2010-03-13, 06:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MotherRussia
Betalade in 950.- igår(till samma bank som jag själv har = de har pengarna direkt) och väntar mig en leverans av Efedrin från SA i början av nästa vecka.

Har använt Efedrin i över ett år så jag vet vilken effekt jag kan vänta mig.

Återkommer nästa vecka och berättar hur de är.

jag fick efedrinen till slut men inte dem andra tabletterna (som jag var tvungen att lägga till för att komma upp i lägsta beställnings nivå).

dessa efedrinen är märkta EPH... i början tog jag 1 + koffein till, kände väl lite, men asså nu kan jag ta 6 stycken på en gång, och visst jag får biverkningar (hjärtklappning, ökad temp, darrningar, lite mer pratig, känns konstigt i halsen, får lågt blodtryck så min hörsel försvinner och sen bara det tjuter i öronen, går över på nån minut), men jag borde typ få väldans biverkningar om det skulle vara helt rent efedrin.
jag menar 180 mg efedrin? jag är tjej, 160, 59 kg. borde jag inte bli mera påverkad?

vad har ni för erfarenheter av deras efedrin?

2004 köpte jag Lepigen, och av 1 sån kapsel blev jag enormt påverkad...

så, vad har jag egentligen fått?
Citera
2010-03-14, 11:04
Medlem
Hej!
Har kört en vecka på 60mg dag plus 300 mg koffein. Gicka av igår eftersom jag tänkt köra en vecka på en vecka av. Det var jävligt jobbigt att inte få isig någon igår. Var sjukt seg hela dagen ont i kroppen och astrött, lite bättre idag men fortfarande jobbigt. Är det Effen eller Koffeinet som gör det så jobbigt. Riska att man blir beroende på detta om inte karaktären finns där. Blev faktiskt lite rädd.
Hur har det varit för er? Skall köra 2 månader tänkte jag.
Citera
2010-03-14, 11:36
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy7
Hej!
Har kört en vecka på 60mg dag plus 300 mg koffein. Gicka av igår eftersom jag tänkt köra en vecka på en vecka av. Det var jävligt jobbigt att inte få isig någon igår. Var sjukt seg hela dagen ont i kroppen och astrött, lite bättre idag men fortfarande jobbigt. Är det Effen eller Koffeinet som gör det så jobbigt. Riska att man blir beroende på detta om inte karaktären finns där. Blev faktiskt lite rädd.
Hur har det varit för er? Skall köra 2 månader tänkte jag.
Inga som helst problem för mig, men vissa personer är mer genetiskt betingade att bli beroende av droger. Har du druckit mycket alkohol under livet? Började du tidigt? Det ökar också risken för beroende av andra droger.

Troligen är det efedrinet, även om efedrinet är extremt svagt jämfört med alkohol så påverkar det dig såklart.
Citera
2010-03-14, 11:41
Medlem
Man är rätt skicklig om man lyckas utveckla ett efedrinberoende.
Citera
2010-03-14, 11:43
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Skulle jag tycka också. Men klart som fan man mår dåligt när man går av efedrin. Har ju fått en och annan AT på efedrin nu. Fy fan va elakt.
Citera
2010-03-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Skulle jag tycka också. Men klart som fan man mår dåligt när man går av efedrin. Har ju fått en och annan AT på efedrin nu. Fy fan va elakt.

Jo, hehe. Den är inte nådig.
Citera
2010-03-14, 13:36
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Jag har fått tag på mer än 300st efedrin Atom tabletter! Jag vill inte sälja de eller något utan bara skryta

Varför skryta om det? :P Har själv atom hemma.

Mvh
Citera
2010-03-14, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Hur menar du då?
Koffeinet är också starkt vanebildande
Citera
2010-03-14, 16:22
Medlem
Citat:
AT???
Citera
2010-03-14, 16:37
Medlem
Procrastinators avatar
Citat:
Inga som helst problem för mig, men vissa personer är mer genetiskt betingade att bli beroende av droger. Har du druckit mycket alkohol under livet? Började du tidigt? Det ökar också risken för beroende av andra droger.

Troligen är det efedrinet, även om efedrinet är extremt svagt jämfört med alkohol så påverkar det dig såklart.
Jag är skeptisk till att man har lättare att utveckla beroende av droger för att man började dricka alkohol tidigt. Bygger inte detta påstående på att korrelation implicerar kausalitet? Har du någon källa?
Citera
2010-03-14, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Varför skryta om det? :P Har själv atom hemma.

Mvh

För att det är helt jävla omöjligt att få tag i Atom eller annat bra effe nu för tiden Fick pröjsa ordentligt för mina
Citera
2010-03-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
För att det är helt jävla omöjligt att få tag i Atom eller annat bra effe nu för tiden Fick pröjsa ordentligt för mina

Finns gott om efedrin om man vet vart man skall leta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in