Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Idiot?.. jaja.. *klappar dig på ryggen i väntan på en rap så att du kan somna*
Om man inte, som nyfiken användare, får be om en guide på svenska på ett forum som behandlar ämnet, vad fan gör du då här? med alla dina åsikter, kunskaper och allt? Har du inget svar att ge så strunta i det.. eller? Hade det varit för 10 årsen hade jag kanske kunnat hjälpa honom/henne men nu stör jag mig mest på är att du har tid att dissa men inte hjälpa..
Jag dissar inte honom, och har inte gjort det i den här tråden. Den enda jag dissar är dig, som kräver att vi som är kunniga inom området ska skriva en guide till en okänd person på Flashback-forumet. Sluta säga till andra vad de ska göra, sköt dig själv och skit i resten. Att lära sig ämnet lär gå snabbare än att skriva en guide, men eftersom att du verkar ha en massa tid och lust till det är det ju bara för dig att lära dig DDoS'ing lite snabbt och skriva en guide. Säg inte att du inte har lust för nu är det du som kräver att en guide ska skickas fram här, så sätt igång och läs på och skriv. Jag väntar på resultatet.
Du säger åt mig att inte skriva här i fall jag inte har någonting att komma med, men vad gör då du här?
Edit: Kan ju tillägga att jag inte orkar posta mer inlägg i den här tråden.