2007-02-14, 12:24
Medlem
Trist...

Det är alltid tråkigt när människor dör en för tidig död, oavsett vad man tycker om deras insatser som levande! RIP och hoppas att allt går väl för hennes lilla dotter.

ps. stroke är fullt möjligt inte allt för ovanligt även hos unga människor, en kompis till mig höll på att dö av det när hon var 24, hennes då 3-åriga dotter svarade i telefonen när mormor ringde och sa att mamma sover och jag kan inte väcka henne... hon klarade sig tack vare mormoderns snabba ingripande!! Ville bara säga det för att genast börja spekulera i överdoser och självmord är så trist...
Citera
2007-02-14, 12:26
Medlem
mrphonks avatar
Inte min favoritskådespelerska, men alltid tragiskt när livet rycks ifrån så unga människor.

Vila i frid.
Citera
2007-02-14, 12:26
Medlem
BaronBs avatar
Naturligtvis är det tråkigt att spekulera i överdoser eller självmord, men det är trots allt de mest näraliggande förklaringarna när en trettiotvååring dör knall och fall....
Citera
2007-02-14, 12:27
Medlem
Trist

R.i.p
Citera
Medlem
Dr Fyllbults avatar
Det har nog med Anna Nicoles död att göra.
It's a conspiracy!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyinPink
BEGÅ självmord.
TA livet av sig.

Sorry att jag missade ett ord. Har en jävla kärring som står och skriker bakom mig i skrivande stund. Inte så jävla lätt att skriva rätt då. Trevlig Alla Hjärtans Dag, det här...
Citera
2007-02-14, 12:28
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2times
saxat från expressen:

Detta citat gör ju att man misstänker självmord ännu mer. Tragiskt.. rip

Precis min tanke. Det lutar helt klart åt ett självmord..
Vila i frid, du var en bra skådespelerska.
Citera
2007-02-14, 12:29
Bannlyst
Såhär minns jag henne:
http://img146.imageshack.us/img146/7792/johanna7xf.jpg
Citera
2007-02-14, 12:30
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils Fläcke
Jag hoppas hon led lika mycket som jag när jag vart tvungen att se hennes filmer!

Varför tas inte sådana här och andra liknande kommentarer bort från tråden??

Vila i frid Johanna Sällström
Citera
2007-02-14, 12:32
Bannlyst
Men verkade inte Sällström som en lite mystisk person privat? Jag vill minnas en intervju med henne på radion i samband med att hon gjorde filmen "Under ytan." Hon svarade mycket kryptiskt på reporterns frågor och var mycket svår att komma inpå riktigt och få grepp om.
Citera
2007-02-14, 12:32
Medlem
-jOE!s avatar
Fan va tråkigt!
Citera
2007-02-14, 12:33
Medlem
Med 99.9% säkerhet är det självmord. Tyvärr. Med tanke på hur Expressen och Aftonbladet skriver så finns det förmodligen inga tvivel. Då skulle dom ju självklart skrivit något om en obduktion eller sjukdom eller liknande.
Och att i en intervju säga att man varit nära döden men inte vill prata om det borde väl få dom flesta skeptiker att förstå.
Glöm inte:
Självmord är den vanligaste dödsorsaken i åldersgruppen 15-44 år.
Varje år dör över tre gånger så många i självmord som i trafiken.
Var 6:e timma tar en person sitt liv.

http://www.spes.nu/fakta.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in