Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-02-12, 15:25
Bannlyst
Är det bara jag som tycker det skulle vara skönt med en sådan funktion?

Så man kan kolla vilka inlägg som blivit raderade och sedan, om man tycker det inte finns någon grund för det, ta upp med moderatorn i frågan?
Citera
2007-02-12, 15:48
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast

Så man kan kolla vilka inlägg som blivit raderade och sedan, om man tycker det inte finns någon grund för det, ta upp med moderatorn i frågan?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=5817854&postcount=15
Citera
2007-02-12, 15:50
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast

Finns tydligen en sådan funktion i nya versionen av vBullentin så det är möjligt att vi får den här också inom en snar framtid.
Citera
2007-02-12, 15:53
Medlem
Johnny Wadds avatar
Ifall medlemmarnas önskemål har någon betydelse så skriver jag under på att jag också skulle uppskatta en sådan funktion.

(Då jag tror att samtliga av mina raderade inlägg är gjorda av en och samma moderator )
Citera
2007-02-12, 15:54
Medlem
ischs avatar
Detta har varit uppe en massa gånger men jag kan väll passa på att ge min syn på saken. Jag förstår att det kan vara irriterande när en inlägg försvinner helt spårlöst men vanligtvis handlar det om OT eller trams eller citat till OT och trams som raderas. Tanke på antalet inlägg som produceras här på FB var dag så är det mer eller mindre ohållbart för oss mod. att skicka ett PM var gång vi raderar ett inlägg som är OT. Jag försöker skicka ett PM när jag plockar bort inlägg som jag ser att användaren lagt ner lite tid och tanke bakom. Tycker ni att era inlägg försvinner helt utan förklaring så skicka ett PM till mod. i det delforumet så kan den personen säkerkligen säga varför det är borttaget.
Citera
2007-02-12, 15:56
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Detta har varit uppe en massa gånger men jag kan väll passa på att ge min syn på saken. Jag förstår att det kan vara irriterande när en inlägg försvinner helt spårlöst men vanligtvis handlar det om OT eller trams eller citat till OT och trams som raderas. Tanke på antalet inlägg som produceras här på FB var dag så är det mer eller mindre ohållbart för oss mod. att skicka ett PM var gång vi raderar ett inlägg som är OT. Jag försöker skicka ett PM när jag plockar bort inlägg som jag ser att användaren lagt ner lite tid och tanke bakom. Tycker ni att era inlägg försvinner helt utan förklaring så skicka ett PM till mod. i det delforumet så kan den personen säkerkligen säga varför det är borttaget.

Men om det sker ett automatiskt pm-utskick så är det inga problem.
Citera
2007-02-12, 16:02
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro

Precis, Inlägg ***** Raderat av ****** Orsak: (någon typ att rullista som mod får välja när han/hon raderar)
Citera
2007-02-12, 16:03
Medlem
ischs avatar
Citat:

Nej det vore som sagt både tidssparande för oss som mods samt mer informativt och förklarande för medlemmarna. Som sagt; alla hade tjänat på det.
Citera
2007-02-12, 16:44
Bannlyst
Citat:
Finns tydligen en sådan funktion i nya versionen av vBullentin så det är möjligt att vi får den här också inom en snar framtid.

Helt underbart, hoppas Admin styr upp.
Citera
2007-02-13, 00:24
Medlem
Navigators avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=399815
Citera
2007-02-13, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Ifall medlemmarnas önskemål har någon betydelse så skriver jag under på att jag också skulle uppskatta en sådan funktion.
Det skriver jag också under på! En sådan funktion skulle definitivt underlätta för alla parter. Tänk bara på om man får sitt inlägg borttaget i ett underforum med tre eller fyra moderatorer – ska man då skriva till allihop, eller?
Citera
2007-02-13, 01:47
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMaZz
Det skriver jag också under på! En sådan funktion skulle definitivt underlätta för alla parter. Tänk bara på om man får sitt inlägg borttaget i ett underforum med tre eller fyra moderatorer – ska man då skriva till allihop, eller?
Det räcker med att skriva till en. Alla moderatorer i ett delforum kan se borttagna inlägg och trådar, tillsammans med eventuella kommentarer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in