• 1
  • 2
2007-02-14, 01:52
Medlem
Vilken drog ska det föreställa att de tar, när de blir sådär jättelugna, kärleksfulla och känner att livet är det bästa som hänt? Tänker på Marion och han (vad han nu heter) Är ett par scener där de bara ligger och snackar och ser ut att må sjukt bra.

Är det heroin? eller något annat spännande?
Citera
2007-02-14, 02:10
Medlem
Nemesis1s avatar
Man får ju inte stora pupiller av opiater, så det är väl metamfetamin... Eller så är det bara "dope", dvs "generiskt knarkpulver"...
Citera
2007-02-14, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Vilken drog ska det föreställa att de tar, när de blir sådär jättelugna, kärleksfulla och känner att livet är det bästa som hänt? Tänker på Marion och han (vad han nu heter) Är ett par scener där de bara ligger och snackar och ser ut att må sjukt bra.

Är det heroin? eller något annat spännande?

för mig att det ska va horse men var fick du stora pupiller från nemesis?
Citera
2007-02-14, 02:24
Medlem
Trollishs avatar
Det ska vara heroin men regessören har inte gjort sin läxa och pupill scenerna är fel helt enkelt.
Citera
2007-02-14, 02:27
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha bl
för mig att det ska va horse men var fick du stora pupiller från nemesis?
De får stora pupiller då de injicerar knarket...
Citera
2007-02-14, 02:38
Medlem
Filleyes avatar
Ingen är perfekt.
Citera
2007-02-14, 02:59
Medlem
Gustavkukens avatar
Är en av många missar i den filmen. Varför skulle inte negern med det enda heroinet i stan lika gärna kunna sälja heroinet och köpa all "pussy" i världen?
Citera
2007-02-14, 03:33
Medlem
Gott&Blandats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavkuken
Är en av många missar i den filmen. Varför skulle inte negern med det enda heroinet i stan lika gärna kunna sälja heroinet och köpa all "pussy" i världen?
För att han njuter av att se de göra vad som helst för horset. Det är iaf så jag tolkat det.
Citera
2007-02-14, 07:09
Medlem
Dirtans avatar
Ass to Ass!!!
Citera
2007-02-14, 07:19
Medlem
Är det kanske samma miss som i filmen Spun där karaktärerna får små pupiller av speed?
Citera
2007-02-14, 10:07
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Är det kanske samma miss som i filmen Spun där karaktärerna får små pupiller av speed?

Japp.
Citera
2007-02-14, 11:47
Bannlyst
Det är medicin hon får utskrivet off-label för att gå ner i vikt. Det är Ritalin eller något annat för ADHD.

Oj, nu såg jag vem du syftar på! Den jag skrev om var morsan. Jag uppfattade det i filmen som om det var heroin dom körde på och sen att dom förstorar pupillerna skulle väl då vara ett "filmfel"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in