2007-01-31, 12:24
Bannlyst
Olika

Jag har bara provat A 2 ggr förut och då började jag med att blanda ut ca. 1/3 i lite juice och efter ca. 40 minuter började jag må gott. Efter ytterligare ca. en timme så snortade jag två lagom linor vilket gav "sådär effekt". Det jag hade kvar sedan bombade jag ovh då satt ruset i en längre tid. Så just denna ordning fungarade bäst på mig faktiskt. Och i basanus vill jag inte vara o gräva......
Citera
2010-01-04, 17:06
Medlem
Snorta. Skönste känslan. Kickar på en gång om det är bra tjo.
Citera
2010-01-04, 23:12
Medlem
Bomba? Hur gör man då?
Citera
2010-01-04, 23:13
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katchina
Bomba? Hur gör man då?
Dricka/äta
Citera
2010-01-05, 00:37
Medlem
likeithards avatar
Jag brukade alltid snorta tjacket i början av karriären, mycket för att det var den självklara saken att göra. Det föll sig narturligt liksom.

Senare slutade jag med detta pga två anledningar, dels tycker jag tjacket tar runt en halvtimma att slå på oavsett om man snortar eller sköljer ner det med vätska och dels så tror jag mycket pulver dras med ända ner i lungorna när man snortar, vilket känns ganska onödigt.

Små doser kan jag snorta, om jag är riktigt pundsugen och vill ha rus så fort som bara är möjligt. Men annars äter jag det rakt upp och ner eller blandar ut det i vätska för att göra det smidigt och lättdoserat.

Inga andra intagningsätt finns på min karta.
Citera
2010-01-05, 00:57
Medlem
Kights avatar
Gillar att dra ner det i näsan med rätt teknik funkar det prima, gillar inte dricka/bomba blir så satans beskt om men inte har apelsin juice
Citera
2010-01-05, 01:36
Medlem
Köp magnesium på apoteket, fungerar riktigt bra mot muskelspänningar.
Citera
2010-01-05, 02:47
Medlem
Kights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Köp magnesium på apoteket, fungerar riktigt bra mot muskelspänningar.

Ska väll sägas att det behöves minst 500mg för att ge någon effekt, och att du kan få ganska orolig mage om du tar för mycket.
Citera
2010-01-05, 04:01
Medlem
SpliffAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utedass
Jag har en kompis som ska testa amfetamin för en andra gång. Han frågade mig vilket tillvägagångssätt ger bäst effekt? Dricka med lite juice,snorta eller bomba? Eller finns det än bättre förslag (vill inte skjuta med kanyl). Snälla kom med seriösa förslag.
Tack på förhand

Skjuta är det enda altrnativet
Citera
2010-06-10, 23:16
Medlem
danny79s avatar
Snorta om du inte vill skjuta
Citera
2010-06-10, 23:20
Medlem
Resistances avatar
IV är helt klart överlägset bäst, men om du inte är så sugen på det så skulle jag dricka det - dricka det fungerar i alla fall bäst på mig bortsett från IV.
Citera
2010-06-10, 23:32
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kight
Gillar att dra ner det i näsan med rätt teknik funkar det prima, gillar inte dricka/bomba blir så satans beskt om men inte har apelsin juice

Om jag väljer nån få gång att inte IV:a bombar jag de...lång effekt och smyger sig på, på ett härligt sätt..
Att snorta för att få en "kick" ger ju inget.. man får ju ingen kick alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in