2007-10-04, 16:10
Medlem
Cygones avatar
Results:
Oakland At Miami -4
Houston -3 At Atlanta
Baltimore -4.5 At Cleveland
Chicago -3 At Detroit
Green Bay -1.5 At Minnesota
St. Louis At Dallas -13
NY Jets -3.5 At Buffalo
Tampa Bay At Carolina -3
Seattle -2 At San Francisco
Pittsburgh -6 At Arizona
Kansas City At San Diego -12
Denver At Indianapolis -9.5
Philadelphia -2.5 At NY Giants
New England -7.5 At Cincinnati

Picks per game:
OAK 0 @ MIA 2
HOU 4 @ ATL 1
BAL 1 @ CLE 0
CHI 1 @ DET 1
GB 5 @ MIN 1
STL 1 @ DAL 0
NYJ 4 @ BUF 0
TB 0 @ CAR 2
SEA 0 @ SF 1
PIT 4 @ ARI 0
KC 0 @ SD 0
DEN 2 @ IND 1
PHI 2 @ NYG 1
NE 5 @ CIN 0

Week 4 ATS Results
Cygone 3-0
the head honcho 3-0
Tom Brady 2-1
Mahou 2-1
Apskelett 1-2
RedSox 1-2
Mclarengbg 1-2
Dannyboi 1-2
Morkevicius 1-2
Laszlo Kovacs 0-3
Brandon Lang 0-3
hgus1859 0-3
Ace Ventura 0-3

Flashback: 15-24 (0.385)

Standings:
apskelett 7-4-1
Dannyboi 6-5-1
Morkevicius 5-5-2
Cygone 5-3-1
Mclarengbg 5-6-1
RedSox 5-6-1
the head honcho 5-7
Brandon Lang 3-8-1
hgus1259 3-8-1
Tom Brady 3-6
Ace Ventura 2-9-1
Mahou 2-1
spoon 2-4
RaceEngineer 0-3
Laszlo Kovacs 0-3
Citera
2007-10-04, 17:28
Medlem
Dannybois avatar
Miami At Houston -5.5

Houston har överträffat mina förväntningar iår, vilket inte kan sägas om Miami.

San Diego At Denver -1

Nån gång måste det släppa för Chargers och LT, varför inte nu?

Dallas -10 At Buffalo 44.5

Dallas på g mot ett medelmåttigt Bills. Kommer bli siffror i klass med SB XXVII.
Citera
2007-10-04, 18:20
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygones signatur
"Det är ta me tusan nästan skandal att jag inte tippar de här hjältarna som SuperBowl-vinnare år - för vem ska egentligen stoppa årets Rampage!?" -Ace Ventura inför säsongen 2007
Ibland är du en elak människa Cygone. *Här, ta en näve salt till*
Citera
2007-10-04, 20:23
Medlem
Kolbulles avatar
Får man vara med?

Chicago At Green Bay -3.5
Chicago ser ut att vara bortom hjälp samtdigt som Favres Green Bay ser starka ut.

Atlanta At Tennessee -8.5
Spreaden är ganska hög och jag tror att Atlanta har en chans.

Miami At Houston -5.5
Miami är värdelösa.
Citera
2007-10-04, 20:54
Medlem
Mahous avatar
Mina tankar:

Arizona -3.5 At St. Louis
Det är motigt nu för Rams. En båtlast skador, 0-4 och nu får tydligen Bulger stå över och försöka läka sina krämpor. Cardinals är inte alls NFLs bästa lag, men tillräckligt bra för att slå ett av de i dagsläget allra svagaste lagen. Oavsett om det är Leinart eller Warner som leder laget framåt.

Dallas -10 At Buffalo
Romo och grabbarna ska nog kunna ordna det här. Cowboys är det lag som gjort flest poäng fram tills nu. Bills är, av lagen som spelat fyra matcher, det lag som gjort näst minst poäng (ja du gissade det, det är Rams som är sämre) fram tills nu.

