2013-02-28, 17:59
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quality1939
Ja, hon var en bra skådespelare, som dessvärre inte var lika skicklig på att hantera livet utanför filmstudion. Hon gjorde ett väldigt osäkert intryck, när hon intervjuades i TV-soffan efter premiären av en av hennes filmer.

Jag undrar, vad det var för kille hon skaffade barn med? Verkar vara en riktig doldis? Det förhållandet gick väl i kras ganska snart, vill jag minnas.

Och tsunamikatastrofen? Det var visst en händelse, som tog henne oerhört hårt. En känslig människa, som gick bort alldeles för tidigt.

Har jag inte läst det i tråden här så har jag läst det nån annanstans om henne och att pappan till barnet bor i Tyskland och att barnet bor hos honom.

Ja hon var där när Tsunamin inträffade. Det var många svenskar där och som drabbades både fysiskt och psykiskt. Jag har själv vänner som var där och som fortfarande har oro efter det som hände. Dock inte så mycket som hon hade.....

Sen varför hon avslutade sitt liv alldeles för tidigt det får vi aldrig veta.

Jag gillade henne som skådespelerska och särskilt i Wallanderfilmerna. En Wallanderfilm utan henne är inte riktigt riktigt min smak.
Citera
2013-03-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Har jag inte läst det i tråden här så har jag läst det nån annanstans om henne och att pappan till barnet bor i Tyskland och att barnet bor hos honom.

Ja hon var där när Tsunamin inträffade. Det var många svenskar där och som drabbades både fysiskt och psykiskt. Jag har själv vänner som var där och som fortfarande har oro efter det som hände. Dock inte så mycket som hon hade.....

Sen varför hon avslutade sitt liv alldeles för tidigt det får vi aldrig veta.

Jag gillade henne som skådespelerska och särskilt i Wallanderfilmerna. En Wallanderfilm utan henne är inte riktigt riktigt min smak.

Ja, jag har också ett svagt minne av att pappan skulle bo i Tyskland, kanske i Berlin.
Citera
2013-06-08, 13:13
Medlem
BrainDisorders avatar
Såg henne häromdagen i ett avsnitt utav den kungliga serien med Bert. När han träffade henne på båten. Hon var verkligen genuint söt.
Citera
2013-11-05, 14:03
Bannlyst
Fan vilken fin tjej Johanna var . Synd att hon inte fick den hjälp av samhället som hon behövde.
Citera
2014-03-14, 23:17
Medlem
Kollade nyss på Wallander - Innan frosten. Märkligt att en sån människa kan ha så mycket negativa tankar om livet.
Citera
2014-03-14, 23:27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaudiaCardinale
Fan vilken fin tjej Johanna var . Synd att hon inte fick den hjälp av samhället som hon behövde.(
Samhället? Du är väl medveten om att samhället är du, jag och alla andra?
Citera
2014-03-15, 04:28
Citat:
Ursprungligen postat av dnulgreB
Kollade nyss på Wallander - Innan frosten. Märkligt att en sån människa kan ha så mycket negativa tankar om livet.

Eller var det livet som hade "negativa tankar" om Johanna?
Vi får aldrig veta.
Död är hon, då.
Citera
2014-10-26, 21:37
Medlem
Håller just på att se allt av Wallander och har just kommit till hennes sista avsnitt, #113.
Nyfikenheten fick mig att forska runt. Jag skall sammanfatta vad jag kommit fram till, men först en fråga till alla duktiga researchers på FB:
Vet någon NÄR man beslutade om att droppa Johanna i säsong 2? Och vem/vilka tog beslutet - om det togs INNAN självmordet?

Detta är fakta som jag omöjligt förmår få fram.
Citera
2014-11-27, 14:08
Medlem
Inte bekräftat, men tyvärr säger ryktet att dottern Talulah nu följt mamman.
Citera
2014-11-27, 16:03
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longboard
Åfan hon kan ju inte vart gammal.
Citera
2014-11-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longboard

Va! Vad är det som då har hänt?
Citera
2014-11-27, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Åfan hon kan ju inte vart gammal.
Precis. Hon kan nog inte vara mer än 13 år.

Tråkigt om det stämmer
Senast redigerad av Ensamhet. 2014-11-27 kl. 20:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in