Resultat: Flashback - Bättre förr eller nu?
Förr
65,25%
2191 röster
Nu
13,19%
443 röster
Vet ej
21,56%
724 röster
2021-05-25, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av charonyipman
Jag har varit här så gott som dagligen sedan 2006 och kan säga att Flashback, likt /b/ aldrig var bra. Det har alltid varit skit. Det är ren nostalgi. Det har alltid varit ren jävla AIDS.
Du har alltså hängt dagligen i femton år på ett forum du tycker är skit?
Citera
2021-05-25, 06:18
Bannlyst
Flashback kommer bli bättre, med tiden, nu är ju flashback svenskt igen så det lär lyckas med rätt annonsering av sidan.
Citera
2021-05-25, 06:29
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Jag har varit här så gott som dagligen sedan 2006 och kan säga att Flashback, likt /b/ aldrig var bra. Det har alltid varit skit. Det är ren nostalgi. Det har alltid varit ren jävla AIDS.

Citat:
Ursprungligen postat av SittFint

Den här varan har man sett en hel del av på det här forumet, gnällspikar som tycker att Flashback är så jäkla dåligt men av någon märklig anledning så spenderar dom nästan all vaken tid på forumet och har så gjort i åratal. Lite lustigt är det allt.
Citera
2021-05-25, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Den här varan har man sett en hel del av på det här forumet, gnällspikar som tycker att Flashback är så jäkla dåligt men av någon märklig anledning så spenderar dom nästan all vaken tid på forumet och har så gjort i åratal. Lite lustigt är det allt.

Kan ju vara för att flashback är bra grejer, att dom påstår att flashback är dåligt vet vi inte varför, flashback är inte dåligt.
Citera
2021-05-25, 07:15
Medlem
charonyipmans avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja

Nöden har ingen lag. Hänger inte här hela min tid, gör det bara när jag har pauser. Har fan annat att göra än att stirra på forumet hela dagarna.
Citera
2021-05-25, 07:18
Avslutad
Citat:
Nöden har ingen lag. Hänger inte här hela min tid, gör det bara när jag har pauser. Har fan annat att göra än att stirra på forumet hela dagarna.
Det finns många forum jag tycker är skit. Jag hänger inte där alls. Varför skulle jag?
Citera
2021-05-25, 08:03
Moderator
Carlboms avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2021-05-25, 08:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutchbana
År 2006 var flashback hur mäktigt som helst, folk var reggade här och hade bra konton, även jag började använda flashback på den tiden.

Nu mer än 15 år senare har flashback förändrats och blivit till någon lekplats för barn, hur kommer detta sig? Varför går det inte att vara som förr? Är det för att flashback lockar yngre medlemmar eller hur kommer detta sig?

Flashback behöver få tillbaka sin användarbas och bli som det var som förr, ett bra webbforum, hur blir man det igen?

Du är idag 15 år äldre och längtar tillbaka till hur det var 2006? Det är väl i sig inte något konstigt. Nostalgi är en stark känsla, men tänker jag tillbaka till 2006 så är det i princip ingenting i livet som är sig sig likt idag. Jag har andra vänner, familj, bostads- och arbetssituation. Då vore det konstigt om jag inte skulle se Flashback som annorlunda. Frågan är vad som förändrats mest; vi eller Flashback?
Citera
2021-05-25, 08:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Du är idag 15 år äldre och längtar tillbaka till hur det var 2006? Det är väl i sig inte något konstigt. Nostalgi är en stark känsla, men tänker jag tillbaka till 2006 så är det i princip ingenting i livet som är sig sig likt idag. Jag har andra vänner, familj, bostads- och arbetssituation. Då vore det konstigt om jag inte skulle se Flashback som annorlunda. Frågan är vad som förändrats mest; vi eller Flashback?

Nostalgi i all ära, men flashback är roligt att använda sig av, det är en bra hemsida/forum, tänker man sig tillbaka i tiden till 2006 så var det bättre trådar på den tiden.

T.om jag själv skrev bättre trådar på den tiden, vad som hänt är oförståeligt och idioti att dagens flashback blivit sämre och annorlunda.

Admin behöver satsa på forumet och detta går om man vill.
Citera
2021-05-25, 09:21
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutchbana
Nostalgi i all ära, men flashback är roligt att använda sig av, det är en bra hemsida/forum, tänker man sig tillbaka i tiden till 2006 så var det bättre trådar på den tiden.

T.om jag själv skrev bättre trådar på den tiden, vad som hänt är oförståeligt och idioti att dagens flashback blivit sämre och annorlunda.

Admin behöver satsa på forumet och detta går om man vill.
Jag tror det ökande mobilanvändandet har lett till färre kvalitativa trådstarter/inlägg. Mobilformatet uppmuntrar helt enkelt inte till att sitta och fila på inlägg till dess att de blir riktigt bra.
Citera
2021-05-25, 11:53
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Citat:
Det finns många forum jag tycker är skit. Jag hänger inte där alls. Varför skulle jag?

Exakt.

Jag tycker familjeliv är skit och då hänger jag såklart inte där.
Citera
2021-05-25, 14:44
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Lustigt att du änfå väljer att vara kvar. Flashback är för visso ett bra tidsfördriv, men ogillar du forumet så finns väl bättre sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in