Atlanta At Tennessee -8.5
Skjuter lite från höften här, känns det som. Men Titans kommer att göra en bra säsong. Vince Young utvecklas ständigt och nu kommer laget från sin bye week, vilket borde innebära fräscha ben och att en del småskavanker fått tid att läka. Dessutom gillar jag inte Falcons och inte Joey Harrington heller. Han var visserligen rätt bra senast, men nu...blir det annat!
Citera
2007-10-05, 07:07
Medlem
Mclarengbgs avatar
Det är trevligt att se att vi har fått in lite nytt folk här i vårt lilla hörn av Flashbacks forum! Vad är det man säger, NFL ATS berör.
Citera
2007-10-05, 08:21
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Varför sluta salta där? Det finns mer vidöppna sår på den här planhalvan. Du kan säkert få med något om "XXX-gården", "bananskal" och "halkat före på upploppet" också om du anstränger dig lite...

Inte skulle jag oprovocerat nämna att Djurgården fortfarande är med i guldstriden, eller att Gnihet åkte ur UEFA (som kunde räddat säsongen oavsett slutspurt i AS), eller att Gus Frerotte ska starta för Rams till helgen...

Citat:
Ursprungligen postat av hgus1259
Ibland är du en elak människa Cygone. *Här, ta en näve salt till*

Japp.
Citera
2007-10-05, 09:31
Medlem
Cygones avatar
På tal om att vara en elak jävel - här har du, hgus:

Travis got hiiiigh...

Verkar som om Travis Henry (Broncos) rökt på igen... ett års avstängning kan man hoppas på.

In other news: plockade precis upp Selvin Young från waivern i FFL - tyckte jag hade en bra backup-RB i Kenton Keith (Colts) men det här kan bli än bättre. Det är självklart väldigt synd om The Wild Bunch som tappar en viktig spelare. Stackars.
Citera
2007-10-05, 09:45
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
På tal om att vara en elak jävel - här har du, hgus:

Travis got hiiiigh...

Verkar som om Travis Henry (Broncos) rökt på igen... ett års avstängning kan man hoppas på.
Va i hel****... det kunde man ju ge sig fan på. Givetvis när det verkar som Broncos fått en OK RB igen så går idioten och röker på. Senaste nytt att han vill få testet ogiltigförklarat pga att hans experter inte var närvarande när testet togs. Hur svårt kan det vara att hålla sig från att dra lite halsbloss tills man avslutar karriären?

OM han nu blir avstängd hoppas jag John Lynch ger han en ordentlig tackling i ryggen när han ska kliva in i sin Lamborghini för att åka hem och räkna sina pengar...

Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
Inte skulle jag oprovocerat nämna att Djurgården fortfarande är med i guldstriden,
Fick för mig att du var Elfsborgare...
Citera
2007-10-05, 09:51
Medlem
Toy_Machines avatar
Citat:

skit som skit

Skönt att fortfarande ha ledning i Pigskin, men det försvinner nog snart.
Citera
2007-10-05, 10:58
Medlem
hgus1259s avatar
Citat:
McLarenGBG var det ju. Sorry Cygone, ska inte slänga ur mig såna förolämpningar i fortsättningen, räcker med att du har Green Bay, behöver inte bli ännu bonnigare
Citera
2007-10-05, 11:03
Medlem
Cygones avatar
Det bästa med den här tråden är den fina sammanhållningen och kamratskapen som regerar här. Pigskin-tippandet är för övrigt direkt rysligt... *huäh* Fokus på ATS, tack..!

Citat:
Ursprungligen postat av hgus1859
OM han nu blir avstängd hoppas jag John Lynch ger han en ordentlig tackling i ryggen när han ska kliva in i sin Lamborghini för att åka hem och räkna sina pengar...

Han har inte så mycket pengar kvar, hans underhåll äter nog upp det mesta. Kör en Benzo enligt länken... Det finns väl dessutom risk att han drar på sig mer om han nu inte har annan sysselsättning på ett tag.

OT: Och på söndag är det Gävle som gäller. Då Gävlar!

Edit: Gävlar - okonventionell Gävleifierad stavning av Jävlar, som exempelvis i uttrycket: "Nästa år, då jävlar" (AIK-hannens parningsläte).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in