2007-01-30, 19:16
Medlem
Blanda lite i en Gin o Tonic är en höjdare med.
Annars är det nästan bara snorta som gäller.
Citera
2007-01-30, 20:33
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Sant, riktigt fint är det.

Arkomann gillar nog när det kickar från ett håll, men när det kickar hårt.
Tror jag

Helt korrekt, men det bästa är ju när det kickar från alla möjliga håll och ännu hårdare.

Vakna med ett par linor, borsta tänderna i tjack, dricka kaffe spetsat med tjack och sedan sätta en panna. Jag har för övrigt använt amfetamin i matlagning under tider med god tillgång.
Citera
2007-01-30, 20:38
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Helt korrekt, men det bästa är ju när det kickar från alla möjliga håll och ännu hårdare.

Vakna med ett par linor, borsta tänderna i tjack, dricka kaffe spetsat med tjack och sedan sätta en panna. Jag har för övrigt använt amfetamin i matlagning under tider med god tillgång.
Haha, skev du är alltså..
Citera
2007-01-30, 20:41
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Haha, skev du är alltså..

Det där med att borsta tänderna i tjack är för övrigt riktigt underskattat, om man pallar smaken och inte har alltför mycket hål i tänderna, då det faktiskt kan göra riktigt ont, men annars är ju tandköttet bra på att ta upp amfetaminet, och det bränner skönare än första snusen...
Tandköttet liksom stramar åt och spänner skönt runt tänderna.
Citera
2007-01-30, 21:49
Medlem
beatstreets avatar
jag brukar först ta en bomb och därefter snorta...gillar inte att bomba hela tiden får mycke längre och jobbigare at av det
Citera
2007-01-30, 22:11
Medlem
mesmerizes avatar
När jag började dra tjack så snortade jag alltid. Drog iofs upp allt jag kunde i snoken. Skulle jag numer röra tjack igen skulle det absolut vara i bomb-form. Påslaget vid snortning är förvisso bättre, men bombar man slipper man den alltid lika vidriga smaken.

Äh vet du vad? Mitt tips är att du skiter i tjack (din "kompis" alltså) och drar kola istället!
Citera
2007-01-30, 22:34
Medlem
Linnseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utedass
Jag har en kompis som ska testa amfetamin för en andra gång. Han frågade mig vilket tillvägagångssätt ger bäst effekt? Dricka med lite juice,snorta eller bomba? Eller finns det än bättre förslag (vill inte skjuta med kanyl). Snälla kom med seriösa förslag.
Tack på förhand

snorta såklart!
jag tycker det är själva tjusningen.
Citera
2007-01-30, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Linnsey
snorta såklart!
jag tycker det är själva tjusningen.

kokain är väl en sak, men tjack kan ofta ha den benägenheten att smaka/lukta rätt illa. så bomb eller arselraket är väl vad som står till hands om man sitter på sådana grejer, många tycker att tjack luktar gott, jag tycker det bara finns i olika grader av illaluktande arom.. men men, det är ju inte på grund av smaken man tar det
Citera
2007-01-30, 23:29
Bannlyst
lite OT kanske

men brukar få starka käk spänigar och stirrande ögon av tjacket
(jo jag vet är en bi effekt men...
har några vääner som de knappt syns på pupillerna är ju stora men på klubbar och fester är de ju ofta mörkt så skit samma..
min fråga är finns de nåt sätt så man slipper vakna av att de gör ont i käkarna!! sist så bombade jag och de blev nog värsta käkvärken av alla gånger skulle jag tro är de bätte att snorta/dricka?
en stor dos eller många små
eller är de helt enkelt bara olkia från person till person?
har ju vänner som hela ansiktet skruvar te sej på oxå...så
men vore ju kul att inte se helt stekt ut när man träffar på lite folk utanför den innersta kretsen...
Citera
2007-01-30, 23:40
Medlem
Linnseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
kokain är väl en sak, men tjack kan ofta ha den benägenheten att smaka/lukta rätt illa. så bomb eller arselraket är väl vad som står till hands om man sitter på sådana grejer, många tycker att tjack luktar gott, jag tycker det bara finns i olika grader av illaluktande arom.. men men, det är ju inte på grund av smaken man tar det

nä precis :P jag gillar att snorta tjack, därför står jag ut med smaken
Citera
2007-01-30, 23:40
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
men brukar få starka käk spänigar och stirrande ögon av tjacket
(jo jag vet är en bi effekt men...
har några vääner som de knappt syns på pupillerna är ju stora men på klubbar och fester är de ju ofta mörkt så skit samma..
min fråga är finns de nåt sätt så man slipper vakna av att de gör ont i käkarna!! sist så bombade jag och de blev nog värsta käkvärken av alla gånger skulle jag tro är de bätte att snorta/dricka?
en stor dos eller många små
eller är de helt enkelt bara olkia från person till person?
har ju vänner som hela ansiktet skruvar te sej på oxå...så
men vore ju kul att inte se helt stekt ut när man träffar på lite folk utanför den innersta kretsen...
Skiljer sig från person till person.
Får personligen störst pupiller av E, sen Kola, de gånger jag tagit Tjack har jag knappt sett det på pupillerna.
Dock kan jag faktiskt ha större pupiller dagen EFTER jag tagit Tjack än under ruset.
Käkspänningar får jag bara på E, aldrig varken på Tjack eller Kola.
Och det spelar ingen roll om jag tar mycket eller lite..
Men som sagt allt är individuellt, inte någon bland mina vänner som det är exakt lika med heller, varken med pupiller eller käkspänningar.
Citera
2007-01-30, 23:43
Bannlyst
Tjacket gör väl så att musklerna drar ihop sig och det är därför man spänner käkarna hela tiden? Tror inte det finns nått sätt att kringgå det problemet men ett tipps är att ha en jävla massa tuggummi. De där med att undvika stora pupillrar har jag ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in