Citat:
Ursprungligen postat av
PKsluddret
En form av censur som jag ser det, bra att de tog bort den funktionen
Ja, fast det är ju den enskilda användaren som står för censuren i så fall. Personligen så tycker jag dock att det inte är så jobbigt att skrolla förbi användare som man inte gillar.
Citat:
Ursprungligen postat av
VarMansPost
Flashbacks storhet ligger nog mycket i att vara såsom det nu är, att utvecklas konservativt och återhållsamt, att forumet förändras med måtta.
Hela grejen är ju att det just är i forumformat och att man inte kan ångra det man har skrivit.
Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Värt att notera:
Inga mods har kommenterat tråden!
Det har jag visst det.
Citat:
admin5 gjorde en epic fail då h*n påpekade att en helt ny medlem inte RP:at några inlägg.
Ja? Om man klagar på modereringen men har skickat få eller inga RP:s så är man uppenbarligen inte intresserad av att hjälpa till att göra forumet så bra som möjligt. Det är historiskt sett ganska vanligt att folk har klagat på den slappa modereringen i Tråd X eller Forum Y utan att just ha RP:at. Vi kan ju heller inte sitta och förutsätta att vartenda nytt konto egentligen tillhör en gammal användare som minsann har RP:at röven av sig.
Citat:
Modsen är en grupp för inbördes beundran. Ryggdunkeriet är totalt.
Jag vet inte vilken gång i ordningen jag skriver detta men det blir inte mindre sant för att jag har upprepat mig: Hade vi kunnat visa upp hur diskussionerna faktiskt ser ut mellan oss i Outlaw så hade du aldrig sagt så.
Citat:
Se ex pajasen najas som papperskorgade en tråd som ifrågasatte varför en tråd med 70+ sidor (!) om Aviccis död med en länk till hur man klagar på en modåtgärd.
Ja? Vill man klaga på en åtgärd så finns det alltså en tågordning som man ska följa. Har man inte gjort det så åker ens tråd i Korgen med en hänvisning till tråden om hur man ska göra för att klaga på en åtgärd. Cause to effect.
Citat:
Hur FAN skulle TS veta vilken mod att PM:a!?
Ptja... Vad sägs om den moderatorn som Korgade tråden? Om det rör sig om en åtgärd modell raderat inlägg så går det bra att kontakta valfri moderator i den avdelning som det gäller. I värsta fall kan man PM:a vilken moderator som helst så kommer denna att peka dig till rätt person. Fullständigt logiskt faktiskt.
Citat:
Jo, det är modsen som FÖRSTÖR forumet!
Absolut. Det är bättre om alla får skriva exakt vad dom vill i vilken tråd som helst, inte sant?
Citat:
Har någon moderator NÅGONSIN blivit avstängd, eller ens varnad?
Avstängd vet jag inte, kanske. Varningar händer dock att vi får ibland.
Citat:
Den här tråden vill admins såväl som mods att den ska dö!
Den är väl lite lik nostalgitråden som redan finns men innehållet i sig har vi absolut inget emot. Vi har som sagt en som tar upp snarlika saker och den tråden är vid det här laget gammal nog att få ligga. Så vi har absolut inget emot att folk diskuterar det här ämnet. Vi uppskattar även all form av konstruktiv kritik.
Citat:
Edit,
Inlägget är sparat. Om någon mod raderar så omformulerar jag mig och postar igen, med tydlig påpekan om censur.
Om ditt inlägg raderas så är det inte för din kritik, den saken tar jag gift på alla dagar i veckan.
Citat:
Vänstern har nog en field day p.g.a. den här tråden.
Varför skulle dom ha det? Eller rättare sagt: Vad är det som gör detta till en field day-tråd när det finns betydligt mer politiskt laddade trådar.
Citat:
Jag gillar verkligen flashback men inse att ni kan gå samma öde tillmötes som Lunarstorm, Altavista, etc på kort tid. Extremt kort tid.
Du kan dra ditt strå till stacken och göra forumet till en bättre plats. Det gör du genom att själv vara den användare som du vill att andra ska vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Seua
Flashback har blivit sämre som ni vet redan, dom har stängt drogshoppara som ett exempel pga av vad?
Drogshopstrådarna stängdes för att drogshopägarna inte kunde respektera våra regler och gav moderatorerna mer jobb än det är värt. Hade inte shopägarna varit såna nötter och spammat ut reklam och mer eller mindre falska gröningar så hade dom fått vara kvar.