• 1
  • 2
2007-02-11, 20:21
Medlem
Matasars avatar
Jag tror dom finns i minst 3-4 olika uppsättningar.
Olika tryck och allt ser inte likadant ut.
Fast dom ska vara äkta.
En test är om du kan gnugga bort bäst före datumet så ska dom va äkta.
Finns iaf en fake och dom hade pappers etikett.
Citera
2007-02-11, 22:44
Bannlyst
har själv kört på den varianten med pricken.. inge fel på dem inte
Citera
2007-03-07, 15:09
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av six_string_god
Hehe, man kan aldrig få för mycket information.
Det kan ju vara för att min flickvän har blivit vildare med.

Hoppas att det inte är fake, det lär väl märkas snart. Men om någon tycker att ampullerna verkar vara fake, hojta till!

Har du märkt nån skillnad? Har likadana hemma nu.. berätta
Citera
2007-03-07, 17:46
Medlem
Hej!

Det är nog med sannorlikhet inte fake. Jag har blivit starkare, ökat i muskelmassa. Jag har lagt på mig ca 6 kg sedan jag började. Tidigare har jag nästan stått stilla med vikten, men jag äter lite bättre nu än vad jag gjorde innan.

Jag tror inte att jag har lagt på mig så mycket vätska, känner mig vart fall inte "vattnig". Verkar som om jag inte har lagt på mig direkt mkt fett heller. Har en ampull kvar, det lär väl märkas efter kuren hur mkt som var vatten eller inte.

Hoppas att det här blir min första och sista kur. Steroider är ju inte direkt bra för kroppen, men kände att jag behövde detta för få en push framåt. Vet att det är lätt att hamna i en ond cirkel. Men ska verkligen försöka att träna på hårt, äta rätt för att behålla så mycket som möjligt samt att öka mig ren.
Citera
2007-03-07, 22:51
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av six_string_god
Hej!

Det är nog med sannorlikhet inte fake. Jag har blivit starkare, ökat i muskelmassa. Jag har lagt på mig ca 6 kg sedan jag började. Tidigare har jag nästan stått stilla med vikten, men jag äter lite bättre nu än vad jag gjorde innan.

Jag tror inte att jag har lagt på mig så mycket vätska, känner mig vart fall inte "vattnig". Verkar som om jag inte har lagt på mig direkt mkt fett heller. Har en ampull kvar, det lär väl märkas efter kuren hur mkt som var vatten eller inte.

Hoppas att det här blir min första och sista kur. Steroider är ju inte direkt bra för kroppen, men kände att jag behövde detta för få en push framåt. Vet att det är lätt att hamna i en ond cirkel. Men ska verkligen försöka att träna på hårt, äta rätt för att behålla så mycket som möjligt samt att öka mig ren.

Bra att dom funkade .. hoppas du kan sluta sen då
Citera
2007-03-07, 22:58
Medlem
LillaFluffs avatar
Bara för det innehåller nåt betyder inte att det är äkta, Var nån iransk testo som innehöll 333mg/ml vid lab test då är det ganska tydligt exempel på fake, kommer inte ifall läkemedelsdiffen är 5 eller 10%
Citera
2007-08-28, 01:08
Medlem
Lous avatar
sparkar liv i den här tråden igen då en kompis har sånna där hemma, jag har själv aldrig sett dom tidigare och han själv hade en annan variant de första 6 veckorna, varför spelar inte så stor roll... men någon annan som testat dom också och vet att dom fungerar? Har förstått av ts att det verkade fungera men undrar även om någon annan kan bekräfta detta?

tack på förhand
Citera
2007-08-28, 12:49
Medlem
Dom aburaihanen med vit prick tillhör dom nyare batchen,finns många fejk på dom äldre vet dock ingen än med vit prick som har varit fejk
Citera
2007-08-28, 16:00
Medlem
Bluffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lou
sparkar liv i den här tråden igen då en kompis har sånna där hemma, jag har själv aldrig sett dom tidigare och han själv hade en annan variant de första 6 veckorna, varför spelar inte så stor roll... men någon annan som testat dom också och vet att dom fungerar? Har förstått av ts att det verkade fungera men undrar även om någon annan kan bekräfta detta?

tack på förhand

Japp dom funkar ..
Citera
2007-08-28, 21:10
Medlem
Matasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaFluff
Bara för det innehåller nåt betyder inte att det är äkta, Var nån iransk testo som innehöll 333mg/ml vid lab test då är det ganska tydligt exempel på fake, kommer inte ifall läkemedelsdiffen är 5 eller 10%

Tänk det du ska skriva före du skriver det och läs sen det du skrivit före du postar det..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in