Jag brjar undra om mina ampuller med enanthate r fake.
Mrket r Aburaihan, Iran. Hlfen av ampullerna har ett vitt streck p halsen, andra hlften har bara en prick. P de ampullerna med ett streck, dr r loggan i fylld med svart. P andra hlften r loggan inte i fylld. Knns konstigt att ampullerna r olika nr de ska vara frn samma tillverkare.
Jag har bara varit p i ngra veckor, har kat mig en del men vet inte om det r naturlig kning eller om det r med hjlp av testot. Enanthate r ju rtt segt s det tar vl ca 5 veckor innan det har brjat kickat igng ordentligt.
Lter kanske lite rrigt detta, men tror ni att det r fake? Har ni ngon bild p kta Testo Enanthate fr Aburaihan. Jag har ingen kamera som fungerar s jag kan inte ta bild.
Dom ampullerna med vitt streck behver du ingen fil el nt fr att rispa o sedan kunna kncka dom.. Dom som har en prick mste du fila lite innan du kncker ampullen..
Kanske konstigt att du fick ett parti med bda ampullerna. Men leveransen kanske e blandad med olika ampuller.
Kanske dyrare att gra dom med vitt strck.. Men jag tror inte det r fejk pga av det..
Mrket r Aburaihan, Iran. Hlfen av ampullerna har ett vitt streck p halsen, andra hlften har bara en prick. P de ampullerna med ett streck, dr r loggan i fylld med svart. P andra hlften r loggan inte i fylld. Knns konstigt att ampullerna r olika nr de ska vara frn samma tillverkare.
Jag har bara varit p i ngra veckor, har kat mig en del men vet inte om det r naturlig kning eller om det r med hjlp av testot. Enanthate r ju rtt segt s det tar vl ca 5 veckor innan det har brjat kickat igng ordentligt.
Lter kanske lite rrigt detta, men tror ni att det r fake? Har ni ngon bild p kta Testo Enanthate fr Aburaihan. Jag har ingen kamera som fungerar s jag kan inte ta bild.
Tacksam fr hjlp.
har adlrig sett dem frr men om du kat bra p ngra veckor s e det nog ckta. kar inget naturligt p ngra veckor om du inte nyss brjat trna d. + som du sj sa det tar ngra veckor innan ena kickar igng. du borde ju iofs knna om du e onormalt kt d vet du att det e ckta hehe mvh d.
Mrket r Aburaihan, Iran. Hlfen av ampullerna har ett vitt streck p halsen, andra hlften har bara en prick.
Din kran r sjlv osker p vilka som r kta s han garderar sig genom att ge dig hlften hlften .
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!