Akacistigen mycket. Jag var ofta hos henne. Hans bil såg jag från hennes fönster. En liten vit med "avhugget" bakparti sas, Kan inget om bilar. Kanske en Golf...
Signalement: Tunnhårig ,normallång man med bukfetma. Hängslen, byxorna i armhålorna. Tittade aldrig nån i ögonen. Glasögon. Stirrade alltid ner i backen. När man mött honom så haglade okvädingsorden, typ hora, hundjävel, ungjävel. Mötte man honom i uppgången så tryckte han upp sej mot väggen livrädd. När han var inne i sin lägenhet gapade han att han skulle mörda mej. Polisen var inblandad men gjorde ingenting. Det var fullskaligt krig i fem är. Jag hann ikapp honom och frågade om han ville mej nåt. Han nästan sket på sej... Nästan säker på att det är han som sitter anhållen, så jag skriver lite om "vårt " liv tillsammans. Vet inte vem som var räddast: Claes eller vi.
Så, hur ska du ha det? Har du pratat med CL eller har du det inte? För i några av dina inlägg ljuger du, och i andra talar du sanning.... eller?
EDIT: fast jag tror du syftar på "den andra" Klas, som bor på Akaciastigen. Han som hänger på ICA.
Men menar du då på allvar att den Klas skrek detta till dig? Har svårt att tro att någon tror dig, som vet vem den klas är. Känns som en efterkonstruktion, du vill utmärka dig att du träffat MGM, sen inser du, vafan, det är ju en annan Klas. Hahahaha... så det kan gå....