• 1
  • 2
2007-01-30, 14:28
Bannlyst
Jag har en kompis som ska testa amfetamin fr en andra gng. Han frgade mig vilket tillvgagngsstt ger bst effekt? Dricka med lite juice,snorta eller bomba? Eller finns det n bttre frslag (vill inte skjuta med kanyl). Snlla kom med serisa frslag.
Tack p frhand
Citera
2007-01-30, 14:37
Medlem
Nemesis1s avatar
Snorta ger ju ett lite snabbare pslag n att bomba eller dricka, men hur du n gr tillvga s blir du nog lika hg i slutndan...
Citera
2007-01-30, 14:47
Medlem
everglides avatar
Jag knner att jag blir mer hg nr jag snortar n bombar , och det slr ju mycket fortare!
Citera
2007-01-30, 14:59
Bannlyst
jag kan knna viss skilldnad mellan snortning och bombning. nr man drar en lina kickar det p fort och du fr en stark frstakick, fr att sedan sakta flyta nert.. bomben r mer en stigande knsla som kanske inte nr toppen frrens efter 45 minuter eller mer. dock tycker jag effekten har en frmga att sitta i lite lngre vid oralt intag, detta kan frvisso vara placebo, ngon mer som kan bekrfta?
Citera
2007-01-30, 16:44
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
jag kan knna viss skilldnad mellan snortning och bombning. nr man drar en lina kickar det p fort och du fr en stark frstakick, fr att sedan sakta flyta nert.. bomben r mer en stigande knsla som kanske inte nr toppen frrens efter 45 minuter eller mer. dock tycker jag effekten har en frmga att sitta i lite lngre vid oralt intag, detta kan frvisso vara placebo, ngon mer som kan bekrfta?

Kurvan r mjukare, eftersom utsndringen r lngsammare. Sledes kommer effekten senare och slutar senare.
Citera
2007-01-30, 16:48
Medlem
Rokos avatar
Vi sger att han ska ta 0,3, d tycker jag han borde bomba 0,2 och snorta 0,1.
Citera
2007-01-30, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Vi sger att han ska ta 0,3, d tycker jag han borde bomba 0,2 och snorta 0,1.

ett tips r att slnga en bomb, vnta 20-30 minuter och sedan dra en lina eller tv, det r fint nr det kickar frn tv olika hll
Citera
2007-01-30, 17:02
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
ett tips r att slnga en bomb, vnta 20-30 minuter och sedan dra en lina eller tv, det r fint nr det kickar frn tv olika hll
Sant, riktigt fint r det.

Arkomann gillar nog nr det kickar frn ett hll, men nr det kickar hrt.
Tror jag
Citera
2007-01-30, 17:26
Medlem
jag fredrar att bomba , tycker "ruset" ( om man kan kalla det s) r mycket sknare , man liksom knner hur det sprider sig uppt och sedan r man p topp ett bra tag .
ska man va vaken en lngre tid s r bomba det mest effektiva.
nackdelen med att bomba r att om man kr p under flera dagar s blir man s konstig i magen och det r i princip omjligt att kka .
men jag r en bombare jag !
Citera
2007-01-30, 18:14
Medlem
TjejenAndys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jovialisk
jag fredrar att bomba , tycker "ruset" ( om man kan kalla det s) r mycket sknare , man liksom knner hur det sprider sig uppt och sedan r man p topp ett bra tag .
ska man va vaken en lngre tid s r bomba det mest effektiva.
nackdelen med att bomba r att om man kr p under flera dagar s blir man s konstig i magen och det r i princip omjligt att kka .
men jag r en bombare jag !

Hller med hr.. Gillar med att bomba men brukar frst ta en bomb sen dra en precis efter..
Citera
2007-01-30, 18:24
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Inte dricka med juice iallafall..
Jag har bara snortat de f gnger jag tagit tjack, s jag rekommenderar vl det d, d det funkade bra p mig..
Men d jag varit med kompisar som tar, har de bombat 0,x gr och de har varit igng mycket mycket lngre n jag, s det kanske vore ngot.
Eller som ngra ovan sa, att kombinera det...
Citera
2007-01-30, 18:33
Medlem
WaRs avatar
Rvpump r helt okej, slnge man inte knner sig s osker p sin sexualitet att man associerar (no pun intended) det till att man skulle vara bg

Gr snabbare att fixa till en pump n en lina. Sen s slipper man frtandet i nsan (jag sjlv fr nsblod i ver en vecka efter att ha dragit ett par linor). Slr p ungefr lika snabbt som att snorta.

Nr jag ska bomba s fastnar alltid pappret i halsen, och det tar lngre tid fr det att sl p...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in