Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-08, 22:19
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Ökar Koffein förbränning kombinerat med effedrin eller funkar Effedrin av sig själv också bra samt blir man mätt med?

Ja koffein ökar förbränningen och man får mer energi, efedrin kan användas för sig men man får bäst effekt av att stacka upp med koffein. Ett tips till er som deffar är att köra på koffein tabletter åtminstånde första och andra veckan innan ni lägger på efedrinet, tex vid lång deff.
Citera
2008-05-10, 11:50
Medlem
Gravitations avatar
Finns säkert i tråden nånstans, men hur är det med effe och sprit? Om jag tog 60mg effe+400mg koffein 11 imorse, blir det någon skillnad på kvällens party (börjar väl dricka vid 18-19 kanske..) ? Annorlunda rus osv?
Citera
2008-05-10, 13:09
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravitation
Finns säkert i tråden nånstans, men hur är det med effe och sprit? Om jag tog 60mg effe+400mg koffein 11 imorse, blir det någon skillnad på kvällens party (börjar väl dricka vid 18-19 kanske..) ? Annorlunda rus osv?

Effedrinets effekt håller inte så länge samt det enda jag tänker på är att kroppen kommer vara uttorkad av stacken och alkoholen, glöm inte fyll i vätska då och då...

Edit...osäker på det här men om jag minns rätt så har tjack och effedrin nåt gemensamt att det slår ut alkoholens rus, nåt med norandrenalinet dyl. kan ha fel...
Senast redigerad av Mystiqe 2008-05-10 kl. 13:12.
Citera
2008-05-10, 13:09
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:

vetifan de, effekten håller ju i sig några timmar bara så du får nog ta en dos till ikväll, så du håller dig pigg
Citera
2008-05-10, 14:53
Medlem
flashen00s avatar
Citat:

Vem fan går in på en deff med dessa prepp o krökar? Kan du inte hålla dig dfrån alkoholen ska du inte ta effe.
Citera
2008-05-10, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashen00
Vem fan går in på en deff med dessa prepp o krökar? Kan du inte hålla dig dfrån alkoholen ska du inte ta effe.

han gör som han själv vill väl? jo du kan dricka och använde effedrin för att inte bli för seg utan fortfarande vara pigg och social men ändå berusad. Ät inte för många bara då mår du inge vidare senare och får problem med sömnen
Citera
2008-05-10, 19:11
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
han gör som han själv vill väl? jo du kan dricka och använde effedrin för att inte bli för seg utan fortfarande vara pigg och social men ändå berusad. Ät inte för många bara då mår du inge vidare senare och får problem med sömnen

Grabben försöker gå ned i vikt och drar ut o dricker alkohol? Går inte riktigt ihop, men visst man kan ta sig en öl nångång för gemenskapen. Men helst ser jag att man skippar det när du ändå trycker i dig effe. Men de e bara min åsikt gl hf
Citera
2008-05-10, 21:58
Bannlyst
Kan man kombinera http://www.lepigenx.info/hoodia/hoodia.php tillsammans med Effedrin?
Samt någon som har testat och vet om de funkar?
Citera
2008-05-10, 23:54
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradieh
Kan man kombinera http://www.lepigenx.info/hoodia/hoodia.php tillsammans med Effedrin?
Samt någon som har testat och vet om de funkar?

Eftersom lepigen innehåller ehehedra så är det nog ingen bra ide kör bara en eca stack så blire nog bäst.
Citera
2008-05-11, 03:06
Bannlyst
Citat:
Eftersom lepigen innehåller ehehedra så är det nog ingen bra ide kör bara en eca stack så blire nog bäst.
Hoodia inte Leipigen-x
Citera
2008-05-11, 03:10
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:

Alla använder inte efedrin för att deffa eller gå ner i vikt, utan för den sköna känslan det ger. Att dricka sprit tillsammans med effe är enligt mig en riktig höjdare. Man får helt enkelt ett riktigt skönt alkoholrus utan den där vanliga trötthetskänslan.
Citera
2008-05-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Alla använder inte efedrin för att deffa eller gå ner i vikt, utan för den sköna känslan det ger. Att dricka sprit tillsammans med effe är enligt mig en riktig höjdare. Man får helt enkelt ett riktigt skönt alkoholrus utan den där vanliga trötthetskänslan.

man tål ju hur mycket som hellst när man tagit efedrin innan man super och man känner ju inte av alkoholen speciellt mycket, drack 7starköl(33cl) på 30-45min blev 17st allt som allt ändå står man upp hur mycket man än super, man vaknar med jävla huvudvärk ochså så jag tycker inte det är en höjdare
Senast redigerad av optimum 2008-05-11 kl. 09:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in