2017-07-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Att han bryter ihop och erkänner?

Ja nåt kommer ju säkert hända. Hoppas ju på att Klasse erkänner, om det nu är han. Så hela denna historia blir löst.
Det känns ju som att det kan bli en hotbild både mot han och familjen.

Vill bara att denna soppan ska ta slut.
Så Hlelena får en värdig begravning.
Och att familjen slipper gå i denna ovisshet.
Citera
2017-07-31, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Kände pilot Anders?
Efternamn?
Citera
2017-07-31, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Är de möjligen Pede* Forsel* som är Hanna med hundens son? Det borde kanske inte anses som en helt otrolig kandidat till våldsbrott i så fall....och mammans bostad sen..o bilen på cykelvägen nedanför. Om sant vill säga.

Är det inte Risto Keskisarja?
Eller har jag fel?
Läste lite om han. Och han hade väl massor av utlägg om pojkvänner till systrarna.

Sök mord i mariestad. 2013-10-10
Tror jag det var.
Det är mycket prat om Helenafallet där
Citera
2017-07-31, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Efternamn?
Någon skrev att det falska vittnet hette Anders, efternamn sades inte.
Citera
2017-07-31, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Mycket bra skrivet!

Vill bara lägga till mina åsikter!

Straffet är ju att hela Mariestad snart vet vad du har gjort! Eftersom polisen valde mord istället för dråp så måste de ju ha något specifikt .. börjar tro mer och mer på att någon blev ofrivilligt indragen i detta och har börjat lätta på sitt hjärta!

Det kan ju faktiskt vara så att du har blivit indragen ... men nej det stämmer inte för polisen frihetsberövade digmed rubriceringen för skäligen misstänkt för mord!!

Snälla jag ber dig att berätta för polisen vart Helena finns! För polisen har du ju kontakt med.. vad kan bli värre Klasse ( för det är väl det som dina vänner kallar dig? )
För Helenas familjs skull speciellt föräldrarna!

Instämmer, det här verkar ju mer och mer rikta sig till en specifik individ. Det vore väl läge då att prata ut innan saker blir än dummare eller hur pilot? Även om jag varit rätt övertygad har jag endast pratat med en enda vän av ett antal hundratal. Snart blir det ju fler av naturliga skäl om övertygelsen stärks. Är du den vi tror har du en stor och mycket omtyckt släkt. Om nu något gått åt helvete så är det läge att stå upp för det, för dem, för din egen familj, för dina vänner, för de misstänkliggjorda samt inte minst den familj runt HA som aldrig fick leva något riktigt liv.
Citera
2017-07-31, 00:38
Medlem
Har nu läst ikapp sista 3 veckorna, och kan konstatera att det enda nya som kommit fram är information om hur HA och UA kom till festen i Töreboda.
I övrigt inget nytt, bara en väldig massa upprepningar och ordbajs.

Jag ställer frågan igen, VAD är det som gör ett antal i tråden nytillkomna övertygade om att KM är pilot, samma skribenter var ju 100% säkra på att det var MR för bara några dagar sedan.
VAD gör er övertygade?
Citera
2017-07-31, 00:56
Medlem
Rudges avatar
Kan ni väl radda upp fakta i denna saliga sörja, någon?
Vad får er att rakt av döma denna man, bara så där.
Citera
2017-07-31, 01:02
Medlem
Citat:
Går det på något vis att få fram namnet på den aktuella personen?

Svar: ja det gick det till slut!
Citera
2017-07-31, 01:26
Medlem
Citat:
Har nu läst ikapp sista 3 veckorna, och kan konstatera att det enda nya som kommit fram är information om hur HA och UA kom till festen i Töreboda.
I övrigt inget nytt, bara en väldig massa upprepningar och ordbajs.

Jag ställer frågan igen, VAD är det som gör ett antal i tråden nytillkomna övertygade om att KM är pilot, samma skribenter var ju 100% säkra på att det var MR för bara några dagar sedan.
VAD gör er övertygade?

Vilka var 100% övertygade om MR (som fort kan vara intressant i detta sammanhang). Du tycker inte det tillkommit något mer än det du pekar på alltså?
* någon viss person klängde på HA på stadt
* relationen mellan HA, KB och...
* uteblivna dementier, nedstängda konton, borttagna bilder...
* de många systrarna på lockerud som möjligt ägde en intressant bil
* PWs tystnad på frågan om pilot

Därutöver info av ett helt annat slag än tidigare till flera i tråden om vem som är pilot. Jag kallar det en del nytt, men alla kallar det och tror vad de vill. Vad tror du själv? Personligen har jag fått information som också tynger KGM på ett annat sätt än den bild som målas upp av honom här, den källan kan jag inte avslöja men kan hinta om att det rör sig om en kvinna.
Senast redigerad av lubbe75 2017-07-31 kl. 01:34.
Citera
2017-07-31, 01:43
Medlem
swaavads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Någon skrev att det falska vittnet hette Anders, efternamn sades inte.

Det falska vittnet var en And*rs (L*if) L*rsson från Töreboda. Han var 18½ år vid Helenas försvinnande.
Citera
2017-07-31, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Vilka var 100% övertygade om MR (som fort kan vara intressant i detta sammanhang). Du tycker inte det tillkommit något mer än det du pekar på alltså?
* någon viss person klängde på HA på stadt
* relationen mellan HA, KB och...
* uteblivna dementier, nedstängda konton, borttagna bilder...
* de många systrarna på lockerud som möjligt ägde en intressant bil
* PWs tystnad på frågan om pilot

Därutöver info av ett helt annat slag än tidigare till flera i tråden om vem som är pilot. Jag kallar det en del nytt, men alla kallar det och tror vad de vill. Vad tror du själv? Personligen har jag fått information som också tynger KGM på ett annat sätt än den bild som målas upp av honom här, den källan kan jag inte avslöja men kan hinta om att det rör sig om en kvinna.
Kvinnomisshandlare? Allmänt hårdför och nedlåtande mot kvinnor på fyllan? Eller vad är det för bild som du fått. Bättre att skriva ut så man slipper gissa.
Citera
2017-07-31, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swaavad
Det falska vittnet var en And*rs (L*if) L*rsson från Töreboda. Han var 18½ år vid Helenas försvinnande.
Vet du vad dansken hette också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in