Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Vissa dagar raderar jag flera hundra inlägg om dagen medan andra dagar i vart fall håller sig under raderade 50 inlägg. Du tror väl inte på fullt allvar att man kan sitta och skriva ett personligt meddelande till var och en som får ett inlägg raderat?

nej, därför så har jag skrivigt att det borde skapas en funktion där det automatiskt skickas ett pm så att ni slipper spendera dom extra sekunderna på att skriva ett privat pm.
att min tanke har nackdelar som redan är diskuterade går att fixa. dvs ex att folk som är helt OT och chattar i trådar inte behöver få 25pm automatiskt.
en enkelt funktion för att stoppa detta är att när man raderar kryssar i ifall det är OT eller om det finns något riktigt skäl att det raderas. är det som raderas något i stil med "okej" eller "jag gillar att slicka mig själv i röven" så behöver personen ej få reda på att inlägget försvann då personen borde veta detta själv att det kommer att försvinna.
om man nu har lagt ner tid på att diskutera en sak och av misstag råkar bryta en regel,
eller om man har misstankar om att mod raderar inlägget utan anledning så är det väldigt bra att man får ett pm där det står: inlägget, tråd och mod.
att mod skulle göra fel på detta forum säger jag ej, dock så är inte alla perfekta.
-----
att ni nu har annat att prioritera före har jag förstått, men det gör det inte rätt att direkt säga NEJ till en funktion som kan förbättra mycket, lägg istället detta på is tills ni klarar av att ta hand om det?