• 1
  • 2
2007-01-30, 14:28
Bannlyst
Jag har en kompis som ska testa amfetamin för en andra gång. Han frågade mig vilket tillvägagångssätt ger bäst effekt? Dricka med lite juice,snorta eller bomba? Eller finns det än bättre förslag (vill inte skjuta med kanyl). Snälla kom med seriösa förslag.
Tack på förhand
Citera
2007-01-30, 14:37
Medlem
Nemesis1s avatar
Snorta ger ju ett lite snabbare påslag än att bomba eller dricka, men hur du än går tillväga så blir du nog lika hög i slutändan...
Citera
2007-01-30, 14:47
Medlem
everglides avatar
Jag känner att jag blir mer hög när jag snortar än bombar , och det slår ju mycket fortare!
Citera
2007-01-30, 14:59
Bannlyst
jag kan känna viss skilldnad mellan snortning och bombning. när man drar en lina kickar det på fort och du får en stark förstakick, för att sedan sakta flyta neråt.. bomben är mer en stigande känsla som kanske inte når toppen förrens efter 45 minuter eller mer. dock tycker jag effekten har en förmåga att sitta i lite längre vid oralt intag, detta kan förvisso vara placebo, någon mer som kan bekräfta?
Citera
2007-01-30, 16:44
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
jag kan känna viss skilldnad mellan snortning och bombning. när man drar en lina kickar det på fort och du får en stark förstakick, för att sedan sakta flyta neråt.. bomben är mer en stigande känsla som kanske inte når toppen förrens efter 45 minuter eller mer. dock tycker jag effekten har en förmåga att sitta i lite längre vid oralt intag, detta kan förvisso vara placebo, någon mer som kan bekräfta?

Kurvan är mjukare, eftersom utsöndringen är långsammare. Således kommer effekten senare och slutar senare.
Citera
2007-01-30, 16:48
Medlem
Rokos avatar
Vi säger att han ska ta 0,3, då tycker jag han borde bomba 0,2 och snorta 0,1.
Citera
2007-01-30, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Vi säger att han ska ta 0,3, då tycker jag han borde bomba 0,2 och snorta 0,1.

ett tips är att slänga en bomb, vänta 20-30 minuter och sedan dra en lina eller två, det är fint när det kickar från två olika håll
Citera
2007-01-30, 17:02
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
ett tips är att slänga en bomb, vänta 20-30 minuter och sedan dra en lina eller två, det är fint när det kickar från två olika håll
Sant, riktigt fint är det.

Arkomann gillar nog när det kickar från ett håll, men när det kickar hårt.
Tror jag
Citera
2007-01-30, 17:26
Medlem
jag föredrar att bomba , tycker "ruset" ( om man kan kalla det så) är mycket skönare , man liksom känner hur det sprider sig uppåt och sedan är man på topp ett bra tag .
ska man va vaken en längre tid så är bomba det mest effektiva.
nackdelen med att bomba är att om man kör på under flera dagar så blir man så konstig i magen och det är i princip omöjligt att käka .
men jag är en bombare jag !
Citera
2007-01-30, 18:14
Medlem
TjejenAndys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jovialisk
jag föredrar att bomba , tycker "ruset" ( om man kan kalla det så) är mycket skönare , man liksom känner hur det sprider sig uppåt och sedan är man på topp ett bra tag .
ska man va vaken en längre tid så är bomba det mest effektiva.
nackdelen med att bomba är att om man kör på under flera dagar så blir man så konstig i magen och det är i princip omöjligt att käka .
men jag är en bombare jag !

Håller med här.. Gillar med att bomba men brukar först ta en bomb sen dra en precis efter..
Citera
2007-01-30, 18:24
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Inte dricka med juice iallafall..
Jag har bara snortat de få gånger jag tagit tjack, så jag rekommenderar väl det då, då det funkade bra på mig..
Men då jag varit med kompisar som tar, har de bombat 0,x gr och de har varit igång mycket mycket längre än jag, så det kanske vore något.
Eller som några ovan sa, att kombinera det...
Citera
2007-01-30, 18:33
Medlem
WaRs avatar
Rövpump är helt okej, sålänge man inte känner sig så osäker på sin sexualitet att man associerar (no pun intended) det till att man skulle vara bög

Går snabbare att fixa till en pump än en lina. Sen så slipper man frätandet i näsan (jag själv får näsblod i över en vecka efter att ha dragit ett par linor). Slår på ungefär lika snabbt som att snorta.

När jag ska bomba så fastnar alltid pappret i halsen, och det tar längre tid för det att slå på...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in