Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
Ja, hon var en bra skådespelare, som dessvärre inte var lika skicklig på att hantera livet utanför filmstudion. Hon gjorde ett väldigt osäkert intryck, när hon intervjuades i TV-soffan efter premiären av en av hennes filmer.
Jag undrar, vad det var för kille hon skaffade barn med? Verkar vara en riktig doldis? Det förhållandet gick väl i kras ganska snart, vill jag minnas.
Och tsunamikatastrofen? Det var visst en händelse, som tog henne oerhört hårt. En känslig människa, som gick bort alldeles för tidigt.
Har jag inte läst det i tråden här så har jag läst det nån annanstans om henne och att pappan till barnet bor i Tyskland och att barnet bor hos honom.
Ja hon var där när Tsunamin inträffade. Det var många svenskar där och som drabbades både fysiskt och psykiskt. Jag har själv vänner som var där och som fortfarande har oro efter det som hände. Dock inte så mycket som hon hade.....
Sen varför hon avslutade sitt liv alldeles för tidigt det får vi aldrig veta.
Jag gillade henne som skådespelerska och särskilt i Wallanderfilmerna. En Wallanderfilm utan henne är inte riktigt riktigt min smak.