2007-02-04, 10:17
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donniedårdingo
Med risk att låta som jag vore besatt av personen ifråga kommer en länk till en kort men förvirrad biografi på svt.se skriven av en journalist som inte verkat haja att Dianne och Cream är samma person. Kan förstå att han inte riktigt fick ihop det visserligen...

Det var faktiskt inte mycket alls som den journalisten hajat... "Creamm", "Addis Black Widdow".
Citera
2007-02-04, 11:11
Medlem
Airbuzzs avatar
Kommer ihåg att det där klippet från Sen kväll med Luuk diskuterats förr och att en enig forumpublik anså att bildproducenten borde avlivas!

Jaja, Cream är sexig i alla fall. Frågan är om hon är lesbisk eller om det ockå bara är en liten lögn...

Cia Berg har också en kropp tydligen!
Citera
2007-02-04, 11:27
Medlem
Flytande_argots avatar
Lite O.T, men nån som kan posta lite länkar till bilder på henne?
Citera
2007-02-04, 11:43
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Kommer ihåg att det där klippet från Sen kväll med Luuk diskuterats förr och att en enig forumpublik anså att bildproducenten borde avlivas!

Jaja, Cream är sexig i alla fall. Frågan är om hon är lesbisk eller om det ockå bara är en liten lögn...

Jag tror Cream är lesbisk. Vem vet hon kanske är Bisexuel, men en sak är jag dock säker på...hon föredrar kvinnor.

Jag såg henne på TV för ett antal år sedan där hon berättade om att deras skivbolag inte ville att hon skulle gå ut med att hon hade flickvän. Det skulle tydligen förstöra gruppens image enligt henne. Hon pratade om alla fördomar som det finns om lesbiska osv. Man fick dessutom följa med henne till London där hon bodde för tillfället och där presenterade hon sin flickvän. De satt bla och hångla i en taxi.
Citera
2007-02-04, 12:18
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Lite O.T, men nån som kan posta lite länkar till bilder på henne?

Finns en länk högre upp i tråden.
Citat:
Cream i Café
Citera
2007-02-04, 12:23
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag tror Cream är lesbisk. Vem vet hon kanske är Bisexuel, men en sak är jag dock säker på...hon föredrar kvinnor.

Jag såg henne på TV för ett antal år sedan där hon berättade om att deras skivbolag inte ville att hon skulle gå ut med att hon hade flickvän. Det skulle tydligen förstöra gruppens image enligt henne. Hon pratade om alla fördomar som det finns om lesbiska osv. Man fick dessutom följa med henne till London där hon bodde för tillfället och där presenterade hon sin flickvän. De satt bla och hångla i en taxi.
Lite OT, men har inte TATU tex spelat på det "lesbiska" för att locka flera lyssnare, eller rättare sagt tittare!?
Citera
2007-02-04, 12:30
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Jaha, där ser man. Hon kanske är riktigt jäkla lesbisk då!
Citera
2007-02-04, 15:55
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Dom där småfrallorna skulle man gärna sätta tänderna i!

Gjutet. Men vad var det för ett TV4-offer till bildproducent som inte kunde hålla kameran stilla på brudarnas tuttar och skita i de andra tomtarna?
Citera
2007-02-04, 15:57
Medlem
keyser666s avatar
Citat:

HA! Precis vad jag tänkte när jag såg klippet. Dö Producentj&%#¤, dö !
Citera
2007-02-04, 16:03
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Lite OT, men har inte TATU tex spelat på det "lesbiska" för att locka flera lyssnare, eller rättare sagt tittare!?

OT: TATU är ej lesbiska "på riktigt". Deras ryske manager förklarade öppenhjärtligt i en intervju att han konstruerade duon för att nå målgruppen - och jag citerar - "män som söker efter unga flickor på internet".

Ännu mer OT: I en av Rädda Barnens tv-spotar om trafficking kunde man höra en snutt av en TATU-låt. Antingen hade reklambyrån noll koll, RB noll koll eller så var det ett försök till "ironi" eller nåt. Sjukt.
Citera
2007-02-04, 23:54
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyser666
HA! Precis vad jag tänkte när jag såg klippet. Dö Producentj&%#¤, dö !

Total katastrof! Förstör ju hela framträdandet. Där står stackars Cream och jonglerar med tuttarna rakt ut i tomma intet!
Citera
2007-02-05, 03:28
Medlem
Cream är lesbisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här