Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-02-04, 02:15
  #1
Medlem
Azraels avatar
Sångerskan "Cream" i Addis Black Widow påstår sig heta Diane (ibland Dianne) Wiston men någon sådan person finns inte i Sverige. Finns ingen Wiston överhuvudtaget. De har också påstått att de kommer från Oakland i Californien men detta har visat sig vara osant eftersom de växte upp i Karlstad.

Hört rykten om att Cream egentligen är iranska också.

Så nu bollar jag över till FBs skara av idoga detektiver: vem fan är hon egentligen?
Citera
2007-02-04, 02:46
  #2
Medlem
Airbuzzs avatar
Addis Black Widow har verkligen varit skickliga när det gäller att dölja sina riktiga identiteter och sin bakgrund.

Så vitt man vet är de ju svenska, men från början sa de som sagt att de var amerikaner, vilket inte stämde, men hörde Pigeon på TV idag och han pratar ju kass svenska. Frågan är om det är riktig brytning eller Anita Ekberg/Dolph Lundgren/Victoria Silvstedt-brytning.

Nåja. Enligt Café hade Cream nyss flyttat till London 2001. De påpekar också att hon är hemlig och lögnaktig om än svårt sexig!

Cream i Café
Citera
2007-02-04, 05:15
  #3
Medlem
bajenvraks avatar
Ha ha, ja de är ett unikum.... Denne cream är av persiskt ursprung även om hon är född här. Pigeon däremot, han är född i etiopien, detta tror jag dock inte är ngn hemlis då gruppen ändå heter vad den heter samt att den första skivan döptes efter slaget vid Adwa. De har haft en förmåga att vilja spela amerikaner.
Citera
2007-02-04, 05:18
  #4
Medlem
Psyko Dads avatar
Kunde inte hon få brösten att hoppa på ett jävla lattjo sätt?
Har ngt minne av det från ngn video för bra många år tillbaks.
Citera
2007-02-04, 06:06
  #5
Medlem
mungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Kunde inte hon få brösten att hoppa på ett jävla lattjo sätt?
Har ngt minne av det från ngn video för bra många år tillbaks.

Stämmer bra det!
http://www.youtube.com/watch?v=Aq4apgYriXE
Citera
2007-02-04, 07:08
  #6
Medlem
Spoke_islands avatar
HeHeHeHe!

Citat:
Ursprungligen postat av mungo
Stämmer bra det!
http://www.youtube.com/watch?v=Aq4apgYriXE
Dom där småfrallorna skulle man gärna sätta tänderna i!
Citera
2007-02-04, 08:58
  #7
Medlem
donniedårdingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
Sångerskan "Cream" i Addis Black Widow påstår sig heta Diane (ibland Dianne) Wiston men någon sådan person finns inte i Sverige. Finns ingen Wiston överhuvudtaget.
Vet inte hur du har sökt men efter en snabb koll på upplysning.se kan man se att Cream och Pigeon är skriva på samma adress på Odens väg i Norsborg.

19731104-****
Armias Mamo (Pigeon)

19721112-****
Dianne Touka Wiston (Cream)

I'm
Citera
2007-02-04, 09:36
  #8
Medlem
Wittgensteins avatar
Hon har väl gått ut med att hon är lesbisk. Stalkerbrev från hormonstinna pojkar är således slöseri med tid.
Citera
2007-02-04, 09:45
  #9
Medlem
var det verkligen cream som uppträdde igår med addis black widdow. i såna fall blir jag besviken, minns henne som en goding.
Citera
2007-02-04, 09:55
  #10
Medlem
donniedårdingos avatar
Nope, det var det inte. Hon var hemma pga. en "familjetragedi" enligt ett pressmedelande.
Citera
2007-02-04, 09:56
  #11
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
var det verkligen cream som uppträdde igår med addis black widdow. i såna fall blir jag besviken, minns henne som en goding.


Nej,det var det inte. Hon hoppade av tidigare i veckan av personliga skäl.
Är hon verkligen av persiskt ursprung med det namnet? Eller har hon bytt namn själv? Hon heter ju Dianne Touka Wiston, vilket inte klingar det minsta persiskt i mina öron.
Citera
2007-02-04, 10:10
  #12
Medlem
donniedårdingos avatar
Med risk att låta som jag vore besatt av personen ifråga kommer en länk till en kort men förvirrad biografi skriven av en journalist som inte verkat haja att Dianne och Cream är samma person. Kan förstå att han inte riktigt fick ihop det visserligen...
Edit: ändrat till rätt (dvs. en ännu mer förrvirrad) länk
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback