• 3
  • 4
2007-02-19, 21:02
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeLong
Säg inte att du inte har lust för nu är det du som kräver att en guide ska skickas fram här, så sätt igång och läs på och skriv. Jag väntar på resultatet.

Jag kräver ingen guide. Hur i hela friden kom du fram till det? För att jag käftar emot "grabbarna som kan" för "grabben som vill"? Herre jävlar!.. Mår du bättre av att tro det så bjuder jag på det. Varsågod! Hoppas du somnar gott nu, grabben... Jag skall iallafall sova nu... *poff*
Citera
2007-02-19, 21:08
Bannlyst
..

Du fick ju en länk iallafall Som du kunde ha hittat själv..
Citera
2007-02-19, 21:11
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aph3x3d
Du fick ju en länk iallafall Som du kunde ha hittat själv..

Som jag sa tidigare: Detta handlar inte om mig utan om trådskaparen.

Givetvis skall du ha tack ändå.. för den fina stämningens skull..
Citera
2007-02-19, 21:15
Bannlyst
tacka lifelong^^
piiz
Citera
2007-02-19, 21:24
Medlem
DaVajjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Det är 18-års gräns på FB. Förhoppningsvis även mentalt. Hjälp killen istället för att spela över...
Citat:
Idiot?.. jaja.. *klappar dig på ryggen i väntan på en rap så att du kan somna*

Att höja sig ovan någon annan på ett kunskapsinriktat forum genom ålder är ganska värdelöst. Överträffa någon annan i argumentation istället för att spela på att ett av deras huvudintressen är Kalle Anka & Co; skulle hjälpa dig att slå hål på deras argument.

Citat:
Jaja.. men kom igen.. gnällfaktorn är total... Finns infon lättillgänglig här på FB så viker jag mig, såklart.. men folk är så javla otrevliga jämt så fort folk vill fråga nåt.

Jo, det brukar vara ganska gnälligt. Anledningen till att man inte får seriösa svar, är kanske för att det inte finns så många seriösa datorsäkerhetsintresserade som är intresserade av att underlätta DDoSing helt enkelt.

EDIT: Ja, gnällheten är lite tråkig, men inte lika tråkig som alla skräptrådar
Citera
2007-02-20, 01:50
Medlem
Eftersom du söker en guide så borde det vara "?" istället för "!" i topic...
Citera
2007-02-20, 18:35
Medlem
Trådskaparen

Vill bara tacka Acidiferous för sitt stöd och att han orkade gå emot strömmen. Ja jag missade ? istället för !. För det är jag inte dum! (obs !)
Det jag sökte efter var en guide på Svenska. Skrev tydligt om någon orkar! Om ingen orkar göra det (uppenbarlig) ok fine. Men som Acidiferous pekade på NI behöver inte hacka på mig då. Men vore det inte skönt att kunna kasta upp en länk till en BRA guide då någon frågar något om Ddos-ing vilket händer ofta* *(syftar på ett av Moderator Redlime inlägg) Nu ska vi vara snälla. Ha en trevlig kväll // Nasin ps Jag är en kille ds
Citera
2007-02-20, 19:27
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasin
Vill bara tacka Acidiferous för sitt stöd och att han orkade gå emot strömmen. Ja jag missade ? istället för !. För det är jag inte dum! (obs !)
Det jag sökte efter var en guide på Svenska. Skrev tydligt om någon orkar! Om ingen orkar göra det (uppenbarlig) ok fine. Men som Acidiferous pekade på NI behöver inte hacka på mig då. Men vore det inte skönt att kunna kasta upp en länk till en BRA guide då någon frågar något om Ddos-ing vilket händer ofta* *(syftar på ett av Moderator Redlime inlägg) Nu ska vi vara snälla. Ha en trevlig kväll // Nasin ps Jag är en kille ds

Förstår fortfarande inte vad som var fel på min guide
Citera
2007-02-20, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
1. Fixa en massa datorer
2. Fixa enkel massiv exekveringsmöjlighet (1 kommando blir 1 på varje)
3. Profit
Citat:
Ursprungligen postat av blueCommand
Förstår fortfarande inte vad som var fel på min guide
De är ingen guide utan en enkel samanfattning.
Vad är tex en exekveringsmöjlighet och hur fixar man en?
Citera
2007-02-21, 14:04
Medlem
MiniGangsters avatar
Vilken sida ska du ddosa ?
Citera
2007-02-21, 14:52
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallkula
De är ingen guide utan en enkel samanfattning.
Vad är tex en exekveringsmöjlighet och hur fixar man en?

Vet du inte vad exekvering är? Slå upp det då.
Exekvering, körning, innebär att tolka och utföra en datorprogramsekvens.

Kort och gott, fixa behörighet att köra program på olika datorer. Förslagsvis trojaner.

Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Vilken sida ska du ddosa ?
Vem har sagt något om en sida?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem