• 1
  • 2
2007-02-18, 11:55
Medlem
Vore kul att höra, jag kan börja
Jag och mitt sällskap skulle fira en födelsedag på "Lilla Beirut" på Östermalm
Vi är ett sällskap av 10, en ska komma senare, personalen är otrevlig från början, uppkäftiga, spiller vin på min väns nya vita skor, vägrar erkänna det var dom eller att dom ska fixa tvätten av skorna, börjar sedan bråka när vi tycker att maten tar lång tid. Han som kommer sent, tvingar dom att beställla mat, det kommer fram någon förortsturk och börja hålla låda om att alla måste äta, han fick inte "bara ta en drink"

'Allt slutar med att vi äter upp, går därifrån och det är mitt "mission in life" att se till att ingen gör samma misstag som vi och går dit.
GÅ ALDRIG DIT.
Citera
2007-02-18, 12:02
Medlem
du skulle dragit springnota
Citera
2007-02-18, 12:02
Medlem
tepss avatar
Jag är nog det otrevligaste jag varit med om när jag har varit ute.
Citera
2007-02-18, 12:04
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Senast jag åt gratinerad hummer ute på restaurang kommer de fram med en liten gratinerad havsräka och låtsas att det är hummer ?!
Och nej, det var inte bara en liten hummer, så små humrar är garanterat förbjudna att fiska.
Citera
2007-02-18, 12:38
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaRövardotte
Senast jag åt gratinerad hummer ute på restaurang kommer de fram med en liten gratinerad havsräka och låtsas att det är hummer ?!
Och nej, det var inte bara en liten hummer, så små humrar är garanterat förbjudna att fiska.

Havsräka? Du menar inte havskräfta?
Citera
2007-02-18, 12:52
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Havsräka? Du menar inte havskräfta?

Som kallas kungshummer, kanske stod det på menyn.
Citera
2007-02-18, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
du skulle dragit springnota

aah eller hur? jag hatar det stället,man bråkar inte med sina kunder om vem som spillde vinet, då servitören hällde det och alla som satt runt bordet, ca 10 pers såg det, jävla förortsattityd, man bara gör inte så om man försöker ha lite stil på sitt ställe, det är så tragiskt att man ens "orkar" tjaffsa.

Notan gick väl på ca 500/pers, x10 så om dom bara hållt sina stora läppar tysta och gjort sitt jobb så hade allt varit perfa och jag hade inte skrivit detta om dem.
Citera
2007-02-18, 17:44
Medlem
Seamus Costellos avatar
Värsta och värsta... men ag vill varna alla i hela världen för La Cocaracha på Söder. Fisksoppan var smutsbrun sörja med lite burktonfisk på botten, allt annat var skitdåligt och servicen var verkligen komplett jävla värdelös!
Citera
2007-02-18, 18:02
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Ja havskräfta såklart, misstag i hastigheten bara =) De kan få kalla den vad dom vill men betalar man närmare 130:- för en förätt förväntar man sig att få riktig hummer och inte en kräfta med storhetsvansinne.

http://www.stekhuset.se/stekhuset/starters/index.html där är menyn föresten, står bara hummer/lobster.
Citera
2007-02-18, 18:04
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaRövardotte
Ja havskräfta såklart, misstag i hastigheten bara =) De kan få kalla den vad dom vill men betalar man närmare 130:- för en förätt förväntar man sig att få riktig hummer och inte en kräfta med storhetsvansinne.

.
Haha! Hummer Napoleón!
Citera
2007-02-18, 18:09
Medlem
Squalos avatar
Vafan, en hummer är en hummer! Något annat ska du inte acceptera om det står hummer!

Fusk är det! Det är bara att lugnt lämna stället utan att betala.
Citera
2007-02-18, 18:31
Medlem
MsMoulds avatar
På skabbiga ställen har väl en och annan alkis kräkts eller ramlat in i ens pizza, men det kan ju inte personalen rå för. Sen skiljer det sig åt hur de bemöter den typen av problematik. Ibland får man byta bord, får nedsatt pris eller efterrätt gratis vid sådan händelse. Ibland tvingas man sitta kvar och äta den mat man har. I de fallen kommer man aldrig tillbaka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in